Spaningsledningen rapporterar

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Ja, bra initiativ. Jag fortsätter med nattpasset i city. Tar du dag i Tyresö så kanske lorden kan lösa av dig senare? BusAnna du kör på med city dag va? Löser av dig på samma plats som imorse. Privatspanare som rör sig i områden som rosenhill, bulten och till och från Tyresö kan PM:a någon i spaningsledningen, ersättning utgår till sådana tips som gör att vi kan klara upp detta fall

City helt lugnt.

Däremot vill jag snarast delge er resultatet av min inre spaning på SH. Jag har besökt gästböcker, läst igenom trådar, kontrollerat vilka som varit på bandagar samtidigt och jag har fått fram chockerande fakta! Sporthoj är en samlingsplats för osedliga typer! Dagligen sker trevande underhandskontakter mellan buset i PM och GB!
Själv har jag sett ett samband mellan grönt och snusk! Det finns flera grönförare här på forumet som ägnar sig åt oanständigheter. :näsblod

Det är speciellt en person jag tänker på, låt oss ge honom spaningsnamnet "lax". Han är välkänd i MC-kretsar och har ett förvillande charmigt sätt, men i de lugnaste vatten...
Då tråden inte är avlyssningssäker kan jag inte lägga ut rapporten här, men jag kan ge några ledtrådar för spaningsgruppen så får ni dechiffrera själva: Grön hoj, täckmantel snickare, täckmantel sjukskriven, smickrande gästboksinlägg, hojturer på tu man hand.
Sanna mina ord, detta är ett uppenbart fall av grov flirting! :fakta

Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss! :yoparty

Låt oss avsätta några man på fallet och se om vi kan stoppa detta innan det går för långt!
Och som vanligt är allmänhetens tips vår bästa informationskälla! Nån som sett eller hört något?
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Hmmm.. HAr ett mkt svagt minne av att någon sa att killar som skriver i tjejtrådar är ghey... Ingen aning om vem det var som sa det det klingade bara så bra när jag såg ditt log-in... Mohaha... :krama

min............jag menar hans dator e hackad:glömdet
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
haha.. Men du är så hjärtligt välkommen hit till oss... :krama Kändes bara som jag hört det någonstans men du vet ju hur det är med rykten, man ska inte lyssna så väl...

Ä några procent hit och dit kommer aldrig att skada !
BTW måste ju hålla koll på Don Ragge och Lord Bregott.
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss! :yoparty

Läste också detta på flashen imorse... Tydligen ska hon försöka föra ut oss på ännu fler villospår genom att ha konstiga mattematiska formlar som nick.. Ingen fattar ju någonting, så det kanske iof var väldigt smart? :va
Jag tar över city nu så du kan sova lugnt. Ses imornbitti över en kaffe och donut i äkta polis-anda...
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Då bryter vi här med ett viktigt meddelande från spaningsledningen:

Det misstänkta paret har alltså observerats 18.30 vid Skogis. Efter 19 anlände de till Cafe Rosenhill i Tungelsta där de uppträdde högst misstänkt. Motorcyklarna parkerades vid bensinpumparna varefter den grönmaskerade föraren anträdde cafeet och köpte en flaska dryck, märke okänt. Därefter skyndade hon ut till sin kumpan och vi tror att de delade (!) på flaskans innehåll. De satte sig alltså inte vid cafeborden utan uppehöll sig på avstånd.

En infiltratör från spaningsgruppen gick ut på parkeringen och försökte uppehålla förövarna men upplevde sig oönskad och var tvungen att återvända till cafeet för att inte röja sitt uppdrag. De misstänkta stod kvar och skrattade och tittade på den gröna motorcykelns kedja, varvid den svartklädde berörde den grönkläddes axel, och leenden utväxlades. Därefter smet de från platsen.

Nu efterlyser spaningsledningen fler tips. Har någon sett dem på deras fortsatta färd? Hur uppträdde paret? Av speciell vikt är körordningen, har den svartklädde kört bakom den grönklädde, på så kallad stjärtspaningskörning?
Kan något vittne ha sett var och hur turen slutade?

Spaningsledningen är tacksam för alla tips, så vi kan få slut på detta ofog, även kallat dejting.

