Samåkning Gävle/Sandviken 2010

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Hmm....hemskt dåligt intresse här. Är det här med samåkning väldigt 2009 eller var är alla? Imorrn blir det en repa kanske...

Det är på hösten man ska samåka! :fakta

Närå, jag tycker det varit lite för kyligt hittills men nu när värmen verkar vara på ingång blir det nog högre aktivitet här skulle jag tro. Blir det finväder imorgon tänkte jag försöka samåka med några andra pajsare på Rörberg. :tummenupp
 

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
R1-09
Enligt klart.se så är det ju givet att KNIX kursen borde flyttas till imorgon tisdag istället då det är utlovad sol! :D
 

R1Widde

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Ort
Hofors
Hoj
-98 Yamaha R1
Patrick:

Ska också upp till Midlanda men vädret ser inte lovande ut.. Pissregn både Torsdag och Fredag men det hinner ändra sig! Har du regndäck?
 

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Ort
Bollnäs
Hoj
BMW
25 mil avklarad. Bollnäs - Ockelbo - Sandviken - Gävle och tillbaka.
Satans så varmt det blev, fick dränera mig själv stup i ett.
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Om vädret håller i sig tänker jag be min förkylning :finger och ta en :hojraket ikväll, är det nån som vill haka på?
 

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Ort
Gävle.
Hoj
Street Triple R, -12
Jag och Hammarn tog en liten repa som bland annat innehöll båtinspektion samt hastighetsrekord med Banditen :yoparty

På bilden har vi äntligen nått Hillevik efter en massa grusvägsåka.
 

Bifogat

  • IMG_0183.jpg
    IMG_0183.jpg
    238.6 KB · Visningar: 95

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
KTM 1190 Adv R
Hallå.... Eftermiddan/kvällen idag torsdag verkar bli fin... Nån son e sugen att lufta hojen??
Jag körde Gavelstigen häromdagen, j-lig dålig beläggning där nu. Så den struntar jag nog i !!

Tänkte försöka sticka iväg senast 17.00..
 

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
R1-09
JA! Idag ser ut att bli sista fina dagen på ett bra tag. Så jag är på. Främlingshemsvägen då in mot hedesunda och sen nån rolig väg runt gävle innan man drar hemåt? Tänkte inte någon jätterepa men ett par timmar typ. Jag kan tänka mig åka redan vid 16. Jerntorget eller statoil? Vissa brukar ju alltid behöva tanka... :glömdet


Hallå.... Eftermiddan/kvällen idag torsdag verkar bli fin... Nån son e sugen att lufta hojen??
Jag körde Gavelstigen häromdagen, j-lig dålig beläggning där nu. Så den struntar jag nog i !!

Tänkte försöka sticka iväg senast 17.00..
 

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
KTM 1190 Adv R
JA! Idag ser ut att bli sista fina dagen på ett bra tag. Så jag är på. Främlingshemsvägen då in mot hedesunda och sen nån rolig väg runt gävle innan man drar hemåt? Tänkte inte någon jätterepa men ett par timmar typ. Jag kan tänka mig åka redan vid 16. Jerntorget eller statoil? Vissa brukar ju alltid behöva tanka... :glömdet

Blir det bra 16,30 Statoil Gävlevägen??
 

Nrober

Ny medlem
Gick med
21 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
R1-09
Men fasen vad det ska regna...!! Trååååkigt. Blir det kanske hockey mot danmark istället som gäller...
 

cage

Carpe diem !!
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Sandviken
Hoj
KTM 1190 Adv R
Ok! 16:30 Statoil Gävlevägen Väl mött där. Får se om vi blir några. Däremot är jag allergisk mot regn...så vi får hoppas på uppehåll...

Jaha då ösregnar och åskar det i Vallhov. 25 mm regn på en timme... Jag hoppar därmed av dagens tur med samling 16.30.
Typiskt, men tar nya tag....
 
Last edited:

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Ort
Gävle/Alborga
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Imorgon, fredag, ska min hoj till doktorn och bli av med den lite besvärande strypningen. Hoppas på att få tillbaka den kring tre snåret...

Är det nån som vill ta en sväng frampå eftermiddagen?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top