Tommy Zethraeus

- Jerker -

Ny medlem
Gick med
13 May 2009
Ort
X
Hoj
Nej
googlade nyss på han och han verkar inte vart någon ängel där inne som han försöker framstå som... Kasta nyckeln är vad jag önskar..

Han lär nog inte få sitt straff omvandlat heller. Om det omvandlas så blir det fängelse i 18 år.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
Tja, varför skaffa barn med honom? Hur i helvete har han kunnat knulla fram 4 ungar om det är meningen att han ska sitta inne på ett livstidsstraff? Och vad är det för jävla brud? Blir bra för genpoolen det där. :rolleyes:


googlade nyss på han och han verkar inte vart någon ängel där inne som han försöker framstå som... Kasta nyckeln är vad jag önskar..

Har för mig det var i Svensk Maffia det stod att han låg bakom en grov misshandel av en av OG:s ledarfigurer när han kom till deras anstalt. Men jag kan minnas fel.
 
Last edited:

Masonit

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Ja.
Tja, varför skaffa barn med honom? Hur i helvete har han kunnat knulla fram 4 ungar om det är meningen att han ska sitta inne på ett livstidsstraff? Och vad är det för jävla brud? Blir bra för genpoolen det där. :rolleyes:
.

Precis min fråga! Gift sedan 7 år tillbaka medans hans suttit i finkan i 15 år. Vem är så jävla blåst att man väljer en sådan typ. :va

\Masonit
 

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Precis min fråga! Gift sedan 7 år tillbaka medans hans suttit i finkan i 15 år. Vem är så jävla blåst att man väljer en sådan typ. :va

\Masonit

Det är väl rätt så vanligt att grova brottslingar badar i brudar. Skulle tro att samtliga av landets mer kända brottslingar har fått friarbrev så det räcker till att fylla en container.

Var det inte nån av polismördarna som gick ut i tidningen och sa att han inte ville ha några fler brev?

Edit: Tony Olsson var det. Här är länken: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article436551.ab
 
Last edited:

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Så dom hittar kryphål i lagen som dom kan använda sig utav:tummenupp

Så fort man tar ett gäng högskolepoäng juridik så öppnar sig en värld av möjligheter hur man på ett smidigt och snabbt sätt kan komma ifrån ett livstidsstraff.
 

Smagatusk

Guest
Det är bara ett svepskäl att han vill ut i det fria för att han skaffat unge. Han vill bara avsluta det han påbörjat på Stureplan. :machinegu
 

ch_yzf

Sporthojsnörd
Gick med
14 Jan 2005
Ort
Finland
Hoj
Yamaha Thunderace, Gammelhonda
Öh, hur e de ens möjligt att MÖRDAREN har kunnat fixa någon på smällen? :mad:

Mördaren har suttit inne 15 år... GIFT sedan 7 år tillbaka...:näsblod 4 BARN!?:huvet öh, alltså mördaren e i fängelse ännu, och har 4 barn!?:glömdet

Det är något fel i rättsystemet, snart slipper väl han på solsemester med!
Näe gör han rätt så stannar ha inne i fängelse, man verkar ju ha de rätt så fint där!
 

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Öh, hur e de ens möjligt att MÖRDAREN har kunnat fixa någon på smällen? :mad:

Mördaren har suttit inne 15 år... GIFT sedan 7 år tillbaka...:näsblod 4 BARN!?:huvet öh, alltså mördaren e i fängelse ännu, och har 4 barn!?:glömdet

Det är något fel i rättsystemet, snart slipper väl han på solsemester med!
Näe gör han rätt så stannar ha inne i fängelse, man verkar ju ha de rätt så fint där!

De flesta fängelser i västvärlden tillåter besök på fängelser.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Exakt, man kan få "privata" besök och sådant med flickvänner, hustrur o.s.v. men då skall man ha skött sig bra, så vettefan:va

Nja, drar dom verkligen in dom "äktenskapliga" besöken om man missköter sig?

Att dom drar in helgpermisar för den som sitter inne och sånt det vet jag, men fru-besök i knullrummet får man väl ha oavsett?
 
Gick med
4 May 2007
Ort
Luleå
Hoj
R1-05 nu såld :(
Nja, drar dom verkligen in dom "äktenskapliga" besöken om man missköter sig?

Att dom drar in helgpermisar för den som sitter inne och sånt det vet jag, men fru-besök i knullrummet får man väl ha oavsett?

Du kan säkert ha rätt, men inte om du är i isoleringen väl? Då blir jag:mad:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top