Bilder SMC Knix Rörken 2010-09-12

L|sa

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2010
Ort
Vendelsö
Hoj
makens :-)
Här finns lite fler bilder för den som är intresserad:
http://picasaweb.google.se/112138922929295796556/Rorken20100912Del1
http://picasaweb.google.se/112138922929295796556/Rorken20100912Del2


Jag har inte varit jättekritisk vid urvalet så det finns en del halvdana bilder, men jag hoppas att ni ändå ska hitta något som faller er i smaken. Alla bilder finns att få i full upplösning, pm:a bildnr och mailadress så ordnar vi det :)


Ett smakprov :arsele
R%C3%B6rken%2020100912-0858.JPG
 

J.W.

Dazed & confused
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vaxholm
Hoj
RSV4
Uj va mycket bilder :)

Tror jag lyckades fastna på ett par tre stycken :D

Stort tack!
 

L|sa

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2010
Ort
Vendelsö
Hoj
makens :-)
:banana Jag fastna på bild :Bugar

Tackar för det fotograferna :krama

Inte helt oväntat att du fastnade på mina bilder va... :krama


Uj va mycket bilder :)

Tror jag lyckades fastna på ett par tre stycken :D

Stort tack!

Ett tips till alla som vill vara säkra på att hamna på bild, är ju att snacka lite med de som håller i en kamera... :D


Och för mitt eget ego (ja, det är inte bara ni som kör som har ett stort sådant :tungan) vore det skoj att få lite feedback, både positiv och negativ. Skicka gärna ett pm om ni gillar nån speciell bild eller vinkel, eller om det är något ni tycker jag bör tänka på till nästa gång.
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Och för mitt eget ego (ja, det är inte bara ni som kör som har ett stort sådant :tungan) vore det skoj att få lite feedback, både positiv och negativ. Skicka gärna ett pm om ni gillar nån speciell bild eller vinkel, eller om det är något ni tycker jag bör tänka på till nästa gång.

Personligen är jag svag för nära bilder som tex denna:
R__rken+20100912-1179.JPG


Har du provat att gå riktigt riktigt nära, ungefär så här (beskuren bild). Ibland kan personen och bara lite av hojen vara nog så spännande, speciellt om objektet inte tittar rakt in i kameran; fokus på det man gör, "fighting face" typ. ;-)


Och tack för bilderna förresten, det var massor på mig! :yoparty
 

L|sa

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2010
Ort
Vendelsö
Hoj
makens :-)
Personligen är jag svag för nära bilder som tex denna:
R__rken+20100912-1179.JPG


Har du provat att gå riktigt riktigt nära, ungefär så här (beskuren bild). Ibland kan personen och bara lite av hojen vara nog så spännande, speciellt om objektet inte tittar rakt in i kameran; fokus på det man gör, "fighting face" typ. ;-)


Och tack för bilderna förresten, det var massor på mig! :yoparty

Okej, det ska jag tänka på! Hittills har jag betraktat det som misslyckat när inte hela ekipaget är med på bilden :jisses
 

adrian_vg

Gör vintrarna osäkra för bildrullarna!
Gick med
4 Oct 2008
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 990 SMR, Honda NX650 Dominator, Suzuki DRZ400S
Okej, det ska jag tänka på! Hittills har jag betraktat det som misslyckat när inte hela ekipaget är med på bilden :jisses

Pröva och se om det är nåt som kanske passar.

Ex:

Fyller hela bilden. I stort sett iaf...


Detalj på kåpan till en klusterbomb.


Fler detaljer.


Detalj på en vägg.


Osv... Du anar temat. Hoppas du/ni får lite inspiration! Sorry om det är OT. :)
 
Last edited:

Kielbasa

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2009
Ort
Haninge
Hoj
-98 YZF 600R
Kanonbilder! :tummenupp Muffin: Va inne och kolla en snabbis på jobbet tidigare idag, men nu när man skulle kolla igen verkar länken inte fungera... :va
 

Kielbasa

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2009
Ort
Haninge
Hoj
-98 YZF 600R
Stämmer. Bilderna är borttagna.

Ok. Det var ju synd. Jag hade gärna studerat bilderna lite mer ordentligt. Det har i alla fall hjälpt mig mycket och se vad man gör fel och så, och det blir väldigt tydligt med så bra bilder från olika vinklar :tummenupp Och så är det ju kul att ha en bild på sig själv med :Rockbanan Finns det någon möjlighet att få tag på bilderna? Jag betalar gärna för mig:tummenupp
 

Muffin

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2008
Ort
Hässelby
Hoj
Yamaha FZS 600 -99
Ok. Det var ju synd. Jag hade gärna studerat bilderna lite mer ordentligt. Det har i alla fall hjälpt mig mycket och se vad man gör fel och så, och det blir väldigt tydligt med så bra bilder från olika vinklar :tummenupp Och så är det ju kul att ha en bild på sig själv med :Rockbanan Finns det någon möjlighet att få tag på bilderna? Jag betalar gärna för mig:tummenupp

Men jag har ju PMat dig?:va Alltså, bilderna är inte alldeles borta men man behöver en länk för att se dem. Är någon intresserad går det bra at PMa.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top