Veckans bankörning

bullskiten

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
GSXR 600 -07
Jag lägger upp en intresse lista för denna vecka och hoppas att det finns några intresserade ( tycker att intresset har varit lågt i år), Jag har aldrig hyrt banan själv och hoppas därför att någon mer rutinerad åkare kan kontakta banuthyraren om intresset blir tillräckligt stort. Onsdagar är som vanligt uthyrt till Onsdagsbus och den dag som ser bäst ut just nu verkar vara Tisdagkväll 28/6.


Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte om det blir dyrare än 400kr/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.
Körningarna avses kvällstid 18-22 om ej annat anges.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Who Dare Wins (Tisdag,Torsdag och Fredagkväll)
2.ThomasS (tisdag,torsdag,fredag)
3. Yamaha77 (Fredag)
4. RADDUM (tisdag)
5. Valle (tisdag)
6.Jack-Desmo (tisdag,torsdag,fredag )
7. Daddyshio (tisdag, torsdag, fredag)
8. nermal (tisdag)
9. richard127 (tisdag, torsdag, fredag)
10. KennethN (tisdag)
11. Glennswe (tisdag)
12. Hasta la vista (tisdag)
13. Bullskiten (Torsdag, Fredag)
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Intresselista
Int1.lasse72 fredag kväll
Int2.helmer fredag kväll
Int3. Anze (torsdag)
Int4. Hasta la vista (torsdag)
Int5. RJ torsdag/fredagkväll
Int6. Snibben torsd/fredkväll
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.

Försök ta med er kompisar och liknande.
 

Valle_

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
R6 -07
11 säkra, ser ut som en bokning. :tummenupp Är alla som skrivit upp sig fortfarande med om banan bokas på morgonen imorrn?
 

Who Dare Wins

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Ort
Staden bakom flötet
Hoj
R1-08 Såld R1-02 Såld R1-98 (stulen)
Nu har vi passerat 10 pers, hoppas att någon vänlig själ kan förbarma sig och kontakta banuthyraren imorgon. Det borde dyka upp några till under kvällen då det ska vara kanonväder imogonkväll(enligt dom som vet, YR T.e.x.....)
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Banan är INTE bokad.
När jag stack från jobbet i går var det 7st anmälda för tisdag 28/6 och vi har satt ett minimum på 10 deltagare.

Nu på morgonen är vi 10st och jag har försökt få tag på Susann som är bokningsansvarig på banan för att boka på morgonen, men inte lyckats.
 

Who Dare Wins

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Ort
Staden bakom flötet
Hoj
R1-08 Såld R1-02 Såld R1-98 (stulen)
Snyggt jobbat, hoppas att hon svarar under dagen. Under tiden får vi vända på alla stenar och dylikt för att få tag på ytterligare några deltagare, borde vara fler som vill åka.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Snyggt jobbat, hoppas att hon svarar under dagen. Under tiden får vi vända på alla stenar och dylikt för att få tag på ytterligare några deltagare, borde vara fler som vill åka.

Fast hur sent kan vi boka?

Vissa kanske måste ha lite framförhållning för att kunna komma iväg.

Jag kör gärna i kväll, men tvivlar på att alla som skrivit upp sig på listan kan komma lös om vi bokar banan i eftermiddag.
 

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Ort
Gävle
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
jag kommer:) ialf
Fast hur sent kan vi boka?

Vissa kanske måste ha lite framförhållning för att kunna komma iväg.

Jag kör gärna i kväll, men tvivlar på att alla som skrivit upp sig på listan kan komma lös om vi bokar banan i eftermiddag.
 

daddyshio

Ny medlem
Gick med
30 Jan 2008
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Suzuki GSXR 1000
Fast hur sent kan vi boka?

Vissa kanske måste ha lite framförhållning för att kunna komma iväg.

Jag kör gärna i kväll, men tvivlar på att alla som skrivit upp sig på listan kan komma lös om vi bokar banan i eftermiddag.


Vi måste kunna ha lite längre framförhållning i fortsättningen omdet ska funka, många har mer än 10 mil till banan och för min del så vill jag veta tidigare för jobbets del och slippa dra runt på hojjen o prylar ifall det blir åkning. Vi måste kunna bestämma en deadline dan innan bokning typ kl 18.00 då vi ska vara 10st eller fler.
 

Sara75

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Ducati Monster 1100 -11
Jag kan lova att Glennswe kommer.


Hade gärna själv kört också, men har ingen barnvakt. så jag får nöja mig med att titta en stund.
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Jag har ringt Patrik som är ansvarig för att öppna och stänga och vi får inte hyra banan i kväll då det är för kort framförhållning.

