Veckans bankörning

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Jag har fått ledigt halvdag på fredag, måste bara skruva ihop hojen så kan jag vara med. Om inte thomas får igång sin hoj är det då nån annan som kan fixa bokningen av banan. Jag jobbar som sagt halvdag så jag kan inte fixa det.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag ska ut och provköra nu och se om felet är avhjälpt.
Fungerar inte cykeln så vore det ju bra om någon annan kan tänka sig att boka banan.

Jag har skrivit upp mig på listan så jag betalar ju så klart min del i vilket fall, men vill inte ta ut en semesterdag för att titta på.


Mvh Thomas!
 

markus_svall

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2012
Ort
Hudik
Hoj
japp
Heldag 15/6

Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar.

Om vi bokar 3 dagar innan dvs tisdag så får vi sista minuten rabatt på 25% och då ordinarie priset är 11448kr inkl 6% moms så blir det med sista mintuten rabatt 8586kr och om vi sätter minsta antal deltagare till 10st. Då blir priset 860/pers. Är det många som anmäler sig i tid så hinner vi justera ner priset.

Som vanligt är det som så att ska man vänta till dagen innan att anmäla sig för att försäkra sig om sol så är risken överhängande att det blir sol men ingen körning.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Hasta la vista
2. Björn W (Om vi bara blir 8 så är det ändå bara drygt 1000, ok för mig)
3. Per (Funkar med en tusing för mig också om vi inte fyller upp 10 pers)
4. ThomasS
5.
6. Pär J (tusing ok!) ((vill åkanu!!))
7. Anders L (tusing ok!)
8. Magnus Stenmark
9.
10.
11.
12.

Jag har problem med min hoj och är tveksamt om jag hinner få reservdelar tills på fredag, raderade därför mitt namn från listan, jag hoppas det är ok när vi ännu inte har hyrt banan.
Visar det sig att jag hinner få reservdelar skriver jag givetvis upp mig igen.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Heldag 15/6

Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar.

Om vi bokar 3 dagar innan dvs tisdag så får vi sista minuten rabatt på 25% och då ordinarie priset är 11448kr inkl 6% moms så blir det med sista mintuten rabatt 8586kr och om vi sätter minsta antal deltagare till 10st. Då blir priset 860/pers. Är det många som anmäler sig i tid så hinner vi justera ner priset.

Som vanligt är det som så att ska man vänta till dagen innan att anmäla sig för att försäkra sig om sol så är risken överhängande att det blir sol men ingen körning.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Hasta la vista
2. Björn W (Om vi bara blir 8 så är det ändå bara drygt 1000, ok för mig)
3. Per (Funkar med en tusing för mig också om vi inte fyller upp 10 pers)
4. ThomasS
5.
6. Pär J (tusing ok!) ((vill åkanu!!))
7. Anders L (tusing ok!)
8. Magnus Stenmark
9. Gulleplutt
10.
11.
12.
 

skuggan21

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2008
Ort
Söderhamn
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K7-SÅLD! Yamaha R6 - 07 banhoj
Jag är sugen, men vill ha lite info.
Vilka tider kör ni?
Jag har precis skaffat banhoj, men saknar licens, är jag välkommen? :)
Finns o ingår el?
Betalning sker på plats lr?
Upplys mig gärna mer om de är nåt ja glömt. :)
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Denna körning är 08:00 - 18:00 (men oftast är det kvällskörningar 18-22 som gäller)
Denna tråd är till för kompisgäng som vill anordna egna körningar och då krävs ingen licens.
Alla är välkomna nybörjare och mer erfarna.
El finns, 220v
Betalning brukar ske på plats. Nu när det är en heldag kanske thomas vill ha in en liten summa iförväg så han slipper lägga ut allt iförväg.
I övrigt finns det inte just några begränsningar. Körning sker på egen risk och var och en får ha koll på sin olycksfallsförsäkring själv.
 

lasse72

mjuktuff
Gick med
18 Nov 2007
Ort
kungsgården
Hoj
k7 1000 banräser yzf 450 2012
Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar.

