Blackberry Curve - Kopiera alla kontakter samtidigt till SIM-kortet?

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Hej

Letar frenetiskt efter hur jag kopierar alla kontakter samtidigt till SIM-kortet för att föra över dem till min nya telefon? Det går att kopiera ett i taget och från SIM går det att kopiera alla. Men inte alla från telefon till SIM. :va Blackberryn har massa synk via jobbet till Outlook så där finns de...
Förslag på hur jag kan göra? :va Jag får inte koppla in sladdar etc i jobbdatorn av säkerhetsskäl, annars hade jag säkert kunnat hämta från Outlook.
(Nya telefonen är en Samsung i9000 Galaxy)

Stort tack på förhand!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Jag lyckades inte flytta alla mina kontakter på något enkelt sett från min gamla SE till min Galaxy S då Galaxyn inte kunde läsa mer än en kontakt åt gången. Vad jag kunde läsa mig till verkar den mest framgångsrika vägen vara att läsa in kontakterna via typ GMail.

Annars får du göra som jag, skicka kontakterna en i taget. Tur att jag knappt har några kompisar. :näsblod
 

Mirre7

Dunderklumpan
Gick med
29 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawa Z750 -10 (Saffransbulle)
Tack för input. Det finns en funktion i Galaxyn men mitt problem är att få över kontakterna från telefonen till SIM-kortet. Det ligger många där då det även är jobb...
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Tack för input. Det finns en funktion i Galaxyn men mitt problem är att få över kontakterna från telefonen till SIM-kortet. Det ligger många där då det även är jobb...

Går det inte alls? En orsak till att det är svårt att kopiera alla på en gång kan väl vara att ett SIMkort inte kan lagra samma mängd uppgifter per kontakt som du kan göra i telefonens interna adressbok.

Här har du ett bra svenskt forum för oss med Galaxy S. Där får man många svar!
http://www.swedroid.se/forum/forumdisplay.php?f=64
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top