Hennes

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
meningslöst o hålla sig fräsch när man kör hoj! Jag kom ihåg de första gångerna jag gav mig ut med hojen blev jag fan svettig o rälig innan jag ens kommit ut från garaget haha! denna sommaren ska jag testa ett annat underställ och absolut torr o hoppas på det bästa.
Bästa frisyren för oss som har det lite längre är hästsvans eller fläta.
Brukar annars ha ett litet utility belt med mig, innehållande tops för rinnande mascara, läppglans o concealer.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
meningslöst o hålla sig fräsch när man kör hoj! Jag kom ihåg de första gångerna jag gav mig ut med hojen blev jag fan svettig o rälig innan jag ens kommit ut från garaget haha! denna sommaren ska jag testa ett annat underställ och absolut torr o hoppas på det bästa.
Bästa frisyren för oss som har det lite längre är hästsvans eller fläta.
Brukar annars ha ett litet utility belt med mig, innehållande tops för rinnande mascara, läppglans o concealer.

Vänta nu...:va
Behöver du läppglans???
Eller är vi inte kvar i diskussionen om könshår???
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bästa frisyren för oss som har det lite längre är hästsvans eller fläta.
Brukar annars ha ett litet utility belt med mig, innehållande tops för rinnande mascara, läppglans o concealer.

Fan vad seriös du är! :D
Har jag smink på mig sen tidigare får det sitta kvar, inte mer med det, men annars kan det ju kvitta. Oavsett så är ju killarna alltid mycket svettigare, och med värre frillor också, så man ligger ju alltid i lä! :tungan
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
HAha! ja man kan ju faktiskt färga håret där nere om man vill! MEN inte med vanlig färg som tex färg till håret på huvudet.

Men iaf, det måste ju finnas bättre underställ som funkar bra under skinnstället? Var hittar man dom bästa o vad kostar det? Nu har jag en av märket Craft, kanske inte den bästa för den ska se till så att värmen längst kroppen inte försvinner o håller borta fukten från kroppen.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
HAha! ja man kan ju faktiskt färga håret där nere om man vill! MEN inte med vanlig färg som tex färg till håret på huvudet.

Men iaf, det måste ju finnas bättre underställ som funkar bra under skinnstället? Var hittar man dom bästa o vad kostar det? Nu har jag en av märket Craft, kanske inte den bästa för den ska se till så att värmen längst kroppen inte försvinner o håller borta fukten från kroppen.

Det är ju fukten du vill ha bort från kroppen, värmen har du ju inte en chans att få bort under skinnstället ändå.
Fast man lär ju inte sätta på sig ett underställ för arktiska temperaturer.

Jag kör med mina hockeyunderställ...
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
Jag bjuder på färgen om du färgar :tummenupp

HAha! ja man kan ju faktiskt färga håret där nere om man vill! MEN inte med vanlig färg som tex färg till håret på huvudet.

Men iaf, det måste ju finnas bättre underställ som funkar bra under skinnstället? Var hittar man dom bästa o vad kostar det? Nu har jag en av märket Craft, kanske inte den bästa för den ska se till så att värmen längst kroppen inte försvinner o håller borta fukten från kroppen.
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Fast metal på högsta volym döljer skriken bättre. :gnissla

:zpy
Finns det något värre!? :näsblod

Men iaf, det måste ju finnas bättre underställ som funkar bra under skinnstället? Var hittar man dom bästa o vad kostar det? Nu har jag en av märket Craft, kanske inte den bästa för den ska se till så att värmen längst kroppen inte försvinner o håller borta fukten från kroppen.

Lidl brukar faktiskt ha ett när de kör sina mc-veckor. Det är faktiskt helt ok. Inte behöver man några andra skydd på sig heller eftersom den har inbyggda skydd. :hihi

finns tyvärr inte så mycket att färga.

:såjaponken
Inte lätt för en liten stackare som dig när du inte ens kommit in i puberteten.
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
För att bringa lite ljus över diskussionen om att vaxa eller inte vaxa pungen så kan jag dra en kort historia.
För ett par år sedan skulle min polare gifta sig och jag var med och anordnade svensexan. Mitt förslag på att ge honom en brazilian emottogs med bifall från resten av planerarna, så en sådan bokades in.
Jag hade trott att killen skulle glida in i ett rum, ha en jobbig halvtimme tillsammans med någon brasilianska, och sedan komma ut med tårar i ögonen. men så blev inte fallet.
Kvinnan (som mycket riktigt kom från Brasilien) som skulle utföra dådet bjöd in hela svensexan i det lilla rummet medan killen lade sig naken på en brits. Redan där gick det över gränsen till vad jag tyckte var roligt. Själva vaxandet var inga problem tyckte killen utom just området precis ovanför penisroten där skinnet tydligen var extra känsligt på honom iallafall. Han vara nära att spy av smärta när hon gick loss där.

I slutskedet av vaxningen var jag tvungen att sätta mig utanför rummet, för jag pallade inte att se på när brasilianskan vände runt killen och började bearbeta rökan också. Allt finns dokumenterat på film :).

Summering... Pungen gjorde inget ont alls i sammanhanget. Värre var det med ytan straxt ovanför roten som sagt.
Jag blev nästan lite sugen på att testa själv bara för att fåpkänna på hur ont det verkligen kan göra. Dock givetvis utan publik i så fall :p. Men det finns roligare saker att lägga pengarna på känner jag.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top