Onsdagskörning Donken Väsby 17:30, 1/9

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jaja, talk the talk, but walk the walk?
Tror det bunkras fryspåsar enligt gamla femårsplaner i smyg :tungan

Det kan bli nästa gruppkörning. Distansen passar mig ganska bra. Vi får knalla ner i klubbförrådet och se om vi har några Molotov cocktails kvar efter senaste klubbfesten. Jag är rädd att Carnivore bara hörde ordet cocktail. Han såg lite eldfängd ut på slutet. Han fräste som Lasse Kongo om att 95 oktan minsann inte var V-power.

Skitsnack-MC skull vara hushjältar hos många förtryckta svenska män om vi gjorde en liten 'artighetsvisit'. Du förstår ju glädjen när kärringen inte KAN bränna 60 papp på fryspåsar i år igen.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Vi har förresten hittat film i klubbarkivet från Lordens besök i Ullared:

[YOUTUBE-ID]bPXVGQnJm0w[/YOUTUBE-ID]

It smells like...Victory:yoparty
 
Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
jäklar vad det spammas även i denna tråd!

Hörrni vad har ni beställt för väder tills i morrn då? Ska man gortexa eller skinnställa månntro?
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
jäklar vad det spammas även i denna tråd!

Hörrni vad har ni beställt för väder tills i morrn då? Ska man gortexa eller skinnställa månntro?

Du skall infinna dig insmord i bäverolja, som vi andra också kommer vara insmorda i. I brist på bäverolja kan även Nutella eller Dr. Dralles Birkenwasser fungera.

[YOUTUBE-ID]WhT8Ur0m0PU&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 
Last edited:

sporthojsfarmor

aka Bikerwoman
Gick med
28 Jan 2010
Ort
Hallstavik
Hoj
Ducati Monster -05
Du skall infinna dig insmord i bäverolja, som vi andra också kommer vara insmorda i. I brist på bäverolja kan även Nutella eller Dr. Dralles Birkenwasser fungera.

[YOUTUBE-ID]WhT8Ur0m0PU&feature=related[/YOUTUBE-ID]

kära vän...jag blir alltmer orolig över vad du tar för rosa piller?:krama
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Säger, lite kryptiskt, som Hannibal Lecter sa till Agent Clarice Starling - Look in your self store.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
jäklar vad det spammas även i denna tråd!

Hörrni vad har ni beställt för väder tills i morrn då? Ska man gortexa eller skinnställa månntro?

Det beror på om du vill bli kallad skinnställsslinka eller Gore tex- slinka efteråt. Du vet ju hur det låter om du väljer att åka med grabbar(gubbar).

Bra väder är beställt. f-n vet om vi har haft råd att betala.

...life of brian..

Jag blir lika tårögd varje gång jag hör den vackra melodin.:gråta "...life's a peace of shit, when you look at it..." Nästan lika många träkors som på Bogesundsvägen.
 
Last edited:

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Ett par stadiga moln-bulldozers är beställda till dagens tripp. Dem kommer hänga ovanför oss, precis som tegelstenar inte gör, för att garantera en molnfri och torr kväll. Hyreskostnaden kommer dras direkt från alla närvarandes pensionskonton.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ett par stadiga moln-bulldozers är beställda till dagens tripp. Dem kommer hänga ovanför oss, precis som tegelstenar inte gör, för att garantera en molnfri och torr kväll. Hyreskostnaden kommer dras direkt från alla närvarandes pensionskonton.

Dagens tripp? Är du i rätt forum nu? Har du rökt något kul på jobbet? Flygande bulldozers låter lite vassare än vanligt. Risken är att de bara tar bort de rosa molnen och att de måste väja för de bevingade elefanterna.
 
Last edited:

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
man skulle ju kunna tro att lappmöglet har lagt sig ute med tanke på allt jäfla spamm i den här tråden. syns i kväll!
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Jag kan klona mig, så blir vi några fler ikväll, så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll,så blir vi några fler ikväll.:glömdet
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top