Islamister gick till attack mot Lars Vilks

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
Vinslöv
Hoj
Astrimmad R1-06
detta är ju underbart! lite pepparspray killen (röd jacka) får i huvudet... :brinnerup

tycker snutarna kunde brukat lite mer våld, kanske ett par skott i luften.
:kulspruta:machinegu
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Precis, en sån här situation tarvar en riktig polis, sätt in Evert Bäckström!:kär

Hell, yeah! Evert hade minsann inte lagt fingrarna emellan med det där gänget. :yoparty Den stora frågan blir; vad hade Evert kallat en islamist?:)

Herrejävlar vilka stenåldersmänniskor. Mohammed är råbög. Fatta det!

Vem? Ragges jobbarkompis eller profeten?:va

Lars Vilks är skitbra han visar ett problem som våra kära politiker inte vill ska synas.

Det har du faktiskt rätt i.:)

Lars Vilks for president!:banana
 
Last edited:

Fudpucker

Semesterbefriad
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Aprilia SL1000 Falco -02
Jag som trodde det gick att skoja om allt....

Det har gjorts oerhört mycket skämt om förintelsen, kristna, buddhister, handikappade, dvärgar, feta, lågavlönade, rika, arbetslösa..ja det är bara att fylla på. Men så fort Muhammed dyker upp som karikatyr eller liknande så bränns det flaggor och helvetet brakar lös.:va
 

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Ort
Liljeholmstorget
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Fy fan... Hade i alla fall en någorlunda lam syn på muslimer tills jag såg dessa filmklipp... Nu hatar jag dom!
Och ja, jag drar alla över en kam! Dom har ta mig fan sig själva att skylla! :mad:
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
2000-talet och fortfarande tro på anden i lampan. Herrejävlar, man blir mörkrädd.
 

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
gdfs
Jag tycker det är intressant med människor som jämt hävdar att Islam är en kärleksfull religion och inte det minsta hatisk. De hävdar att det bara är några få dårar som förstör för andra människor. Men alla religioner har ju fanatiker.

Skaparna av southpark gjorde nyligen ett dubbelavsnitt där Mohammed var med. Han gjorde aldrig någonting hemskt, han talade aldrig och de gånger han syntes var han inuti en björndräkt och stod stilla. Jesus däremot kollade på internetporr och buddha snortade kokain. Ändå är det islamisterna som skickar dödshot och får dom att censurera bort ljudet i några minuter och dessutom bannlyser man avsnitten efter att de sänts i Usa.

Vart är dödshoten från alla kristna och buddhistiska fanatiker? Alla religioner har ju dårar men jag börjar i alla fall vara fullt övertygad om att Islam huserar absolut flest galningar och att de nog kanske faktiskt är för många för att kallas några dårar.
 
Last edited:

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Gixxer 750 K8
Jag tycker det är intressant med människor som jämt hävdar att Islam är en kärleksfull religion och inte det minsta hatisk. De hävdar att det bara är några få dårar som förstör för andra människor. Men alla religioner har ju fanatiker.

Skaparna av southpark gjorde nyligen ett dubbelavsnitt där Mohammed var med. Han gjorde aldrig någonting hemskt, han talade aldrig och de gånger han syntes var han inuti en björndräkt och stod stilla. Jesus däremot kollade på internetporr och buddha snortade kokain. Ändå är det islamisterna som skickar dödshot och får dom att censurera bort ljudet i några minuter och dessutom bannlyser man avsnittet efter att det sänts i Usa.

Vart är dödshoten från alla kristna och buddhistiska fanatiker? Alla religioner har ju dårar men jag börjar i alla fall vara fullt övertygad om att Islam huserar absolut flest galningar och att de nog kanske faktiskt är för många för att kallas några dårar.

exakt samma resonemang, fast det motsatta, skrevs just av någon muslimsk sporthojsförare på en populär lokal internettråd.
 

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Ort
Överallt..
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Nä, ngt annat crappit land, typ Indonesien.



Jag vet inte vilka muslimer du sett, finns det sådana som försvarar t.ex. Vilks yttrandefrihet? Vilka då? :va


Jag har 2st på mitt jobb....

och vi är en styrka på 10pers...

2 muslimer, mot 8a svenskar, och dom vill ha samma skit som en själv vill ha, "villa, husvagn, och en takbox...
även yttrandefrihet är viktigt för dem.. :)

allt är inte som en tv box.. :tummenupp
 

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Ort
Skogn
Hoj
Crescent kompakt
När man ser filmen får man svårt att inte generalisera, eller i alla fall gruppera vissa typer av människor.

De muslimer jag har träffat och känner är trevliga människor, men det finns en så stor kulturell skillnad som vi aldrig kommer begripa. På precis samma sätt kan dem inte ta lika lätt på homosexualitet eller att en kvinna har en egen sexualitet utanför familjen. Klyftan blir mindre och mindre. Ungefär samma problem som de flesta av oss svenskar upplevt med den äldre generationen svenskar - som har ett ganska hårt inbitet förakt mot invandrare.

Jag tycker det är riktigt jobbigt att brottas med tanken om det verkligen är ok att ogilla vissa typer av människor, eller om man då fungerar på samma sätt som personerna i filmen. Jag som är totalt icke-religiös har problem med människor som är kristna eller islamistiska.

Skulle vi ta dagens samhälle tillbaka 200-300 år i tiden skulle vi på snudd uppfatta våra egna förfäder på samma sätt som vi uppfattar människorna i filmen.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top