Hennes

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Jag förstår ditt tankesätt men försök tänka som jag...ett exempel. Din tjej känner till alla vrår o skrymslen där nere på sig själv men ändå lyckas hon någon gång skära sig. Hade du vågat släppa henne lös med en vass rakhyvel emot dina privet parts? haha!

Vi pratar ju om rakhyvel här. Det är inget som man kan råka skära bort halva "påsen" med av misstag.
Rakar man på sig själv så ser man ju inte vart man kör runt med hyveln. Så jag tror faktiskt att det är större risk att man skär sig när man rakar sig själv än när någon annan som faktiskt ser bättre gör det. Dessutom är jag övertygad om att slutresultatet blir bättre. För att inte tala om hur mycket roligare det är.
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Borde va LAG på att vaxa/raka arslet för dom me håriga rövar. Usch va avtändande me en hårig röv. :fakta
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
För de första e du sjuk om du går runt o visar arlset på gymmet.
Sen så skulle jag nog bli avtänd på dig vare sig du raka dig lr inte :mattias

Hmm... så jag måste raka mitt arsle för att du tycker det är avtändande när du ser mig på gymmet?
Fuck off :näsblod

:D
 
Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
För de första e du sjuk om du går runt o visar arlset på gymmet.
Sen så skulle jag nog bli avtänd på dig vare sig du raka dig lr inte :Mattias

Själv brukar jag duscha,.. det är dedär konstiga sakerna som sprutar vatten på folk.

O jag tror dig inte på det andra.
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Sommartid är det utan underställ som gäller.

Jag vågar aldrig köra utan underställ, tänk en svettig sommar o att sedan försöka få av sig skinnstället utan hjälp...Jag hade fått panik, hade aldrig fått av mig den. Så något måste jag ha men jag klurar på vad för sorts underställ, finns ju en hel massa o välja mellan.
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Som sagt, jag var hos en hudterapeut och det gjorde inte mindre ont. Vaxa bikinilinjen också så brazlilian är absolut inget för mig. Rakar hellre, blir precis lika lent. :tummenupp
Hänger på vilken teknik och "material" hudterapeuten använder - jag blev själv förbluffad vilken skillnad det kan va.
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Borde va LAG på att vaxa/raka arslet för dom me håriga rövar. Usch va avtändande me en hårig röv. :fakta

Om du menar på tjejer så håller jag fullständigt med!
På killar får det vara hår med måtta på baken, tycker d e ganska gulligt :D
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
HAha! ja man kan ju faktiskt färga håret där nere om man vill! MEN inte med vanlig färg som tex färg till håret på huvudet.

Men iaf, det måste ju finnas bättre underställ som funkar bra under skinnstället? Var hittar man dom bästa o vad kostar det? Nu har jag en av märket Craft, kanske inte den bästa för den ska se till så att värmen längst kroppen inte försvinner o håller borta fukten från kroppen.

Craft underställ är helt OK tycker jag. ska du ha det allra bästa så ska du ha ett i Ull. Det är oslagbart. Håller lukt borta mycket bättre än något syntetställ och det är inte varmare heller.
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Jag vågar aldrig köra utan underställ, tänk en svettig sommar o att sedan försöka få av sig skinnstället utan hjälp...Jag hade fått panik, hade aldrig fått av mig den. Så något måste jag ha men jag klurar på vad för sorts underställ, finns ju en hel massa o välja mellan.

I somras körde jag med bara t-shirt och kallingar under skinnstället... nu är det ett helställ av race-variant så det är gott om ventilation i det men jag har då aldrig haft problem att få på eller av stället.
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Vi pratar ju om rakhyvel här. Det är inget som man kan råka skära bort halva "påsen" med av misstag.
Rakar man på sig själv så ser man ju inte vart man kör runt med hyveln. Så jag tror faktiskt att det är större risk att man skär sig när man rakar sig själv än när någon annan som faktiskt ser bättre gör det. Dessutom är jag övertygad om att slutresultatet blir bättre. För att inte tala om hur mycket roligare det är.

Det du säger låter korrekt men d handlar nog lite om hur klumpig den personen är som ska hålla i rakhyveln:död...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top