Körningar

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Lite fler bilder! David med sin nya R1.. tjejen bakpå fick han på köpet!!! :arsele :D
 

Bifogat

  • IMG_0191.jpg
    IMG_0191.jpg
    238.3 KB · Visningar: 131
  • IMG_0192.jpg
    IMG_0192.jpg
    236.7 KB · Visningar: 129
  • IMG_0193N.jpg
    IMG_0193N.jpg
    238.5 KB · Visningar: 124

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Tackar för en sjukt härlig tur idag. tyvärr vurpade jag inne i hbg sen när jag å Miguel skulle köra ut ifrån shell. Efter att ha kollat på videon såg jag varför, inbromsning + kalla däck = låst framhjul. som tur e blev det bara lite skrapmärken, träningsvärk å sårad stolthet.

har kollat lite snabbt på filmerna, mycket material men ska försöka slänga ihop en film snart
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Tackar för en sjukt härlig tur idag. tyvärr vurpade jag inne i hbg sen när jag å Miguel skulle köra ut ifrån shell. Efter att ha kollat på videon såg jag varför, inbromsning + kalla däck = låst framhjul. som tur e blev det bara lite skrapmärken, träningsvärk å sårad stolthet.

har kollat lite snabbt på filmerna, mycket material men ska försöka slänga ihop en film snart

Du och jag skall ha en kväll med en kopp kaffe och lite förmaningar och lite bank i skallen om hur man kör när det är kallt och halt.........:gnissla

Låsa framhjulet när det nästan är vinter i gatan:va:va:va:va:va:va:va:va:va:va

Utan att vara alltför negativ... Skärp till dig... Stolpar, vägräcken och bilar är lika hårda på vintern...
 
Last edited:

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
Du och jag skall ha en kväll med en kopp kaffe och lite förmaningar och lite bank i skallen om hur man kör när det är kallt och halt.........:gnissla

Låsa framhjulet när det nästan är vinter i gatan:va:va:va:va:va:va:va:va:va:va

Jag lever efter John Deweys citat "Learn by doing" nu har jag vurpat pga bakdäcket och nu pga framdäcket, choff poff lagt till händelserna i inre databasen.
 

Migesson

Guest
Tackar för en underbar dag. Blev offroad med min med haha :tummenupp Imon ska jag ut med David. Fan vill ut med repsol hihi :p
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Edit: Drar ut med vbk runt 12.30-13.00.. Ska se om jag får med någon mer från hbg.. Sedan är det ju fin-fina vägar till ängelholm därifrån, speciellt om man kör inom mölle. antingen om vi möts på vägen eller på stortorget lite senare
 
Last edited:

_rills_

Guest
Så ni var ut en sväng idag eller?
Jag var ut med tjejen bakpå ut till torekov och tillbaka, blev bara ca 4 mil.
 

Davidp

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2010
Ort
ängelholm
Hoj
Yamaha R1 -07 / 06,kawasaki,z750
Tackar för en riktigt kall och rolig runda idag=) ( snygga bilder kriss ) speciellt smilegubben=)haha
 

Migesson

Guest
Var skoj idag med nya hastighetsrekord och offroad körning :p
 

_rills_

Guest
Finns det intresse att göra en gruppkorning till mc mässan i Halmstad på lördag? Om vadret tillåter?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top