Tja på er! Ett av mina stora intressen är att rita och givetvis är det extra kul att rita motorcyklar. En kompis sa att jag borde lägga ut några teckningar här, så här kommer några! Hoppas någon gillar dom![]()
Tja på er! Ett av mina stora intressen är att rita och givetvis är det extra kul att rita motorcyklar. En kompis sa att jag borde lägga ut några teckningar här, så här kommer några! Hoppas någon gillar dom![]()
Senast redigerat av DSL-FZR den 2016-11-23 klockan 10:46.
Förminskade bilderna i photoshop, men såg nu att det blev riktigt dålig kvalite när man laddade upp dom, hoppas det kan vara kul ändå!
Riktigt schysst, ritar du bara i blyerts (?) eller kör annat med? Detaljerna i bild 4 är grymma.![]()
Gilla mig på Facebook så blir du meddelad när jag är på Bulten och fotar!
Mina bilder från 2014 och tidigare hittas här.
Mina bilder från 2016 och framåt
Riktigt snyggt
Men lite motard-teckningar hade ju inte varit fel![]()
Senast redigerat av Krilllan den 2010-06-05 klockan 11:08.
You bräjk it, you köp it
KingsHill Riders - K.H.R
snyggt!
upp med designskisserna nu också
eller så sparar du dom tills vi ses.
Fan vad duktig du är!
Kan du inte designa något eget också? Vore grymt att kunna rita sin egen drömhoj, kanske en gsxr som min fast blyertspimpad?
haha, kul att ni gillar teckningarna! har några till med motorcyklar, annars har jag hur många sportbilar som helstdet är blyerts som gäller men grejar ju även lite i photoshop som ni kan se i photoshop-tråden
![]()
Superbt!
Tar du upp beställningar också? En teckning på min båge eller dottern med mc vore häftigt.
Imponerande, detaljrikedomen i Nr 4 är inte allt för tokig!
Jävlit fina bilder!
älskar den typiska plast glansen på backspeglarna på fyran! rikitgt detaljrikfullt
Tyckte det var synd att R1an var så grå så jag fixade till det åt dig![]()
"Jag betalar kontant så jag vill ha maximal rabatt. Gärna 100%" - gismo
Tack allihop! R1:an är ritad på A3 så jag kunde inte skanna in den, kan försöka ta lite bättre kort och lägga upp senareAngående att ta upp beställningar så har jag fullt upp att rita grejer åt kompisar
... men ni kan ju alltid komma med lite förslag
![]()
talang är det ingen brist på![]()
R1:an blev riktigt snygg!
( \_/)
(O.o)
(> <)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Vissa har för mycket fritid.....BUT I LIKE IT!!!!!
Legen -wait for it- Dary!
du är skit duktig
när kan du börja ta bestälningar ( lr har du mycke kompisar)
Besök UMCC:s hemsida
(köper gärna brio trätågbandelar)
((ska bygga kopia av Nordschleife))
Idrott luktar svett
Sport luktar bensin
edit: har fixat lite fler och förhoppningsvis bättre bilder nu