Spaningsledningen rapporterar

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Meh! Jag är ju ett rent work of art! Den manliga motsvarigheten till en zornkulla.....:D

Anders Zorn, målare, 1860-1920. Ja, jo faktiskt, du kan ha varit grymt läcker då. :D

Att behöva bedyra sin oskuld med en tröja verkar....synnerligen misstänkt.:va

Verkligen! Jag vill dock påminna mina manliga spaningskollegor att kroppsvisitation endast får förekomma vid smugglingsbrott. Så ni kan sluta PMa mig med kreativa förslag om hur vi bäst ska få den misstänkta att erkänna.
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Anders Zorn, målare, 1860-1920. Ja, jo faktiskt, du kan ha varit grymt läcker då. :D

:sissy Nu behövde du ju inte bevisa min tes om att kvinnor är av naturen onda, men man kan väl inte förvänta sig så mycket av något som härstammar från ett revben.:hihi

Jag tänkte mer på att jag är lite kerubknubbig och jävligt snygg när jag badar naken i motljus....

Verkligen! Jag vill dock påminna mina manliga spaningskollegor att kroppsvisitation endast får förekomma vid smugglingsbrott. Så ni kan sluta PMa mig med kreativa förslag om hur vi bäst ska få den misstänkta att erkänna.

Jag har en teori om att hon har lömska planer intatuerade på kroppen (tänk prisonbreak), och en visitering/kroppsbesiktning kommer tyvärr att bli nödvändig....:arsele:tuttar
 
Last edited:

PiaB

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2009
Ort
Tyresö
Hoj
Honda VTR 1000 2006, Såld Yamaha YZF 1000R ThunderAce,
Fan har ni inte kommit längre i utredningen... jag anser att ni alla avgår... just hemkommen från Stockholm Cruising för inre spaning...
 

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Ort
Vaxholm
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
City helt lugnt.

Däremot vill jag snarast delge er resultatet av min inre spaning på SH. Jag har besökt gästböcker, läst igenom trådar, kontrollerat vilka som varit på bandagar samtidigt och jag har fått fram chockerande fakta! Sporthoj är en samlingsplats för osedliga typer! Dagligen sker trevande underhandskontakter mellan buset i PM och GB!
Själv har jag sett ett samband mellan grönt och snusk! Det finns flera grönförare här på forumet som ägnar sig åt oanständigheter. :näsblod

Det är speciellt en person jag tänker på, låt oss ge honom spaningsnamnet "lax". Han är välkänd i MC-kretsar och har ett förvillande charmigt sätt, men i de lugnaste vatten...
Då tråden inte är avlyssningssäker kan jag inte lägga ut rapporten här, men jag kan ge några ledtrådar för spaningsgruppen så får ni dechiffrera själva: Grön hoj, täckmantel snickare, täckmantel sjukskriven, smickrande gästboksinlägg, hojturer på tu man hand.
Sanna mina ord, detta är ett uppenbart fall av grov flirting! :fakta

Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss! :yoparty

Låt oss avsätta några man på fallet och se om vi kan stoppa detta innan det går för långt!
Och som vanligt är allmänhetens tips vår bästa informationskälla! Nån som sett eller hört något?

Ähum! Har varit utsocknes ett par dagar. Väl hemkommen får jag tips om att läsa denna tråd, just detta inlägg också...:vaNu får ni väl ta och vila er lite, jag är helt oskyldig. :)
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Jag vill stolt meddela att vissa erkännanden under dagen resulterat i att ett av de tidigare fallen vi haft nu är helt uppklarat. Har bett min kollega "A" att redovisa förundersökningen här inom kort håll till godo..
 
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ähum! Har varit utsocknes ett par dagar. Väl hemkommen får jag tips om att läsa denna tråd, just detta inlägg också...:vaNu får ni väl ta och vila er lite, jag är helt oskyldig. :)

Jag vill upplysa den åtalade om att rätten har rätt att döma även om den åtalade nekar.

Utdrag ur förhörsprotokoll:
SL (Spaningsledningen): Så ni bodde på samma camping som de misstänkta under en banhelg.
Vittne U: Ja, jo det stämmer... Spelas det här in?

SL: Ja, alla förhör spelas in på band.
Vittne U: Jaha. Men då skulle jag vilja fixa till håret lite först.

SL: Det spelas alltså in på ett ljudband, du kommer inte synas.
Vittne U: (Besviken) Jaha... Ja, men tänk om dom får veta att det är jag som berättat?

SL: Ingen fara, vi har ett vittnesskyddsprogram.
Vittne U: Okej, får jag byta namn då? Jag har alltid velat heta Jasmin.

SL: Ja visst, men låt oss prata vidare om den aktuella banhelgen, kan du berätta fritt ur minnet, vad hände egentligen?
Vittne U: Ja, det var så att jag och min kille skulle bo på en camping, och där bodde dom också.

SL: Dom bodde där också, vad menar du, bodde de tillsammans????
Vittne U: Ja alltså dom skulle ju inte bo tillsammans, dom hade bokat var sin stuga. Men sen grillade vi allihopa på kvällen, och drack vin, det var jättemysigt och så, och sen sa tjejen till killen att det var så fullt i hennes stuga, så då frågade hon om inte hon kunde få sova i hans stuga istället. Så det gjorde dom.

SL: Är du helt säker på detta? Skulle du kunna vittna inför Sporthojsjuryn om att det var precis det som hände?
Vittne U: Ja, jag är helt säker, det var fler som såg det. Vi borde fattat att det var nåt skumt på gång...

SL: Vad menar du?
Vittne U: Jo men när vi satt där och grillade så ringde lax telefon. Det var BusAnna som ringde, du vet den där jättecoola, jättesnygga, jättesmarta, jättepoppis, jätteskickliga föraren?

SL: Wow, ja klart vi känner till henne, hon är fantastisk! Underbar! Jättehärlig! Fan, alla vill vara som hon! Men vad hände?

Vittne U: Ja hon ringde till lax, men han svarade inte!
SL: Va?? Svarade inte när HON ringde?? Okej, fallet är utrett! Han är skyldig!



I detta fall har stor vikt lagts vid vittnesuppgifter. Då huvudvittnet dessutom har den goda smaken att köra en XJ6 betraktas hennes vandel som oantastbar.

Juryn betraktar den åtalade som skyldig. Dom meddelas senare i veckan. :smasha
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top