Ålandsläger i Örebro.

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
:banana:banana

Det blir ett "Ålandsläger i Örebro" till för er som missade det första eller som vill bygga på med ytterligare färdigheter. Denna gång kommer vi utöver att köra planlöst i tre dagar även fördjupa oss i att optimera hoj och körning. Teori och praktik. Prova på hur det kan vara att rejsa och att ta kurvor och hopp på ett bra sätt.

Marin o Fritid har ett tält under helgen med billiga och bra saker till försäljning, och även en Husaberg 570 som får provköras. En bra motardhoj med senaste tekniken.

Annars blir det samma uppläg och kostnader som tidigare. Jag kommer att skapa en ny tråd om detta mycket snart. Håll ögonen öppna.
Helgen innan Endurancet är tänkt helg för detta evenemang. Det vill säga 2a-4e juli. :yoparty

Trevligt, det bästa skulle vara om du skapade en ny tråd för att uppmärksamma detta så att det inte blir något missförstånd eller att man missar det i den här tråden. Jag är med då jag har semester :p
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Trevligt, det bästa skulle vara om du skapade en ny tråd för att uppmärksamma detta så att det inte blir något missförstånd eller att man missar det i den här tråden. Jag är med då jag har semester :p

På tisdag har vi möte i klubben, jag skapar en ny tråd om jag får detta datum förankrat.


De e lugnt, vi hyr in lite studenter och kör studentfesten i samma badtunna som sist. :yoparty
 
Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Ort
Hellvängen
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
De e lugnt, vi hyr in lite studenter och kör studentfesten i samma badtunna som sist. :yoparty

Låter bra, fast vi kanske ska nöja oss med att ge jägern till studenterna, vill inte må så illa igen.
Så var det dags för nya hojen att få testas på bana i sverige med :tuttar
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Har dom på usb. Har krympt dom nu till 4Gb. Ge mig en plats att lägga dom på. Har inte kollat på dom själv. Det är för många. 1400 st

Philip hade väl plats?

Man vill ju så gärna se ifall de fanns nå fina bilder på en själv när man körde motard för första gången o allt =)
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Philip hade väl plats?

Man vill ju så gärna se ifall de fanns nå fina bilder på en själv när man körde motard för första gången o allt =)

Jo han sa att han hade, men jag har fortfarande inte någon plats att lägga det på. Kolle och några till hann göra kopior på dom bilder jag hade.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jo han sa att han hade, men jag har fortfarande inte någon plats att lägga det på. Kolle och några till hann göra kopior på dom bilder jag hade.

Nu hänger jag inte med riktigt, om han sa han har plats så har du väl nånstans att lägga de :va
 

RaceMe

Ny medlem
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Nu hänger jag inte med riktigt, om han sa han har plats så har du väl nånstans att lägga de :va

Ja men vart??? Behöver ju webadress. Det går inte att maila 4Gb.

Kan tillägga att vi hade inbrott ute på Täby. Motardsektionen klarade sig bra men speedway och cross sektionen blev av med bland annat pengar.

Täbygruppen hyrde in billiga "problemungdomar" som har gått och målat om klubbstugan tidigare i veckan. Sammanfaller lite väl mycket med tanke på att det är det första inbrottet ute på Täby i modern tid. :va

Vet ni nåt så är tips välkomna. Jag gillar INTE att obehöriga förgriper sig på andras egendom.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Ja men vart??? Behöver ju webadress. Det går inte att maila 4Gb.

Kan tillägga att vi hade inbrott ute på Täby. Motardsektionen klarade sig bra men speedway och cross sektionen blev av med bland annat pengar.

Täbygruppen hyrde in billiga "problemungdomar" som har gått och målat om klubbstugan tidigare i veckan. Sammanfaller lite väl mycket med tanke på att det är det första inbrottet ute på Täby i modern tid. :va

Vet ni nåt så är tips välkomna. Jag gillar INTE att obehöriga förgriper sig på andras egendom.

Är väl bara att pma honom så ger han dig väl en adress att lägga upp det på :tummenupp

Tråkigt med inbrottet, ganska ofta det är inbrott i samband med reparationer och underhåll av fastigheter :/
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top