Vinter-aktiviteter!

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Torslanda var det väl täkt, eller? Lördag förmiddag kan inte jag iaf, annars går det bra för min del när som helst. :tummenupp
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Allt annat än morgon. Räcker med att gå upp tidigt som fan på vardagar:gnissla :D

Säg det till lilltjejen....

Inte helt billigt, fast det är det väl aldrig. Står ju inte hur mycket man för köra heller.... 10 minuter kvaltid och final? Hur lång är finalen? Hur många kvalar?
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
För mig funkar något efter kl 13-14 bäst, så man hinner vakna liksom:tummenupp

Lördag är väl bäst enligt mig.

Vad kostar det förresten?

Känns lite dumt att ta lördag så det blir en av de få dagar jag inte kan så jag inte kan vara med på detta heller, iom att det var jag och krillan som kom på grejen med att köra nu till helgen..... Eller ja om det är vid 16-17 kan jag med. 13-14 tycker jag känns som nästan sämst tid, för de flesta av oss blir det mitt på dagen. 11 - 12 iaf? Om det är på söndag då dvs.

Allt annat än morgon. Räcker med att gå upp tidigt som fan på vardagar:gnissla :D

För övrigt kan jag vilken tid som helst:tummenupp


Hmm, är det dem här priserna så bangar jag dock:gnissla:crash:brinnerup

Eller så kör vi som de andra gångerna vi kört där. Alltså 140:-/10 min. Drop-in. Alla får ju ändå veta sina varvtider på alla varv så det känns rätt onödigt att betala dubbelt för "minirace" och vad det kallas.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Eller så kör vi som de andra gångerna vi kört där. Alltså 140:-/10 min. Drop-in. Alla får ju ändå veta sina varvtider på alla varv så det känns rätt onödigt att betala dubbelt för "minirace" och vad det kallas.

Ah, kollade inte vad priset rörde.

Men 150 kr, där går smärtgränsen.
 

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Ort
Åsa
Hoj
Husa FE 450
Hmm... nu blir jag väl en tråkig avhoppare igen, men det låter som att vi får besök av pappa & hans fru i helgen, så isf kommer nog inte inte jag... om jag inte lurar med mig farsan, förstås :)
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top