Schumi Roadracing?

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Någon som vet om han kommer att köra något nästa år?

Jag råkade också se detta på Highsider.se

Schumi är snabb även på två hjul. Senast 2010 kommer han att testa på minst ett WSBK race vågar jag lova! Gör han
inte det ska jag personligen springa naken runt Gelleråsen ett varv, om någon vågar be mig!

Så Rashid, du kan väl ta det direkt innan superbike ska åka ut på SO/SM deltävlingen :D :krama
 

Aryey

Masjävel and proud of it!
Gick med
16 Aug 2007
Ort
På rätt sida älven
Hoj
Looking...
Du har möjligtvis inte missat att han ska köra F1 denna säsongen?

Kommer nog inte bli någon mc förrän det är slut med F1!
Han skadade förövrigt nacken på just mc vilket också fördröjde hans comeback till F1!
 

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
R1100S, XS400
:D när har du tänkt springa?

Schumacher har ju skrivit kontrakt med Mercedes GP för tre nya år i F1, så jag förmodar att han inte får riskera att skada sig inom andra motorsporter.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Det är väl sånt som går på fyra hjul:va
Har hört lite om det, men han får väl inte köra hoj pga teamet?
Har han lagt det helt åt sidan då alltså?
Sen ville jag veta om rachid skulle springa naken och att han står för vad han skriver :)

Du har möjligtvis inte missat att han ska köra F1 denna säsongen?

Kommer nog inte bli någon mc förrän det är slut med F1!
Han skadade förövrigt nacken på just mc vilket också fördröjde hans comeback till F1!
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
NSB33: Ja fan, nu får man äta upp något man trodde på för bara ett år sedan. Trodde aldrig att någon skulle komma ihåg det där, än mindre be om det:D Jag är så hårig att ni inte kommer att tro att jag är naken ändå;)

Hmm, ska läsa igenom vad jag skrivit där exakt och återkommer med barnvänlig fotobevis någon gång under året;)

Fan.
 

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Ort
Utanför Ulvatorp
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
NSB33: Ja fan, nu får man äta upp något man trodde på för bara ett år sedan. Trodde aldrig att någon skulle komma ihåg det där, än mindre be om det:D Jag är så hårig att ni inte kommer att tro att jag är naken ändå;)

Hmm, ska läsa igenom vad jag skrivit där exakt och återkommer med barnvänlig fotobevis någon gång under året;)

Fan.

Se det positivt! Det måste ju bli banrekord. I klassen: Nakensprång!
Du kommer ju vara innehavare av ett banrekord som inte många kan/vill slå:banana

En tanke slog mej.........................Det kanske kan bli tävling. Alltså du kanske kan få med dej fler nakenspringare. Så slipper du bli så ensam. Det skulle ju iaf bli en hel del skriverier i pressen.
Det har ju pratats mycket om hur vi ska få motorcykelsporten att synas.

Detta är ju en bra pr-grej. Tänk rubrikerna på löpsedlarna:

NAKENCHOCK PÅ MCTÄVLING!
"Så här värmer vi alltid upp inför racen" Säger Magnus Mossberg.

Eller:

NUDISTER INVADERAR RÄSERBANAN!
"Motorcyklist = Nudist" Påstår Martin Hjalmarsson.


Fyll på med era egna rubriker..........:tummenupp
 

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
Ha, ha...

Det här måste vi få bildbevis på. Vadslagningar är bra grejer det!

NSB33: Ja fan, nu får man äta upp något man trodde på för bara ett år sedan. Trodde aldrig att någon skulle komma ihåg det där, än mindre be om det:D Jag är så hårig att ni inte kommer att tro att jag är naken ändå;)

Hmm, ska läsa igenom vad jag skrivit där exakt och återkommer med barnvänlig fotobevis någon gång under året;)

Fan.
 