Enligt honom så måste vi boka banan två dagar före för att dom ska kunna planera.

Tidigare har det gått att hyra banan dagen innan, men tydligen inte nu.

Så ska vi köra på torsag så måste vi ha 10st på listan i dag.
Jag slutar strax efter kl två i dag och är det 10st som skrivit upp sig för att köra på torsdag så boker jag.

Alternativet är att boka i morgon inför fredag om vi blir 10st som är intresserad att köra då.
 

snibben

Ny medlem
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Hudiksvall
Hoj
Cbr 954-02
Låter som det finns mängder av pengar i kassan för banägarna.
Ska försöka komma lös på torsdag om jag får med mig fler Hudikbor.
Lycka till//drive safe
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Jag lägger upp en intresse lista för denna vecka och hoppas att det finns några intresserade ( tycker att intresset har varit lågt i år), Jag har aldrig hyrt banan själv och hoppas därför att någon mer rutinerad åkare kan kontakta banuthyraren om intresset blir tillräckligt stort. Onsdagar är som vanligt uthyrt till Onsdagsbus och den dag som ser bäst ut just nu verkar vara Tisdagkväll 28/6.


Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte om det blir dyrare än 400kr/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.
Körningarna avses kvällstid 18-22 om ej annat anges.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Who Dare Wins (Tisdag,Torsdag och Fredagkväll)
2.ThomasS (tisdag,torsdag,fredag)
3. Jack-Desmo (tisdag,torsdag,fredag )
4.Daddyshio (tisdag, torsdag, fredag)
5.richard127 (tisdag, torsdag, fredag)
6.Bullskiten (Torsdag, Fredag)
7.RJ torsdag, kan betala extra om så behövs...
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Intresselista
Int1.lasse72 fredag kväll
Int2.helmer fredag kväll
Int3. Anze (torsdag)
Int4. Hasta la vista (torsdag)
Int5.
Int6. Snibben torsd/fredkväll
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.

Försök ta med er kompisar och liknande.

Jag gör en ny lista! Fredag kan vi glömma för då ska det regna 20 mm...
Nu tar jag bort tisdagskörarna, kan ni komma torsdag så skriv upp er.
 

Hasta la vista

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Sundsvalls kommun
Hoj
13, Aprilia, Factory. -05, GSXR 1000, till salu!
Jag lägger upp en intresse lista för denna vecka och hoppas att det finns några intresserade ( tycker att intresset har varit lågt i år), Jag har aldrig hyrt banan själv och hoppas därför att någon mer rutinerad åkare kan kontakta banuthyraren om intresset blir tillräckligt stort. Onsdagar är som vanligt uthyrt till Onsdagsbus och den dag som ser bäst ut just nu verkar vara Tisdagkväll 28/6.


Reglerna för denna lista är följande. Skriver man upp sig på listan så förbinder sig att betala även om man inte kommer eller om det regnar. Banan bokas dagen innan körningen. Ändras datumet pga att väder el annat och man skrivit upp sig på listan så behöver man inte betala. Skriv vilka dagar ni förbinder er för.
På morgonen samma dag som körningen är fastställs priset. Detta för att det ska bli så billigt som möjligt. Vi bokar inte om det blir dyrare än 400kr/pers. Är man sugen på att köra men inte vill förbinda sig att betala så skriver man upp sig på intresselistan.
Körningarna avses kvällstid 18-22 om ej annat anges.

När ni skriver in er på listan se till att ni även kopierar med reglerna.

1. Who Dare Wins (Tisdag,Torsdag och Fredagkväll)
2.ThomasS (tisdag,torsdag,fredag)
3. Jack-Desmo (tisdag,torsdag,fredag )
4.Daddyshio (tisdag, torsdag, fredag)
5.richard127 (tisdag, torsdag, fredag)
6.Bullskiten (Torsdag, Fredag)
7.RJ torsdag, kan betala extra om så behövs...
8. Hasta la vista (torsdag)
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.

Intresselista
Int1.lasse72 fredag kväll
Int2.helmer fredag kväll
Int3. Anze (torsdag)
Int4. Snibben torsd/fredkväll
Int5.
Int6.
Int7.
Int8.
Int9.
Int10.

Försök ta med er kompisar och liknande.

Jag gör en ny lista! Fredag kan vi glömma för då ska det regna 20 mm...
Nu tar jag bort tisdagskörarna, kan ni komma torsdag så skriv upp er.
__________________
 

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Umeås utmarker
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Just nu är vi 8 säkra för torsdag, det blir 500 kr/pers. Kan vi bestämma att Thomas bokar banan? Kommer det fler (vilket det brukar göra) blir det ju billigare.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top