Spaningsledningen rapporterar

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Tänkte informera allmänheten om vad mitt papparazzi-öga beskådade på rosen idag... Här har det tydligen blivit 50/50 i könsfördelning... ojoj :krama

Date:er när man kör hoj, går inte att hållas hemliga ;)


För fler avslöjande rappotage så går det bra att fortsätta i denna tråd...
 

Bifogat

  • Date.JPG
    Date.JPG
    13 KB · Visningar: 458
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
"Det är inte tjejen på bilden som skrivit inlägget.... Och som vilken skvaller-blaska som helst så publiceras givetvis inga namn..." ;)
 

Bifogat

  • Date.JPG
    Date.JPG
    13 KB · Visningar: 151
Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Tänkte svara på din fråga då mitt papparazzi-öga beskådade detta på rosen idag... Här har det tydligen blivit 50/50 i könsfördelning... ojoj :krama

Date:er när man kör hoj, går inte att hållas hemliga ;)

Ojojoj. Svårt att se vem det är dock. :va
Ser ut som ett helt nytt grönt ställ. Kanske uppsytt för att matcha en jättegrön hoj, eller vad tror ni? Känner vi nån med en illgrön hoj? :hihi
 

emma082

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2010
Ort
Uttran
Hoj
Honda CBF600 -04
Tänkte svara på din fråga då mitt papparazzi-öga beskådade detta på rosen idag... Här har det tydligen blivit 50/50 i könsfördelning... ojoj :krama

Date:er när man kör hoj, går inte att hållas hemliga ;)

Så du menar alltså att någon av de där skulle vara jag?? :D
Jag står fast vid min oskuld tills motsatsen är bevisad hihi

:krama

har barn varannan vecka så då blir det oftast hemma mys för min del..

ta med dem på hoj-mys ;)
 
Last edited:

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Så du menar alltså att någon av de där skulle vara jag?? :D
Jag står fast vid min oskuld tills motsatsen är bevisad hihi

Nä du är oskyldig denna gång, om du inte gått och blivit grönjöling på senare dag.. Tycker detta ekipage ser väldigt grönt ut ;)
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Tänkte svara på din fråga då mitt papparazzi-öga beskådade detta på rosen idag... Här har det tydligen blivit 50/50 i könsfördelning... ojoj :krama

Date:er när man kör hoj, går inte att hållas hemliga ;)

Personen till vänster ser ut som en polis. Det är en date jag klarar mig utan när jag kör hoj,
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Jag får väl maskera mig med raffset och pumps och göra ett gästspel i tjejtråden för att meddela att jag såg det väna parets avfärd från skogis vid 18.30 när jag gasade förbi på väg till jobbet...
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Jag får väl maskera mig med raffset och pumps och göra ett gästspel i tjejtråden för att meddela att jag såg det väna parets avfärd från skogis vid 18.30 när jag gasade förbi på väg till jobbet...

Det talar inte emot att det var polisen. Hur mycket ska du ha för informationen?

P.S. Du passar i raffset och pumps:tummenupp
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Det talar inte emot att det var polisen. Hur mycket ska du ha för informationen?

P.S. Du passar i raffset och pumps:tummenupp

Ingen polis (inte uniformerad iaf) iblandad i avfärden , men ett lätt igenkännligt skinnställ....


Tycker du det så bör du undersöka såväl syn som förstånd...:arsele OCH ta en rejäl funderare på dina sexuella preferenser.:skrämd
 

Ninjette

At full tilt
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Trivsamma Tyresö
Hoj
2009, Kawasaki Ninja 250r
Uj uj uj, spännande!
Men det här innebär förstås att alla med en grön hoj är misstänkta.

Ska man skicka uppgifter om sitt alibi direkt till dig Sanna eller blir man kallad till förhör? Och viktigast; kommer det isf att finnas uniformsklädda män som sköter den biten?? :D
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Uj uj uj, spännande!
Men det här innebär förstås att alla med en grön hoj är misstänkta.

Ska man skicka uppgifter om sitt alibi direkt till dig Sanna eller blir man kallad till förhör? Och viktigast; kommer det isf att finnas uniformsklädda män som sköter den biten?? :D

Japp, alibi info skickas till mig direkt för analys... Att du frågar om det finns uniformerade män är ju inget som chockade mig.. du ska bara ha o ha... :D
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Tycker du det så bör du undersöka såväl syn som förstånd...:arsele OCH ta en rejäl funderare på dina sexuella preferenser.:skrämd

Vilket förstånd?? Jag sa inte var du skulle passa in. På blue Blue Oyster bar kan det funka. :tungan
 

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Då bryter vi här med ett viktigt meddelande från spaningsledningen:

Det misstänkta paret har alltså observerats 18.30 vid Skogis. Efter 19 anlände de till Cafe Rosenhill i Tungelsta där de uppträdde högst misstänkt. Motorcyklarna parkerades vid bensinpumparna varefter den grönmaskerade föraren anträdde cafeet och köpte en flaska dryck, märke okänt. Därefter skyndade hon ut till sin kumpan och vi tror att de delade (!) på flaskans innehåll. De satte sig alltså inte vid cafeborden utan uppehöll sig på avstånd.

