Tack för mig för det här året!! #43 Eskilsson signar ut...

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
När jag inte har tid och motivation att träna så mycket som jag behöver, så blir jag heller inte så snabb som jag vill vara för att köra i ProSuperbike.

Därför lägger jag nu hjälmen på hyllan för resten av sommaren.
Dessutom blir jag förmodligen pappa i februari och har inte riktigt koll på vad det kommer att ta för tid och resurser.

Vill man köpa min hoj så finns annonsen här på sporthoj.

Om och vad det blir för satsning nästa sommar får tiden utvisa.

Tack för mig, leverpastej :D
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Vad KUL!!!! Att du ska bli pappa alltså! Tråkigt att motivationen tryter... Förhoppningsvis kommer den tillbaka! Ha det gott!:tummenupp
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Du kommer säkert tillbaka och kör roadracing igen:va
Lite tröttare efter lite mindre sömn :gnissla
En mer tjötigare kärring än du först trodde att du hade skaffat :rolleyes:
Och en familj som tycker att det är bra att du lägger hjälmen på hyllan :huvet vilket genast blir till att du defenitivt vill tillbaka till racingen bara för att visa att det är du som är herren i ditt hus :D

Men det visar sig att du sitter och tänker på någonting annat än hojen du tänker att ska jag ta i lika mycket som innan det är ju farligt:confused:
Det visar sig att tiden att lägga på hojen inte finns där längre, den står där och är smutsig, du har inte ens smörjat kedjan :mad:

Du blir Pappa :)
Grattis tror jag :)
 

LOTTAK

LEV LIVET, BÖRJA IDAG
Gick med
5 May 2004
Ort
Åtvidaberg
Hoj
-
Kul med en liten bäbis, kommer bli hur söt som helst!!
Och jag är övertygad om att du har en väldigt förstående sambo när den dagen kommer att du vill rasta en hoj igen, hon vet ju vad det handlar om:tummenupp.
 

mcdekalen

mcdekalen
Gick med
23 Feb 2010
Ort
Kullavik
Hoj
08 fiddy 150cc
Tråkigt att höra att du lägger av!Men du lägger inte av för gott hoppas jag,du får väl lägga semestern på bikeweek nästa år:D så du får uppleva lite race i alla fall!Lycka till med familjen och alla blöjbyten:)Micke
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Lycka till med bäbis! (och tävlandet när du återkommer)
Nu finns det massor att dekaltrimma, vagnar, barnstolar, bäbis...
Lite tips:
259418080v4_225x225_Front.jpg

151859609v7_480x480_Front_Color-White.jpg


Grattis & hälsa den blivande modern!
 

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Suzuki SV1000S
Trist med körningen, men ett JÄTTEGRATTIS till bullen i ugnen !! :tummenupp
 

Galne Dansken

Uppsala Roadrunners
Gick med
14 May 2003
Ort
Bortalängeholm
Hoj
Thruxton-R Z1000A1 R1250RS HD-Chopper CB500F
Barn är stort - särskild när dom är små...

Nu får jag vill huja på nån annan - Grattis
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Tråkigt att du lägger ner!!! :tummenupp

Men jag är säker på att du kommer tillbaka.

Jag blev ju farsa förra sommaren, och har nu provat på att blanda familjeliv med racing. Faktum är att det går ganska bra....

Förra året när lill-grodan bara var några månader var det lite tufft att ha med familjen på racen. Det blev inte så mycket sömn i husvagnen med matning, kräkning, och blöjbyten under hela nätterna. Men nu när han är ett år så går det som en dans! :tummenupp

När dom dessutom är hemma hela tiden och tjejen är mammaledig så kan dom följa med på träningsdagar och race hur lätt so helst vilket betyder att när man är ledig från jobbet för att träna, så får man också en chans att hänga med lill-grodan en dag på racebanan också... Asbra!!!

Lycka till med allt som ni har framför er, det kommer att bli jobbigt och tufft, men också fantastiskt coolt!!!!!
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Ett år?
Det är då dom börjar gå... då vänder det igen, för då blir det svårare
och hålla dom i styr :)

Tråkigt att du lägger ner!!! :tummenupp

Men jag är säker på att du kommer tillbaka.

Jag blev ju farsa förra sommaren, och har nu provat på att blanda familjeliv med racing. Faktum är att det går ganska bra....

Förra året när lill-grodan bara var några månader var det lite tufft att ha med familjen på racen. Det blev inte så mycket sömn i husvagnen med matning, kräkning, och blöjbyten under hela nätterna. Men nu när han är ett år så går det som en dans! :tummenupp

När dom dessutom är hemma hela tiden och tjejen är mammaledig så kan dom följa med på träningsdagar och race hur lätt so helst vilket betyder att när man är ledig från jobbet för att träna, så får man också en chans att hänga med lill-grodan en dag på racebanan också... Asbra!!!

Lycka till med allt som ni har framför er, det kommer att bli jobbigt och tufft, men också fantastiskt coolt!!!!!
 

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Ort
Estocolmo
Hoj
Njet
Trist att du inte hinner med så mycket som du skulle vilja.

Det går utmärkt att rejsa fast man har små barn. Min kompis yngsta dotter spenderade sitt första dygn i depån, lika bra att vänja dem direkt :D
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Trist att du lägger ner racingen men stort grattis till dig och Maria! :tummenupp
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Kan uppdatera tråden lite.

Det blev en liten Natalie den 10e februari.
Alla mår toppenbra och det är bara en massa mys och gos här hemma.

Min plan för 2011 är att köra serien Stockholmscrossen och GGN, möjligtvis även Ränneslätt.

Det ska även bli ett Wasalopp 2012. Så det gäller att hänga i med båda cross och skidåkning så man är i bra form.

Om Prosuperbike och STCC fungerar bra under 2011 och det lockar flera förare och företag. Så är det inte helt uteslutet att jag återvänder till 2012. Fram tills dess är jag gärna frivillig om något Endurans-team skulle behöva en extra förare vid något race.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top