Om vi bokar 3 dagar innan dvs tisdag så får vi sista minuten rabatt på 25% och då ordinarie priset är 11448kr inkl 6% moms så blir det med sista mintuten rabatt 8586kr och om vi sätter minsta antal deltagare till 10st. Då blir priset 860/pers. Är det många som anmäler sig i tid så hinner vi justera ner priset.

Som vanligt är det som så att ska man vänta till dagen innan att anmäla sig för att försäkra sig om sol så är risken överhängande att det blir sol men ingen körning.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Hasta la vista
2. Björn W (Om vi bara blir 8 så är det ändå bara drygt 1000, ok för mig)
3. Per (Funkar med en tusing för mig också om vi inte fyller upp 10 pers)
4. ThomasS
5.
6. Pär J (tusing ok!) ((vill åkanu!!))
7. Anders L (tusing ok!)
8. Magnus Stenmark
9. Gulleplutt
10.lasse
11.arna
12.
 

skuggan21

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2008
Ort
Söderhamn
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K7-SÅLD! Yamaha R6 - 07 banhoj
Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar.

Om vi bokar 3 dagar innan dvs tisdag så får vi sista minuten rabatt på 25% och då ordinarie priset är 11448kr inkl 6% moms så blir det med sista mintuten rabatt 8586kr och om vi sätter minsta antal deltagare till 10st. Då blir priset 860/pers. Är det många som anmäler sig i tid så hinner vi justera ner priset.

Som vanligt är det som så att ska man vänta till dagen innan att anmäla sig för att försäkra sig om sol så är risken överhängande att det blir sol men ingen körning.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Hasta la vista
2. Björn W (Om vi bara blir 8 så är det ändå bara drygt 1000, ok för mig)
3. Per (Funkar med en tusing för mig också om vi inte fyller upp 10 pers)
4. ThomasS
5.
6. Pär J (tusing ok!) ((vill åkanu!!))
7. Anders L (tusing ok!)
8. Magnus Stenmark
9. Gulleplutt
10.lasse
11.arna
12.skuggan21
13.
 
Last edited:

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Vilka är Lasse aArna ochh Skuggan?
Skicka gärna ett pm med uppgifter.


Mvh Thomas!
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag har gjort en bokning 15/6 på banans hemsida.
Efter det ringde jag till Patrik som låser upp banan, han berättade att dom kommer att vara där och jobba på fredag så någon mindre störning kan förekomma, efter den infon så ringde jag Göran som är en av delägarna och pratade med honom om vi inte kunde få rabatt på banbokningen, han lät inte omöjlig på det och vi bestämde att jag skulle skicka ett mail till honom ang det, viket är gjort så vi får se vad svaret blir som skulle komma under morgondagen.

Som läget är nu så är priset för denna heldag 782kr/person nu när vi är 11 personer, blir vi fler osm anmäler oss blir det ju så klart billigare samt om vi får rabatt vilket jag hoppas på.


Mvh Thomas!
 

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW S1000RR -2015
Som de flesta redan vet är jag alltid intresserad när det gäller bankörning. Håller på att jobba undan så att det kan bli en ledig dag på Fredag. Så mitt namn kan ev. också komma upp på listan. Efter morgondagen borde jag veta om det kan fungera.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Angåend fredagsköringen, vi har ju tillgång till området från 8:00 om vi vill, men viss räcker det om vi bestämmer 9.00?
Eller är det någon som vill in redan vid 8?

Jag pratade med Göran nyss och jag har inte fått något besked ang priset, men jag ska få det i morgon eftermiddag/kväll.

Men köring blir det i vilket fall och med 12 bokade och med ordinarie sista minutenpris skulle det bli 720kr/person.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag kan vara där 8:00 om det finns intresse för andra att vara där den tiden.
Annars bestämmer jag 9:00 med Patrik.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Jag kan ta med lite beggade slicks om nån vill köpa. Kan även bistå med hjälp att lägga på dem om man har svårt för sånt själv.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top