En infiltratör från spaningsgruppen gick ut på parkeringen och försökte uppehålla förövarna men upplevde sig oönskad och var tvungen att återvända till cafeet för att inte röja sitt uppdrag. De misstänkta stod kvar och skrattade och tittade på den gröna motorcykelns kedja, varvid den svartklädde berörde den grönkläddes axel, och leenden utväxlades. Därefter smet de från platsen.

Nu efterlyser spaningsledningen fler tips. Har någon sett dem på deras fortsatta färd? Hur uppträdde paret? Av speciell vikt är körordningen, har den svartklädde kört bakom den grönklädde, på så kallad stjärtspaningskörning?
Kan något vittne ha sett var och hur turen slutade?

Spaningsledningen är tacksam för alla tips, så vi kan få slut på detta ofog, även kallat dejting.
 

Annjon

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2010
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki er6n
Då bryter vi här med ett viktigt meddelande från spaningsledningen:

Det misstänkta paret har alltså observerats 18.30 vid Skogis. Efter 19 anlände de till Cafe Rosenhill i Tungelsta där de uppträdde högst misstänkt. Motorcyklarna parkerades vid bensinpumparna varefter den grönmaskerade föraren anträdde cafeet och köpte en flaska dryck, märke okänt. Därefter skyndade hon ut till sin kumpan och vi tror att de delade (!) på flaskans innehåll. De satte sig alltså inte vid cafeborden utan uppehöll sig på avstånd.

En infiltratör från spaningsgruppen gick ut på parkeringen och försökte uppehålla förövarna men upplevde sig oönskad och var tvungen att återvända till cafeet för att inte röja sitt uppdrag. De misstänkta stod kvar och skrattade och tittade på den gröna motorcykelns kedja, varvid den svartklädde berörde den grönkläddes axel, och leenden utväxlades. Därefter smet de från platsen.

Nu efterlyser spaningsledningen fler tips. Har någon sett dem på deras fortsatta färd? Hur uppträdde paret? Av speciell vikt är körordningen, har den svartklädde kört bakom den grönklädde, på så kallad stjärtspaningskörning?
Kan något vittne ha sett var och hur turen slutade?

Spaningsledningen är tacksam för alla tips, så vi kan få slut på detta ofog, även kallat dejting.

Jag är helt oskyldig i alla väder, även om jag har en grön hoj! :Bugar
 

Sanna

Vild och galen
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Västerhaninge
Hoj
CBR 1000 -10
Då bryter vi här med ett viktigt meddelande från spaningsledningen:

Det misstänkta paret har alltså observerats 18.30 vid Skogis. Efter 19 anlände de till Cafe Rosenhill i Tungelsta där de uppträdde högst misstänkt. Motorcyklarna parkerades vid bensinpumparna varefter den grönmaskerade föraren anträdde cafeet och köpte en flaska dryck, märke okänt. Därefter skyndade hon ut till sin kumpan och vi tror att de delade (!) på flaskans innehåll. De satte sig alltså inte vid cafeborden utan uppehöll sig på avstånd.

En infiltratör från spaningsgruppen gick ut på parkeringen och försökte uppehålla förövarna men upplevde sig oönskad och var tvungen att återvända till cafeet för att inte röja sitt uppdrag. De misstänkta stod kvar och skrattade och tittade på den gröna motorcykelns kedja, varvid den svartklädde berörde den grönkläddes axel, och leenden utväxlades. Därefter smet de från platsen.

Nu efterlyser spaningsledningen fler tips. Har någon sett dem på deras fortsatta färd? Hur uppträdde paret? Av speciell vikt är körordningen, har den svartklädde kört bakom den grönklädde, på så kallad stjärtspaningskörning?
Kan något vittne ha sett var och hur turen slutade?

Spaningsledningen är tacksam för alla tips, så vi kan få slut på detta ofog, även kallat dejting.

HAHAHAHA :D
Så himla underbart!!

Jag är helt oskyldig i alla väder, även om jag har en grön hoj! :Bugar

JA du är bortplockad från utredningen då du satt brevid oss på cafét
 
Last edited:
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top