Dags att hetsa inför Gelleråsen!!

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Att Fiver ligger 2a :D
Att Borelia fick 13 o ch demoto 16 när Borelia kom före!
Har ringt Brånalt!
Tillägg: nu var det ändrat, men är det rätt måste kolla en gång till:va
Kollat igen,
Alla verkar ha fått 2 poäng mindre pga kortat racedistans om jag har förstått det hela rätt!
Vad är det som är fel?:va
 
Last edited:

Gadde

Medlem i lowbudgetracing
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Malmö
Hoj
Fireblade-08(Gata), Fireblade-08(Racehoj) R6-00 (Racehoj till salu)
ingen som har bilder??

Körde själv ERF:et, så jag var inte ute o fota, o :tuttar stod med depåtavlan hela tiden.
Så tyvärr blev det inga foto från racet, men några från prisutdelningen.

Mvh // Gadde
 

Bifogat

  • BoTT B Karlskoga.jpg
    BoTT B Karlskoga.jpg
    140 KB · Visningar: 156
  • BoTT A Karlskoga.jpg
    BoTT A Karlskoga.jpg
    145.4 KB · Visningar: 159
  • REC Karlskoga.jpg
    REC Karlskoga.jpg
    161.2 KB · Visningar: 173
  • NEC Karlskoga.jpg
    NEC Karlskoga.jpg
    156.9 KB · Visningar: 187

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Blött men kul!
Äntligen fick vi köra premiärracet. Bror hade aldrig kört m regndäck förut men nu fick han ju tillfälle :) . (Han har aldrig kört m slicks heller)
Det var hans racedebut åxå förresten, vid 54 års ålder. Själv hade jag inte kört bana på två år.
Vi lyckades hålla oss på hjulen o kom 8:a i Rec. 16:nde totalt. Vi är helnöjda men inser att det var lite nybörjartur åxå.
Det smakade mer. Får se om vi lyckas köra nåt annat race iår.
Vi ses! :tummenupp

Gärna blider!
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
Visst f*n är det kul me endurance, men när depåslavarnas regnkläder inte pallar mer & nästa lager oxå e blött ere inte såååå kul längre...
Kul är dock att slava för ett team som bara kör, oavsett delar som flyger, vattenpölar å stackars moppar som kastar lera på personalen...

Sicket race! :tummenupp
 
Last edited:

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Hittade dessa bilder på ducceforumet. :banana

DSC05078.JPG


DSC05080.JPG
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Inför sista stinten monterade vi ekolod och fendrar på Razzla-Suzukin
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Skepparexamen var att föredra framför rr-licens!
 

Anonymous

Ny medlem
Gick med
21 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
08 Honda cbr 1000rr
Tack ni båda som var på väg i bil till bandag på Knudan för att ni strax före midnatt såg mej i mörkret utmed E4:an, stannade och hjälpte mej med soppa! :tummenupp:tummenupp:tummenupp Hoppas ni har/får riktigt kul på Knudan!!!

Ingen orsak :) Såg halvkul ut att stå där utmed vägen i spöregnet, beundransvärt att ni pallade en övningskörning 35 mil i det vädret, en annan tyckte det var slitigt bakom ratten. :Bugar
 

Skalman1

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
I skogen
Hoj
Fivers moped
Bilder jag vill ha bilder. Jag har kört några rejs innan. Men jag kan inte erinra mig nått blötare. i och för sig så kommer man ju ihåg senaste rejset bäst. Tänker man efter lite så kan nog 24timmars på anderstorp 93 varit värre. Då regnade det 17 timmar i sträck och haglade tulo på natten. Linden pressade runt på 2,25 eller nåttsånt, då fattar ni hur ekstremt dä va. Han spöar ju 2 minuter på sliks i regn normalt. Sen körde dom ut med pacecar vid tre tiden på natten och den cirkulerade på en tre minuter sådär. Men det funkade inte så bra för en del blev varvade. Jag och grisfarmarn mekade åt ett värdelöst tyskt team som hade hyrt in bäzen och markusen som jockeys. Dom hade inte koll på nått, deras egna chaffis hade passat på allmänhetns avåkning grupp slö. men det var fler som tog chansen att köra ett VM race. Om jag inte minns fel så körde Petjo för nått dukke team (så det är inge nytt) dom lyckades med att kasta sig tre gånger i norra änden av banan. Och drog hojen tillbaks till depån och fixade den alla tre gångerna!!!!
Rätta mig om jag har fel. Jag tror det va samma gubbe alla tre gångerna snacka om vrång. Det här va ju långt före skamkärra va uppfunnet.
 
