Dr.Bike har lämnat oss

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Re: Dr.bike har lämnat oss

Alltid enormt tråkigt när en hojbroder/syster lämnar oss! Sov gott , minnet av dig lever alltid kvar!
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Neeeeeej :(

P-A var en av de finaste och mest omtänksamma männsikor jag kände.
Pia, jag sörjer med dig och de andra anhöriga. En enorm förlust för världen!
Vila i frid P-A!
 

BOMBO

Fullt ös
Gick med
16 Sep 2009
Ort
Kalmar
Hoj
ktm 990 superduke 2011
Hade det inte varit för dig så hade jag aldrig fått nått vettigt svar på min fråga

RIP
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det går inte att förstå att du är borta..
Det bara finns inte..
Vill så gärna tro att ifall jag bara helt enkelt vägrar tro på det så har det inte hänt..

Vila i frid PA.. Du kommer vara väldigt saknad!!
 

speedle

Medlem
Gick med
27 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR 900RR -98 Suzuki GSX-R750 -02 racehoj (såld) Aprilia RSV1000R Factory -08 racehoj Honda CRF250R-X -11
Vila i frid
 

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Ort
Nkpg
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Ha en bra resa, doktorn. Om whisky alltså var grejen så blir det en stilla stund med en Bowmore ikväll, för en tyvärr aldrig träffad men ändå uppskattad medmänniska som gett sig ut på den riktiga långturen...
 
Last edited:

KJECOP

Guest
Vet inte vad jag ska skriva... En profil i mc-världen har lämnat ett stort tomrum efter sig.

Mina tankar går till anhöriga och vänner!

Vila i frid...
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
Blev helt chockad när jag hörde att Dr Bike har lämnat oss. Kan fortfarande inte tro att det är sant!? Är det sant?

Han var ju nyss här & tog farväl ett tag pg a av allt tjafs på Sporthoj, inte kunde jag tro att det skulle vara farväl för gott!

Han var verkligen en person som tillförde forumet positiva egenskaper. Jag kommer verkligen att sakna honom.:gråta

Race In Peace!
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Oerhört sorgligt.. Vila i fred Doktorn. :(
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag maste tıllagga detta bara eftersom jag fıck mega agren nar jag sag Pıas ınlagg...
Kamıkaze Kıd skrev ju en trad om sıtuatıonen har for ngn dag sedan. Sedan sag jag ınte dıtt (Pıas) ınlagg forran du papekade det ı traden har :rodnar. Jag har rıngt Pıa och erbjudıt mıg att ta bort den har traden men hon tyckte den kunde vara kvar. Vılle bara papeka detta...att jag ınte var ute efter nan nyhetsscoop...jag vılle bara hedra en mycket god van. Ursakta ıgen Pıa!
 

SilverJonten

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
KTM690E/SMC, KXR250, Artic Cat 550 / ZR800
Vila i frid.
Sorgligt när människor går bort i förtid :(
 

Hawk

#96 Supermoto
Gick med
9 Jun 2007
Ort
I mitt hus
Hoj
KTM 525 exc, 450 SMR
Tankar till anhöriga.. en god människa som lämnat oss för tidigt..
vila i frid..
 

MCist

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2009
Ort
Stockholm
Hoj
En lila
Hade äran att träffa dig P-A, och ta del av din stora kunskap. Tack för att du tog dig tid.

... och hade som så många andra räknat med en och annan körning vid din sida i sommar...

VIF


/Sekreterar´n
 

2004erland

Ny medlem
Gick med
3 Jan 2005
Ort
I Lund
Hoj
GSXR 750
Vi mailade till varandra utanför Sporthoj ibland eftersom vi är portar kollegor. Jag fick ett mail den 13:e där han skrev att han var deppig över att hans mor dött och behövde vila upp sig. Jag undrade varför han aldrig svarade mig men nu vet jag. Förbannat tråkigt. Vi pratades om att träffas och prata toppar och nu blir det inte så. Nu är det försent. Jag kommer att sakna honom mycket och det är en stor förlust för oss alla.
Mina tankar går till din familj. Hoppas det tröstar lite att han var så omtyckt på Sporthoj.

Erland.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top