eftersnack falkenberg!!

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
japp.. då va man hemma o mör i hela jävla kroppen.. mest handleder o lår o underarman o nacke o rygg o mage o fötter typ som tagit mest stryk.. strax efter det kommer resten :)

team FreeFlax har haft jävligt skoj idag tillsammans med olsen iaf! tyvärr gick det inte som vi tänkt oss o förlorade mycket tid pga du skitgrejjer! men ohlsen har iaf lärt sig o inte korsa gula linjen efter depåutfart o sen ska man tydligen stanna när man får svartflagg o inte köra ytterligara 5 varv! :) men men.. vi hade jävligt skoj iaf!

slutade på en 11e plats i REC.. vi får iaf trösta oss med att OM vi inte fått stop&go så hade vi slutat 5a... sen får ohlsen trösta sig med att han va snabbast i teamet med 48,58 :) bra kört olsen!

så.. hur gick det för resterande team?? o vem vann fivers bandag? blev det vi igen tro?? o vem la det vita flytande i fivers bantunna? rykten spred sig som löpeld i depån! va det humlan eller skalman tro? eller bara nån stackars kåt singelpojke som inte fick bada med alla andra utan hittade tunnan klockan 03:40 i natt???:banana haha

mvh flax!!
 

emullo

#2027
Gick med
3 Apr 2003
Ort
Kungsholmen
Hoj
Ducati Hypermotard 1100, Honda CBR 1000RR
Ett ord beskriver allt för oss.. Äntligen! :banana

Och vi vann även fivers bandag! :tummenupp
 

Bifogat

  • hojbild.JPG
    hojbild.JPG
    120.5 KB · Visningar: 280

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Det vita som flöt i tunnan hamnade där nån gång sent på natten. Vi fick be dom att stöna tystare, vi andra försökte sova.

För övrigt är vi skitnöjda efter ett race som var snudd på perfekt. Enda lilla smolket i bägaren är starten. Med 6:e kvaltid ska man inte vara näst sist från gridden. Hojen ville inte starta. Allt annat gick som på räls.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Bra kört där :tummenupp

Det vita som flöt i tunnan hamnade där nån gång sent på natten. Vi fick be dom att stöna tystare, vi andra försökte sova.

För övrigt är vi skitnöjda efter ett race som var snudd på perfekt. Enda lilla smolket i bägaren är starten. Med 6:e kvaltid ska man inte vara näst sist från gridden. Hojen ville inte starta. Allt annat gick som på räls.

Sen vill jag passa på att tacka någon i Demoto för ett härligt race :tummenupp
 
Last edited:

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
R6 ratrace edition
Vi är mer än nöjda

#52 AzeRacing är riktigt nöjda med racet. Tyckte vi alla i Teamet körde på bra och när vi kollade resultatlistan när det var 25min kvar låg vi på 5 plats i Rec,(trodde inte det var sant) men med bara sju minuter kvar va vi tvungna och tanka så det blev en nionde plats istället. Vi hade skitkul både fredag och lördag.

Ett stort plus till funktionärer och arrangörer som skötte alltihop med bravur :Bugar

Nu så här dagen efter känner man sig lite stel och sliten men ser redan fram emot nästa race.

29262_1314400059572_1217806275_30753370_1362689_n.jpg
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Jaja Mr_Flax ,,, nu får vi hejda oss lite här, vi missa 5 varv pga att jag klanta till det med att köra över gula linjen :huvet:huvet ändå så vet jag så j-a väl att man inte skall göra det ,,, my bad ,,, sen fick man ju byta bromsar med ytterligare -4varv kanske + att det var en viss herre som glömde tanka när han körde in i depån -1varv ,, så summa sumarum så kunde vi vart 10 varv kortare om det hade funkat som planerat.

Nu e det bara å ta nya tag å gasa hårdare nästa gång utan strul förhoppningsvis :)
 

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Ort
Malmö ...ungefär
Hoj
FZR skrot
Det vita som flöt i tunnan hamnade där nån gång sent på natten. Vi fick be dom att stöna tystare, vi andra försökte sova.

För övrigt är vi skitnöjda efter ett race som var snudd på perfekt. Enda lilla smolket i bägaren är starten. Med 6:e kvaltid ska man inte vara näst sist från gridden. Hojen ville inte starta. Allt annat gick som på räls.