Last edited:

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Bilder jag vill ha bilder. Jag har kört några rejs innan. Men jag kan inte erinra mig nått blötare. i och för sig så kommer man ju ihåg senaste rejset bäst. Tänker man efter lite så kan nog 24timmars på anderstorp 93 varit värre. Då regnade det 17 timmar i sträck och haglade tulo på natten. Linden pressade runt på 2,25 eller nåttsånt, då fattar ni hur ekstremt dä va. Han spöar ju 2 minuter på sliks i regn normalt. Sen körde dom ut med pacecar vid tre tiden på natten och den cirkulerade på en tre minuter sådär. Men det funkade inte så bra för en del blev varvade. Jag och grisfarmarn mekade åt ett värdelöst tyskt team som hade hyrt in bäzen och markusen som jockeys. Dom hade inte koll på nått, deras egna chaffis hade passat på allmänhetns avåkning grupp slö. men det var fler som tog chansen att köra ett VM race. Om jag inte minns fel så körde Petjo för nått dukke team (så det är inge nytt) dom lyckades med att kasta sig tre gånger i norra änden av banan. Och drog hojen tillbaks till depån och fixade den alla tre gångerna!!!!
Rätta mig om jag har fel. Jag tror det va samma gubbe alla tre gångerna snacka om vrång. Det här va ju långt före skamkärra va uppfunnet.

hehe det va ett race att minnas ja, vi smet in och drack stora mängder sprit och hejjade på svenskarna, fanns ju ett till svenskt team med iaf en förare från Kalmar som hette Patrik, jag körde 750b mot han 1992.
Hm, undra om det inte finns lite kort från den helgen i nån gömma.
Lindén Bosson och Sköld på RC30 va det väl som kom rätt bra till?
 

Jucati

Ny medlem
Gick med
8 Oct 2004
Ort
Åland
Hoj
Ducati o Jucati
Jag var också där! Skulle visa min sambo "riktig" racing för första gången, vi stod ute i hällregn i 17 timmar. Sov i bakluckan på en Volvo 440. Hon frågade syrligt om det "alltid var så här roligt?". Vi är fortfarande sambos men några fler rejs kikar hon inte på....

Jag kommer ihåg "Bike" gänget och en skönsjungande Trippelåttan (inget snack om buller då)! SDK's klubbtält gick heller inte av för hackor! Öltältet och strömavbrott. Vilka minnen! Synd att jag inte kände dig då (Skalman) så kunde jag varit i vägen redan då.... Visst hette hon Ragnhild????

mvh AM
 

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Jag var också där! Skulle visa min sambo "riktig" racing för första gången, vi stod ute i hällregn i 17 timmar. Sov i bakluckan på en Volvo 440. Hon frågade syrligt om det "alltid var så här roligt?". Vi är fortfarande sambos men några fler rejs kikar hon inte på....

Jag kommer ihåg "Bike" gänget och en skönsjungande Trippelåttan (inget snack om buller då)! SDK's klubbtält gick heller inte av för hackor! Öltältet och strömavbrott. Vilka minnen! Synd att jag inte kände dig då (Skalman) så kunde jag varit i vägen redan då.... Visst hette hon Ragnhild????

mvh AM

Jupp Fuck Ragnhild.
Ska ligga dekaler i källaren om de inte försvunnit i nån flytt.

Bike med Linden, Sköld och Bosson kom 2:a
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top