Att hetsa eller inte hetsa....

Gottschalk

#45 2013 ??
Gick med
3 Mar 2006
Ort
Lycke / Kungälv
Hoj
Italienska moppar......
...inför ERF:et på Mantorp är frågan ?
Vet att många på Forat är duktiga på att försöka stressa varandra inför rejsen men nu lyser oförskämdheterna med sin frånvaro...
Har skinnstället inte torkat sedan Gelleråsen ? Var det för länge sedan du körde Mantorp eller har du inte ens satt din fot där förut ? Är mönstret i däcken slut ? Sparar du dina rymdblöjor till finalen i Humland ?
Vad har du för bortförklaring till att inte hetsa ?

Vi i #45 Hojride Racing låter meddela att nya däck (helt omönstrade) och bromsbelägg är på plats ! Vi har till och med smort kedjan :tummenupp Allt är som uppgjort för att steka AZE racing på en mittenplacering i övre botten :D

Hoppas på bra väder och få avåkningar :banana
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Generellt har det varit dåligt med hetsande sedan DQ övergick till pensionärsklassen BoTT och Skåneligga avbröt sina karriärer allt för tidigt.

Som vanligt satsar Fiver lika vansinnigt som vanligt, och har en låg målsättning denna gång: att hålla Alltid Väck bakom oss, och helst förnedra Borealis gubbar.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Ajaj det där var inte smart humlan, du vet ju hur det gick när du hetsade på forumet innan!
Det är till att vara blygsam när du säger att hålla Allt i däck bakom:D
Förnedra Borelia blir nog lite svårt tror jag :tungan

Generellt har det varit dåligt med hetsande sedan DQ övergick till pensionärsklassen BoTT och Skåneligga avbröt sina karriärer allt för tidigt.

Som vanligt satsar Fiver lika vansinnigt som vanligt, och har en låg målsättning denna gång: att hålla Alltid Väck bakom oss, och helst förnedra Borealis gubbar.
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Varken jag eller brorsan har någonsin satt våra småfeta fötter på Mantorp, vår 3:e förare har lämnat VO då han tyckte att han blev för trött av att köra 60 min-pass, får ev rekrytera en ny 3:e-pilot till finalen. men banan verkar kul, hoppas bara på torrt o fint väder! FRÅGA Greven har slut på belägg till K3:an, på vilka andra ställen kan man köpa bra belägg?
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Varken jag eller brorsan har någonsin satt våra småfeta fötter på Mantorp, vår 3:e förare har lämnat VO då han tyckte att han blev för trött av att köra 60 min-pass, får ev rekrytera en ny 3:e-pilot till finalen. men banan verkar kul, hoppas bara på torrt o fint väder! FRÅGA Greven har slut på belägg till K3:an, på vilka andra ställen kan man köpa bra belägg?

Till suzuki kan jag sälja riktigt bra belägg. Ge mej årsmodell på oken/hojen så ska jag ta med rätt sort åt dej.
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Suzuki 1000 -03 pris?

Vill du ha billiga bromsar eller bra bromsar?:D

PFC med 95-blandningen ligger på 1480 inkl moms, finns i 95 och 07 compound.
Vesrah stålsintrade ligger på 1460 inkl moms.

PFC är ett betydligt bättre belägg som är skonsammare mot skivan, med bra livslängd och fin känsla. Vesrah är ett belägg som håller länge,som har ganska skapliga prestanda, men sliter hårdare på skivorna.
 
Last edited:

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Vill du ha billiga bromsar eller bra bromsar?:D

PFC med 95-blandningen ligger på 1480 inkl moms, finns i 95 och 07 compound.
Vesrah stålsintrade ligger på 1460 inkl moms.

PFC är ett betydligt bättre belägg som är skonsammare mot skivan, med bra livslängd och fin känsla. Vesrah är ett belägg som håller länge,som har ganska skapliga prestanda, men sliter hårdare på skivorna.

Hålla länge är prio 1. ska användas på A-torp finalen, Vesrah blir det! tag gärna med till Mantorp på fredag! Mvh Andreas REC 56
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top