Hur långt har....

oXydex

Guest
...... ungefär en Offroad gått om mätaren står på 1700 mil och det har varit SM-kit på

Skicket på hojen säger mig att den rullat ungefär 100 mil så jag är inte på nått sätt orolig för det men mer lite nyfiken.

Bara lite sådär på en höftning. Vet att det skiljer beroende på dimension på däcken samt drevning. Men utgå från normal fakta

Mvc-400s.jpg


Inte en skråma nånstans på plast eller metall

/oXydex
 

Benjamin

Ödmjukast
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund, SWE
Hoj
GSX1300BK -08
Har mätaren öht varit inkopplad med kittet på? Min är inte det så köparen får lita på min bedömning...

Annars kan du väl räkna ut det själv? Enkel matte ju, dra bara av skillnaden i omkrets på 21" och 17"...


oXydex skrev:
...... ungefär en Offroad gått om mätaren står på 1700 mil och det har varit SM-kit på

Skicket på hojen säger mig att den rullat ungefär 100 mil så jag är inte på nått sätt orolig för det men mer lite nyfiken.

Bara lite sådär på en höftning. Vet att det skiljer beroende på dimension på däcken samt drevning. Men utgå från normal fakta

/oXydex
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Sen kan man ju faktiskt tänka sig att ägaren bytit till en vinkelväxel med rätt utväxling...
 

Per

YOU MEET THE NICEST PEOPLE ON A HONDA
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
XR650HRC SM CR500
Spelar väl ingen roll hur långt den gått om den är riktig och helfräsch. XR600 är inte bara outslitlig utan också snudd på skottsäker
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top