DU ÄR FAN BÄST!!! :yoparty:rofl:tummenupp



City helt lugnt.

Däremot vill jag snarast delge er resultatet av min inre spaning på SH. Jag har besökt gästböcker, läst igenom trådar, kontrollerat vilka som varit på bandagar samtidigt och jag har fått fram chockerande fakta! Sporthoj är en samlingsplats för osedliga typer! Dagligen sker trevande underhandskontakter mellan buset i PM och GB!
Själv har jag sett ett samband mellan grönt och snusk! Det finns flera grönförare här på forumet som ägnar sig åt oanständigheter. :näsblod

Det är speciellt en person jag tänker på, låt oss ge honom spaningsnamnet "lax". Han är välkänd i MC-kretsar och har ett förvillande charmigt sätt, men i de lugnaste vatten...
Då tråden inte är avlyssningssäker kan jag inte lägga ut rapporten här, men jag kan ge några ledtrådar för spaningsgruppen så får ni dechiffrera själva: Grön hoj, täckmantel snickare, täckmantel sjukskriven, smickrande gästboksinlägg, hojturer på tu man hand.
Sanna mina ord, detta är ett uppenbart fall av grov flirting! :fakta

Den kvinnliga skurken å sin sida försöker förvilla spanarna genom att bära en tröja med texten Innocent, men eftersom ingen av oss kan engelska så lär det inte lura oss! :yoparty

Låt oss avsätta några man på fallet och se om vi kan stoppa detta innan det går för långt!
Och som vanligt är allmänhetens tips vår bästa informationskälla! Nån som sett eller hört något?

Och där tog jag vilka det är. :tummenupp:D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
BTW måste ju hålla koll på Don Ragge och Lord Bregott.

Många privatspanare här nu. Se till att leverera några feta skvaller så får du stanna! Och låt inte sanningshalten i skvallret begränsa dig, eftersom vi är i cheyland nu så funkar spekulationer ännu bättre. :D
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
jag hörde att det var några tokar som badat där till vänster om donken.
var dock inte där den onsdagen.

några ifrån tjejåka som bada, bildbevis?! :D
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Många privatspanare här nu. Se till att leverera några feta skvaller så får du stanna! Och låt inte sanningshalten i skvallret begränsa dig, eftersom vi är i cheyland nu så funkar spekulationer ännu bättre. :D

Well enligt säkra källor ligger ni höns i skottlinjen för dessa båda herrar.
Ragge har under flera Onsdagar berättat hur han smider planer angående kommande helg.
lång hojresa tjo tjena............
Han kommer locka med er för att senare icensätta en fejkad pungtering strax innan Kålmården och då det är långt till närmsta mc-verkstad så föreslås det att ni ska plocka svamp under tiden.
Där i skogsbrynet så hystar han upp sin gitarr, swissarmy-style och ordnar till en liten brasa.
han hoppas då att ni ska falla som furor och inte mossa till er som granarna som ni nu är omgivna av.

Lorden kör med en helt annan taktik .
På sitt Preusiska järn försöker han likna en stummbandfürer från den gamla glada tiden !
Han har övat på att gå rakryggad så till den milde grad att hans liggament har lämnat WO.
Det hindrar honom inte från att varje Onsdag träna "rättning höger" med sin hojklubb Skitsnack mc.
Han hoppas att hans fasta agerande och hårda yttre ska bli till en sport för er höns att tränga igenom för att sedan uptäcka denna mysiga goskille som döljer sig innanför fasaden.

men det är klart............bara vad jag hört.......:glömdet

Själv ska jag putsa på damens hoj och kan därför inte observera så ni får redovisa senare vad som försegick i helgen.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Ragge har under flera Onsdagar berättat hur han smider planer angående kommande helg.
lång hojresa tjo tjena............
Han kommer locka med er för att senare icensätta en fejkad pungtering strax innan Kålmården och då det är långt till närmsta mc-verkstad så föreslås det att ni ska plocka svamp under tiden.
Där i skogsbrynet så hystar han upp sin gitarr, swissarmy-style och ordnar till en liten brasa.
han hoppas då att ni ska falla som furor och inte mossa till er som granarna som ni nu är omgivna av.

