Nyköping

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Ni som åkt på Mantorp tidigare brukar ni slänga tillbaka orginaldämparen för buller nivåns skull?
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ni som åkt på Mantorp tidigare brukar ni slänga tillbaka orginaldämparen för buller nivåns skull?

Har bara kört där en gång tidigare och då var det inga problem. Jag hade inte ens db-killer i.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Jupp, nu funkar det :yoparty Skapligt "kryphål" du hittade på musiken, hehe.
Riktigt skön video du klippt ihop, du har blivit duktig på det P :tummenupp

Måste kännas konstigt, spännande och asfränt att köra på samma sträckor som Joey Dunlop, Ian Hutchinson och en massa legendarer och levande dårar kör och kört som stålsvin på :D

Ja det var en riktigt skön känsla att köra där, vägarna & landskapet är helt fantastiskt.

Första dagarna så tyckte man att alla körde som idioter och mot slutet så tyckte man att alla slöfockar skulle ta och flytta sig. Haha :D
 

Gatman

Who the heck is Batman?
Gick med
25 Apr 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Gatpod ZX6R edition
Tack för idag. Bra väder, kanske inte till en början men det blidde ju bättre, härligt sällskap o en bana som var jäkligt härlig att köra.

Ledsen för mitt lilla tokryck på hemvägen, ville inte ha s3:an gnuggandes i röven.

Nähepp, in i duschen sen är det bara hoppa i säng o krama kudden.
 

Daniel77

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Nyköping
Hoj
Yamaha R1 -00, Yamaha R1 -08 Racehoj
Tackar stort för ett trevlig sällskap och rolig körning. Håller med tidigare talare att detta måste göras om snarast :)

Ps. Ja något jobbig S3:a ett tag.
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Ja
man tackar för gott sällskap med skinnklädda män:arsele tog mig hem utan problem med en spik i däcket.detta måste vi göra om snart:tummenupp

Tackar för ikväll jag oxå, det var riktigt nice! :banana

Skönt att du tog dig hem ordentligt. skit med däcket dock. dom säger att man inte ska laga mcdäck speciellt inte på R-hoj
 

Crasy_Ninja

Ny medlem
Gick med
28 May 2007
Ort
Nyköping
Hoj
ZX-10R års.m -08, ZX9-R, Kawasaki års.m -00 (såld), ZX6R -96 (såld), Diverse Cross hojar 50cc-125cc
Tack för idag. Bra väder, kanske inte till en början men det blidde ju bättre, härligt sällskap o en bana som var jäkligt härlig att köra.

Ledsen för mitt lilla tokryck på hemvägen, ville inte ha s3:an gnuggandes i röven.

Nähepp, in i duschen sen är det bara hoppa i säng o krama kudden.

Grattis ännu en gång till första knäskrapet! Det finns förhoppningsvis med på film oxå ;)
 

Rylander

Varvfyra!
Gick med
2 Jun 2010
Ort
Nyköping
Hoj
Suzuki GSX-R750 SRAD -98, Suzuki RMZ 250 -11
Nu på söndag den 26/6 är det trafiksäkerhetsövning på sviestad kl08.30-15.00 kostar 600kr

Någon mer som vill åka ner?:)
 
Last edited:

harboged

Original Häll Riders member
Gick med
15 May 2008
Ort
Nyköping
Hoj
2008 Aprilia Tuono Factory, 2003 KTM 640 LC4, 2003 KTM 525 EXC
Nu på söndag den 26/6 är det trafiksäkerhetsövning på sviestad kl08.30-15.00 kostar 600kr

Någon mer som vill åka ner?:)

Jo jag tänkte ta mig dit om vädret är ok och just nu ser det ju ut att bli så! :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top