Bowlingkväll!

marzypan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös :(
"Bowling, Lördag 9/10, Klockan 20:00 //MOD"


Jag och Koop är sugna på en bowlingkväll, tänkte få ihop ett gäng och boka i slutet på månaden. Någon som är sugen på att slå några strike? :wiggle

1. Marzypan
2. Koop
 
Last edited by a moderator:

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Jag är lika grym på bowling som jag är på wheelies... men det skulle ju vara kul! Några särskilda datum ni funderat på?
 

marzypan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös :(
Har tänkt lite på bowlingen och funderade på om den 1 eller 2 oktober skulle vara en bra höstdag för bowling. Tänkte kolla hur många som tycker det låter som en bra idé. Ska ringa bowlingen och kolla också.

1. Marzypan
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Det är ju fusk. MR.dudddde har ju tävlat i Bowling! Fast det var på tiden hans fingrar var smala som tändkablar och han hade skostorlek 34, så det blir ju inget fusk med egna klot och grejer iaf.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Det ser bättre ut för min del, men som vanligt skall jag väl slänga in en brasklapp... om 1:a okt är bättre för andra, så anpassa er inte efter mig... med krävande jobb, en ettochetthalvtåring, och en fru som börjar bli riktigt gravid, så vet man aldrig ;)
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Det är ju fusk. MR.dudddde har ju tävlat i Bowling! Fast det var på tiden hans fingrar var smala som tändkablar och han hade skostorlek 34, så det blir ju inget fusk med egna klot och grejer iaf.

:FU


The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters.
 

marzypan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kungsbacka
Hoj
Hojlös :(
Lördag 9/10, Klockan 20:00

Nu måste jag vet om det blir något..
Jag har bestämt att nu på lördag klockan 20:00 blir det bowling på Kungsbackas bowlinghall. Men nu måste jag veta hur många som är intresserade. Tanke på hur många banor jag ska boka. :banana

Har bokat 2 banor än så länge och om det inte blir något måste jag avboka senast torsdag.

1. Marzypan
2. Koop
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Bowling, Lördag 9/10, Klockan 20:00

1. Marzypan
2. Koop
69. Limez



Så länge någon kan hämta mig och sen köra hem mig så är jag sugen, kl 20 på en lördag har man ju redan fått i sig en 5-9 öl ju :fyllisar
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Bowling, Lördag 9/10, Klockan 20:00

1. Marzypan
2. Koop
3. Linus
69. Limez

Emil - det är ju inte långt från dig... buss/taxi/cykel/promenad? Antar att de serverar öl på bowlinghallen? Är de alkoholfri bowling så kan jag väl iofs köra bil...

Förresten, bra initiativ!
 
Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Emil - det är ju inte långt från dig... buss/taxi/cykel/promenad? Antar att de serverar öl på bowlinghallen? Är de alkoholfri bowling så kan jag väl iofs köra bil...

Haha, det är ju typ 2 km, alldeles för långt att gå, taxi för dyrt, kollektivtrafik vägrar jag av ren princip(jag tog körkort av en anledning), cykel är väl inte det bästa efter en kasse öl, och dessutom så blir man ju svettig.

Haha, men det löser sig ;)
Tror det finns öl där ja, värt att kolla upp :tummenupp
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
:rofl

Har man inte råd att åka taxi så är man inte för fin för att åka buss, kolla regelboken ;)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top