"Följ med farbror ut i skogen" har tyvärr blivit lite slitet med tiden. Nu för tiden måste man ta till lite mera sofistikerade metoder, om de små liven skall falla i fällan... :D
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Well enligt säkra källor ligger ni höns i skottlinjen för dessa båda herrar.
Ragge har under flera Onsdagar berättat hur han smider planer angående kommande helg.
lång hojresa tjo tjena............
Han kommer locka med er för att senare icensätta en fejkad pungtering strax innan Kålmården och då det är långt till närmsta mc-verkstad så föreslås det att ni ska plocka svamp under tiden.
Där i skogsbrynet så hystar han upp sin gitarr, swissarmy-style och ordnar till en liten brasa.
han hoppas då att ni ska falla som furor och inte mossa till er som granarna som ni nu är omgivna av.

Lorden kör med en helt annan taktik .
På sitt Preusiska järn försöker han likna en stummbandfürer från den gamla glada tiden !
Han har övat på att gå rakryggad så till den milde grad att hans liggament har lämnat WO.
Det hindrar honom inte från att varje Onsdag träna "rättning höger" med sin hojklubb Skitsnack mc.
Han hoppas att hans fasta agerande och hårda yttre ska bli till en sport för er höns att tränga igenom för att sedan uptäcka denna mysiga goskille som döljer sig innanför fasaden.

men det är klart............bara vad jag hört.......:glömdet

Själv ska jag putsa på damens hoj och kan därför inte observera så ni får redovisa senare vad som försegick i helgen.

:mad: Shiiiit, femtekolonnare i den innersta cirkeln!! Nu fattar jag de där förslagen om att vi skulle umgås parvis för att lättare smälta in bland patrasket! Det där snacket om att det var strictly business lät så trovärdigt, jag var nära att börja hålla hand offentligt! :brinnerup

Tack för tipset, nu blir det du som får ballonger å glass, Lorden kommer vitna av avund. Vad gäller den andra raggaren får vi återkomma om lämpligt straff men det lär bli kännbart. :whip

//BusAnna, som i denna sekund förvandlats till KATLA :finger
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
jag hörde att det var några tokar som badat där till vänster om donken.
var dock inte där den onsdagen.

några ifrån tjejåka som bada, bildbevis?! :D

Ujujuj, du som verkade vara en snel kille. En fika med spaningsgruppen och så flög fan i honom! :D
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
VA FAAAAN!???

Här gör man sin plikt som stand up citizen och vittnar om de mörka gärningar som försigår mellan de gröna, och DETTA är tacken????

Kniv i ryggen, indragen glassåballong tilldelning?

Nä du Busanna, den kråkan flyger inte....:eek:nd:

Må du vakna med styrhuvudet till en *gasp* Kawasaki i din säng, så kanske slöjan lyftes från dina ögon!!!!


:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
VA FAAAAN!???

Här gör man sin plikt som stand up citizen och vittnar om de mörka gärningar som försigår mellan de gröna, och DETTA är tacken????

Kniv i ryggen, indragen glassåballong tilldelning?

Nä du Busanna, den kråkan flyger inte....:eek:nd:

Må du vakna med styrhuvudet till en *gasp* Kawasaki i din säng, så kanske slöjan lyftes från dina ögon!!!!


:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Määäh, coola ner nu, han får bara glassåballong, du får ju fortfarande klämma på tutor o trycka på knappar, avskild plats, remember? :tuttar
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Määäh, coola ner nu, han får bara glassåballong, du får ju fortfarande klämma på tutor o trycka på knappar, avskild plats, remember? :tuttar

Ahh...du bara invaggar infiltratörpucken i falsk trygghet innan bilan faller?

*kryper tillbaka till spaningscentralen med drömmar om tutor dansandes för ögonen*

Mutbar? jag? Never!!!!:tuttar
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Ahh...du bara invaggar infiltratörpucken i falsk trygghet innan bilan faller?

*kryper tillbaka till spaningscentralen med drömmar om tutor dansandes för ögonen*

Mutbar? jag? Never!!!!:tuttar

Klart hon gör.. Hallå, Spaningsledaren nr 1 har en elak bakom liggande tanke med allt... haha..
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top