Bilder från SMC BKK Sviestad 2010-07-16 (fredag)

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Här är lite smakprov på bilder jag plåtade idag. Tyvärr hade jag bara möjlighet att vara med under två timmar. Tror jag fick de flesta hyggligt skarpa på nån bild iallafall. Jag har inte gallrat så jättehårt så alla funkar inte ända upp till 40". ( Fejsbook borde fungera fint iallafall. )

Fler bilder kommer dyka upp i mitt webalbum under morgondagen.

LÄNK

Alla bilder i albumen får användas fritt. Vill ni däremot ha bilder i annat format än snikupplösning kan ni kontakta mig via mailen så kan vi säkert komma överens om lämplig ersättning.

Stay tuned! :tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_3411.jpg
    IMG_3411.jpg
    217.9 KB · Visningar: 80
  • IMG_3465.jpg
    IMG_3465.jpg
    225.1 KB · Visningar: 85
  • IMG_3729.jpg
    IMG_3729.jpg
    221.8 KB · Visningar: 84
  • IMG_3803.jpg
    IMG_3803.jpg
    233.6 KB · Visningar: 89
  • IMG_3837.jpg
    IMG_3837.jpg
    214.8 KB · Visningar: 88
  • IMG_3878.jpg
    IMG_3878.jpg
    213.6 KB · Visningar: 88
  • IMG_3944.jpg
    IMG_3944.jpg
    234.8 KB · Visningar: 91
  • IMG_3951.jpg
    IMG_3951.jpg
    233.7 KB · Visningar: 99

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CBR 600rr,
Härligt med bilder från en toppendag.

En riktigt stor eloge till er som tar er tid att fota och sen lägga upp bilderna.

MVH Stefan
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Tack.

Det är roligt när det uppskattas.

397 bilder överlevde kvällens granskning.

De kommer finnas i albumet imorgon kväll. Tar en evig tid att autokorrigera alla.... :gnissla (ny dator står på önskelistan)

mvh
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Snyggt!
Fasiken vad rolig polarn ser ut med cross hjälm på min ninja :hihi

Riktigt skön stil hade han! :tummenupp

Kan bara instämma och tacka för fina minnen!

Tack för berömmet. Det sporrar till fortsatta plåtningar framöver!

stor eloge johan bra som alltid :)

Tack själv!

Hur går det för nyckelbensmannen? :va Hälsa honom!

Du kommer väl upp på torsdag! Då skall jag befinna mig innanför asfalten. Nya runda svarta är beställda till trajan! :banana
 
Last edited:

vogge

Say Whaaat
Gick med
28 Oct 2007
Ort
Nyköping
Hoj
Kåtemma 990, R6 Banskrot.
Ja hade planerat att jag skulle öva och ta bilder mellan körningarna med min nyinförskaffade och första systemkamera. Men vart så mycket mellan snack och trötter var man med.
Så super kul att du fota och delade med dig stort tack!:tummenupp
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Här kan ni se en bild i fullformat och jämföra kvaliten med de som är upplagda i albumen. Den som inte ser nån skillnad skulle inte jag vilja möta ute på vägen utan ett vajerräcke emellan. :D

fullformat

Skänk 100kr till barncancerfonden så kommer det en nedladdningslänk på den/de bilder ni vill ha i motsvarande upplösning. PMa först vid intresse så kollar jag upp om bilden håller måttet. En hederssak att det betalas. Ni behöver inte skicka nån kvittens. :tummenupp

( bilderna i albumet får som jag skrev tidigare användas som ni vill )
 

Piggelin69

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 848
Tack!

Tack för bilderna! :tummenupp

Vet hur mycket jobb det blir om man fotar så där mycket...

Mvh

/Jan
Ducati 848 Svart 23

Tack.

Det är roligt när det uppskattas.

397 bilder överlevde kvällens granskning.

