Bokade och klara Sturup 16/5

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Detta stod i mailet jag fick som bekräftelse när jag bokat:

Arrangemang: Sturup 4 tim - EM
Datum: 2010-05-16
Tid: 13-17

OBS! Kom i god tid. Incheckningen öppnar 60 minuter innan arrangemangen börjar och stänger 30 minuter senare. Du måste alltså anmäla din ankomst senast 30 minuter innan aktuellt arrangemang börjar. Vid ankomst - anmäl dig till INSTRUKTÖREN för din grupp!


Du är alltså välkommen från klockan 12 och ska vara incheckad och klar senast 12.30
Hitta runt finns det många duktiga och trevliga instruktörer som kan visa dig.

Lycka till! :tummenupp

Härligt! Jag ska in och boka plats senare idag.
Vi ses på plats :)

/H
 

leica

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Malmö
Hoj
tjejhoj moppe edition
Nu får ni faktiskt ta och skärpa er gossar. Ni kan väl inte hålla på och stressa upp oss sniglar i gult. :mad:


Du kan få äran att stressa upp mig och ha mig som varvningsmärke :gnissla, jag knep den sista platsen i gul grupp idag. :)



Förresten, en fundering riktad till någon som sköter hemsidan.. Jag får ingen bokningsbekräftelse i mailen? Varken förra gången jag bokade eller denna, däremot fick jag det när jag bokade mig som flaggvakt. Har det nåt med att göra med att jag går vidare till Dibs för betalning?
 
Last edited:

Zorken17

Radical Riders
Gick med
22 Jun 2005
Ort
Skåne
Hoj
Yamaha R1
Du kan få äran att stressa upp mig och ha mig som varvningsmärke :gnissla, jag knep den sista platsen i gul grupp idag. :)



Förresten, en fundering riktad till någon som sköter hemsidan.. Jag får ingen bokningsbekräftelse i mailen? Varken förra gången jag bokade eller denna, däremot fick jag det när jag bokade mig som flaggvakt. Har det nåt med att göra med att jag går vidare till Dibs för betalning?

Har du kollat skräppostmappen? Kan ju vara så att den hamnar där.
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
Du kan få äran att stressa upp mig och ha mig som varvningsmärke :gnissla, jag knep den sista platsen i gul grupp idag. :)



Förresten, en fundering riktad till någon som sköter hemsidan.. Jag får ingen bokningsbekräftelse i mailen? Varken förra gången jag bokade eller denna, däremot fick jag det när jag bokade mig som flaggvakt. Har det nåt med att göra med att jag går vidare till Dibs för betalning?

Hallå där!
Du måste aktivt gå in och välja att du ska få en bokningsbekräftelse via e-mail. Annars dyker ingen upp. Och då skickas den till den email du uppgivit i dina uppgifter. Kan det vara så att dom inte stämmer kanske? ;) Det är tyvärr väldigt vanligt.

Som vanligt vill jag påpeka att sådan här information hör hemma på info@sydskanesemse.nu och inte här då det är lätt hänt den missas här.

Mvh
Thomas
Sekreteraren
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Jaha... då blir det premiär både med SSEMSE & SRW på söndag då.
Bokade också gul :tungan
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Bokad :)

Så! Nu va bokningen klar. Härligt! Nu hoppas jag det blir torrt och att jag inte förstör gruppens tempo och flyt.
Vad ligger tiderna på i respektive grupp?

/H
 

Riddick

Medlem
Gick med
30 May 2009
Ort
Hemma
Hoj
CBR600RR
Kör du som på vårrundan kommer du steka Gul grupp :näsblod :hihi

Hmmm... ingen aning :gnissla Jag följer bara rekommendationerna på SSEMSE:s hemsida? Har ju trots allt inte kört den banan tidigare så det är nog bra att börja i gul ändå och lära sig spår m.m.?
 
Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
Hmmm... ingen aning :gnissla Jag följer bara rekommendationerna på SSEMSE:s hemsida? Har ju trots allt inte kört den banan tidigare så det är nog bra att börja i gul ändå och lära sig spår m.m.?

nu verkar det vara så att du kanske kunde hoppat i röd direkt med tanke på vad andra skrivit om dig i tråden.
MEN
Det är helt rätt som du gjort o börja i gul då precis som du säger inte har 100 koll på de hela. De värsta som kan hända är att du kör snabbare än de andra i gruppen och då vet du de till nästa gång.


Hoppar man däremot in i röd direkt och lyckas hänga med i tempot men lockas av o köra lika snabbt som de övriga så brukar de lätt resultera i repade kåpor och en tur på skamkärran.

Med andra ord du valde helt rätt
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Såja, nu vart det bokat, hoppas nu vädret blir bra! :näsblod



Uj! klart.se ändrade fån regnstänk till sol/moln nu. Hoppas... :)
 
Last edited:

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
pappa har lovat om de blir fint väder så kan vi komma och titta :)
Åskådare är väl tillåtna förmodar jag?
 

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Ort
I Garaget
Hoj
Super blackbird
Men??

Nu kan det väl knappt finnas någe vatten kvar? Här har det regnat i 20 timmar.
Beställer torrt och fint till min premiärtur med Sydskånes Emse :)

//H
 

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Ort
Eslöv
Hoj
Cagiva mito f 00
Jo självklart, hoppas jag kan komma och introducera mig för så många som möjligt, :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top