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
:D Åh vad skönt att det inte var jag som lovade detta :banana
Ang mer exakt läs första inlägget, mvh Nsb 33 :krama
NSB33: Ja fan, nu får man äta upp något man trodde på för bara ett år sedan. Trodde aldrig att någon skulle komma ihåg det där, än mindre be om det:D Jag är så hårig att ni inte kommer att tro att jag är naken ändå;)

Hmm, ska läsa igenom vad jag skrivit där exakt och återkommer med barnvänlig fotobevis någon gång under året;)

Fan.
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
för att inte du ska känna dig naken rash så får du ha hatt på dig.
mullsjö,har du inte en direktlänk printscreen:ad för att inte han ska editera sin sida?

Highsider.seSchumi är snabb även på två hjul. Senast 2010 kommer han att testa på minst ett WSBK race vågar jag lova! Gör han inte det ska jag personligen springa naken ...
www.highsider.se/page19.html - Cachad
 
Last edited:

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Ort
Mullsjö
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Bra där:tummenupp
Men undrar om han inte har gett bort hatten till en bilåkare :huvet
Sen undrar man ju om Rachid orkar springa runt åsen, hur långt är det?

för att inte du ska känna dig naken rash så får du ha hatt på dig.
mullsjö,har du inte en direktlänk printscreen:ad för att inte han ska editera sin sida?

Highsider.seSchumi är snabb även på två hjul. Senast 2010 kommer han att testa på minst ett WSBK race vågar jag lova! Gör han inte det ska jag personligen springa naken ...
www.highsider.se/page19.html - Cachad
 

nIKOLa

www.nikorace.com
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Östermalm
Hoj
Yamaha R1 2009
Verkar vara många som vill se rash springa runt Gälleråsen naken. Jag står helst över.. Ha ha ha
 

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Ort
halmstad
Hoj
yz 144,piaggio 125....
Verkar vara många som vill se rash springa runt Gälleråsen naken. Jag står helst över.. Ha ha ha

trodde det var något emellan er,har ju sett fotot han skrivit playboy på och du står och tittar hungrigt på rash med en ros i munnen...
 

nIKOLa

www.nikorace.com
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Östermalm
Hoj
Yamaha R1 2009
trodde det var något emellan er,har ju sett fotot han skrivit playboy på och du står och tittar hungrigt på rash med en ros i munnen...


haha, rosen i mun var till tjejerna på läktarn, och playboy bilden är nått rash hittat på. ;)

Men frågan är ju vad NI 2 gör sena eftermiddagar när ni fotat klart? ;) Inte fan byter ni kameraminnen iaf ;) hihihi
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
haha, rosen i mun var till tjejerna på läktarn, och playboy bilden är nått rash hittat på. ;)

Men frågan är ju vad NI 2 gör sena eftermiddagar när ni fotat klart? ;) Inte fan byter ni kameraminnen iaf ;) hihihi

Nu blandar du ihop Igelhammarna, "Igelhammar" heter Daniel Igelhammar och meckar åt Tobbe Larsson i Pro SBK. "P.Igelhammar" fotar åt mig.

Förresten Niko, jag hittar inte på något, jag försöker bara föreviga vissa ögonblick som avspeglar en viss personlighet. Så de bilderna är helt och hållet du:tummenupp:D
 

nIKOLa

www.nikorace.com
Gick med
27 Jun 2004
Ort
Östermalm
Hoj
Yamaha R1 2009
Nu blandar du ihop Igelhammarna, "Igelhammar" heter Daniel Igelhammar och meckar åt Tobbe Larsson i Pro SBK. "P.Igelhammar" fotar åt mig.

Förresten Niko, jag hittar inte på något, jag försöker bara föreviga vissa ögonblick som avspeglar en viss personlighet. Så de bilderna är helt och hållet du:tummenupp:D


Jahaaa, okeeej! Hahaha.. Sorry da. Jag förväxla dem. :)

Jävla skumma kameror ni har som får fram sådant ur mig.. :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top