De kommer finnas i albumet imorgon kväll. Tar en evig tid att autokorrigera alla.... :gnissla (ny dator står på önskelistan)

mvh
 

Almqvist

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Triumph Daytona 675 -07
Tack själv!

Hur går det för nyckelbensmannen? :va Hälsa honom!

Du kommer väl upp på torsdag! Då skall jag befinna mig innanför asfalten. Nya runda svarta är beställda till trajan! :banana

Det går bra för han. läkningen verkar gå bra. käkar väldigt lite värktabletter.. Så han är förhoppningsvis snart på bana igen:)

Jag får se om torsdag men 90% säkert att jag kommer.. är ju förhimla kul att köra, sen är det jämnare grupper på lms
 

Tegheim

Snabbast i Depån! Renoverat nyckelben 2!
Gick med
24 Jun 2008
Ort
Nässjö
Hoj
Honda CBR900RR -99 / Yamaha WR250 -91 / Yamaha YZ250F -08
Hur går det för nyckelbensmannen? :va Hälsa honom!

Du kommer väl upp på torsdag! Då skall jag befinna mig innanför asfalten. Nya runda svarta är beställda till trajan! :banana

Det går bra för han. läkningen verkar gå bra. käkar väldigt lite värktabletter.. Så han är förhoppningsvis snart på bana igen:)

Jag kommer nog upp på torsdag by car :) Idag är första dagen utan värktabletter, hoppas jag klarar resten oxå :)
Ska jag fota när du kör då Johan? Det kan ju bli riktigta bananas-bilder :banana
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Du och andra fotografer gör inte bara dagen än mera minnesvärd. Ni hjälper också till att påvisa att man sitter som en kratta när man tror att det ser bra ut...

Stort tack!!!
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Du och andra fotografer gör inte bara dagen än mera minnesvärd. Ni hjälper också till att påvisa att man sitter som en kratta när man tror att det ser bra ut...

Stort tack!!!

förlåt.... ;)


(om det är nån tröst känner jag oftast likadant när jag själv stramar upp mig framför fotograferna. När man tror man ser ut som Rossi ser man ut som åsa nisse på 2 hjul :brinnerup )

förlåt.... ;)


(om det är nån tröst känner jag oftast likadant när jag själv stramar upp mig framför fotograferna. När man tror man ser ut som Rossi ser man ut som åsa nisse på 2 hjul :brinnerup )

Var det du på den Gula RSn? det såg väl inte så tolkigt ut tyckte jag. :va
 
Last edited:

R5+1

Guest
Korpade åt mig "mina"

Tackar för bilderna! Så himla sjysst att fota andra och sen bjuda på jobbet du lagt ner! :Bugar

Tråkigt bara att man inte ska lyckas bjuda på bättre motiv... De bästa svängarna verkar aldrig fastna på bild. Får väl låta de uppruggade däcksidorna vara bevis på mina fantastiska (= så upplevda) nedlägg. :D
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Var det du på den Gula RSn? det såg väl inte så tolkigt ut tyckte jag. :va


Jupp, visst är det undertecknad.

Man är väl litet självkritisk kanske. Men det försökte jag reda upp på Tuvängen i lördags. Gick väl sådär, med tanke på att låren led av viss träningsvärk efter intervallträningen på fredagen...
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Tackar för bilderna! Så himla sjysst att fota andra och sen bjuda på jobbet du lagt ner! :Bugar

Tråkigt bara att man inte ska lyckas bjuda på bättre motiv... De bästa svängarna verkar aldrig fastna på bild. Får väl låta de uppruggade däcksidorna vara bevis på mina fantastiska (= så upplevda) nedlägg. :D

Bilderna i webalbumen är egentligen mest tänkt som smakprov. Duger till facebook upplösningmässigt men inte mycket mer. (Om man frågar mig) :)

Tyckte inte det var någon som gjorde bort sig i fredags. Det såg väldigt stabilt ut! :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top