Gokart, 13:e eller 14:e mars

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Olydig som jag är, så gör jag lite myteri... vet inte hur ni andra känner, men jag tycker det brukar funka bättre med forum där varje ämne får sin egen tråd. Av nån anledning verkar det finnas nån sorts rädsla för "för många trådar" på SH, vilket jag aldrig sett på andra forum.

Om vi har EN tråd för gokartkörningen i helgen, så får den trilla av botten på sidan efter ett tag, och bli bortglömd, och första sidan kan ha trådar som är aktuella just nu, istället för att man får gå rakt in i sista sidan i varje tråd för att se vad som sagts.

Vet inte om jag blir lynchad för det, men jag skulle till och med föreslå att varje fika får en egen tråd... vi kan iaf testa, och om det blir lite fler trådar här så kanske vi även kan få till lite mer liv. Vad säger ni?

Tillbaka till ämnet... skall vi ta och spika en dag och tid eller? Skulle vara jäkligt kul att köra lite gokart i helgen. Som sagt i andra tråden, så funkar vilken tid som helst, lördag eller söndag, för mig.

1. Mr.dude
2. Krillan
3. Linus
4.
5.
69.Lajms
7.
8.
9.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
När du säger 3-4, menar du att du inte kan komma hemifrån förrän 4, eller att, med lite ansträngning, så skulle det till och med funka att ses i Torslanda kl 3?

Jag ser helst att det inte blir för sent (skulle vara skönt att vara hemma till 6-tiden), men om vi kunde köra på lördag eftermiddag så skulle väl det betyda att alla kan?

Om det funkar, så röstar jag för att vi ses på banan 15:00, och på vägen hem så blir det herrgårdsvagnsrally!
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
När du säger 3-4, menar du att du inte kan komma hemifrån förrän 4, eller att, med lite ansträngning, så skulle det till och med funka att ses i Torslanda kl 3?

Jag ser helst att det inte blir för sent (skulle vara skönt att vara hemma till 6-tiden), men om vi kunde köra på lördag eftermiddag så skulle väl det betyda att alla kan?

Om det funkar, så röstar jag för att vi ses på banan 15:00, och på vägen hem så blir det herrgårdsvagnsrally!

15 i Torslanda bör jag nog klara. :) Fast jag skulle helst skjuta på det till 15:30 om inte det är ivägen för någon annan?
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Sådärja!

15:30 är spikat...

Och den som kör vilse och kommer försent bjuder på dricka... :p
 
Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Håller inte med om att varje fika skulle ha sin egna tråd. Att ha en tråd för det funkar mer än bra.

Men jag håller däremot med om att det blir gokart i helgen, vilken tid som nu passar folket:yoparty
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Håller inte med om att varje fika skulle ha sin egna tråd. Att ha en tråd för det funkar mer än bra.

Men jag håller däremot med om att det blir gokart i helgen, vilken tid som nu passar folket:yoparty

Kanske inte varje fika, men jag tycker att varje "event" borde ha sin egen tråd. T.ex. n ny tråd för gocart. En ny tråd för varje mässa osv. :tummenupp
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Klart jag hänger med och rejsar lite :tummenupp:):yoparty
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Pratade just med Torak, och han var inte helt främmande till att åka med. Han sa även att han byter stegen mot en dörr.

1. Mr.dude
2. Krillan
3. Linus
4. Torka (Kanske)
5.
69.Lajms
7.Zarrrrell
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Pratade just med Torak, och han var inte helt främmande till att åka med. Han sa även att han byter stegen mot en dörr.

1. Mr.dude
2. Krillan
3. Linus
4. Torka (Kanske)
5.
69.Lajms
7.Zarrrrell

:rofl:rofl:rofl

Firas god jul?

Edit: Alla e som förr?

Edit2: Alarmet fick Egil, och dör.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
:rofl:rofl:rofl

Firas god jul?

Edit: Alla e som förr?

Edit2: Alarmet fick Egil, och dör.

Vafan snackar ni om? Började alla dricka tidigt idag eller :p
Dags att stänga ner datorn och öppna en öl, tror jag...

Kul att det är så många som kommer, skall vi ses på vägen och rejsa upp, eller ses där? Säg till om det är nån som vill ha skjuts.
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Snackade med Krillan idag, den borstade sand.


Föresten, idag har jag köpt en stol till morsan, hon ska ha den i sitt Badrumbadrum!


Jag hoppas att jag kan åka med Senijår Tipo imorn?









[YOUTUBE-ID]yrO4SZY_Af4&feature=related[/YOUTUBE-ID]


BTW.
Jag kommer att piska er alla på banan! För jag ska äta en banan innan jag kör!
 

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Kungsbacka
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Får väl försöka lösa egen bil om ingen kan skjutsa mig dit :näsblod:confused:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top