Stor kredd till er som livar upp tillställningarna med badtunna, stor-tv, allmän gästfrihet & hjälpsamhet m.m. m.m.

Och grattis till 3:e platsen, ..ska vi börja bli oroliga eller ? :tungan
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Jaja Mr_Flax ,,, nu får vi hejda oss lite här, vi missa 5 varv pga att jag klanta till det med att köra över gula linjen :huvet:huvet ändå så vet jag så j-a väl att man inte skall göra det ,,, my bad ,,, sen fick man ju byta bromsar med ytterligare -4varv kanske + att det var en viss herre som glömde tanka när han körde in i depån -1varv ,, så summa sumarum så kunde vi vart 10 varv kortare om det hade funkat som planerat.

Nu e det bara å ta nya tag å gasa hårdare nästa gång utan strul förhoppningsvis :)

haha!! ja.. vad ska man säga! shit happens! kunde lika gärna vart ja eller jonas som klantat oss! sånt som händer! sen blev det missuppfittningar med att folk inte höll upp/ut planket efter 20 min som va sagt! så därav min miss... men huvudsaken är väl att vi hade skoj! det hade ja iaf o ja är redigt nöjd med att kapa 4 sek efter Pb förra tisdagen..

så ja.. hade vi alla skött oss exemplariskt så hade vi slutat 3a.. men men.. vi rycker 3eplatsen nästa race!
 

Roberth

Jag är egentligen ganska snäll.
Gick med
3 Oct 2004
Ort
Uppsala
Hoj
Kawasaki ZZR1100. Yamaha R1
Vi fick bryta efter 5.5h med skrammel i motorn.:mad: Annars en kalasdag med putsade personbästan och trevlig körning.

Tack allihop. :)
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Stor kredd till er som livar upp tillställningarna med badtunna, stor-tv, allmän gästfrihet & hjälpsamhet m.m. m.m.

Och grattis till 3:e platsen, ..ska vi börja bli oroliga eller ? :tungan

Ni har inte råd att avstå g:sson. Bara att inse att utan honom är vi minst lika bra:tungan
 

HenkeVFR

www.fotohenke.se
Gick med
15 Dec 2005
Ort
Nybro
Hoj
Honda VFR-03, DM Brutale-03, Honda BBR110-05
Nu finns det lite bilder från lördagen på min sida.

/Henke
 

BananBosse

Bosse Bus, lekfarbror -Svineri MC
Gick med
2 Jun 2007
Ort
Vassmolösa
Hoj
KTM 660, KTM 540 2t under renovering!Nu även en CBR 954 för sakens skull.Och en CRF 450 -07 för fun.
Jag var där dagen efter (söndag) och var på BMC race, då hittade jag en halv mc i form av kåpor, glas, styrbitar, handtag mm i depån. Det stod nr#55 på dom......
...vad hände?
 

HenkeVFR

www.fotohenke.se
Gick med
15 Dec 2005
Ort
Nybro
Hoj
Honda VFR-03, DM Brutale-03, Honda BBR110-05
Jag är imponerad, du är för jäv.... duktig helt enkelt. Skön bild du fick på Linus när han stod "parkerad".

/Urban

Tack så mycket!
Missade tyvärr när han kickade till hojen i bästa Hopkinsstil.
 

Knugis

Best of two worlds; R3 or V4?
Gick med
30 Jul 2007
Ort
Karlskrona
Hoj
R1 '07 SBK, 1/3 R1 '07 REC Räser
Tack så mycket!
Missade tyvärr när han kickade till hojen i bästa Hopkinsstil.

Grymma bilder, keep up the good work! :tummenupp

Japp jag var lite lätt frustrerad där ett tag...stegade igenom lådan säkert 10ggr innan jag fattade att kedjan var av :huvet
 

Jimmy Malm

NEC: -06 #11 -07 #6 -08 #4 -09 #3
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Trollhättan
Hoj
R1 2008, CBR600FS, CRF450R, CRF250X
Jag var där dagen efter (söndag) och var på BMC race, då hittade jag en halv mc i form av kåpor, glas, styrbitar, handtag mm i depån. Det stod nr#55 på dom......
...vad hände?

Förmodligen från en svindyr Ducati.. Skicka grejerna till Sölvesborg... (#55 BoTT)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top