Hennes

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nä, Mongo behöver man inte va för att göra brazilian :) Om det är rätt person som gör det är smärtan "lagom".
Har en polare som är hudterapeut (Honorine som va på mitt kalas, om du minns henne Money?). Hon är grym på det där :tummenupp

Hojta till om du vill ha hennes nummer.

Som sagt, jag var hos en hudterapeut och det gjorde inte mindre ont. Vaxa bikinilinjen också så brazlilian är absolut inget för mig. Rakar hellre, blir precis lika lent. :tummenupp

Finns det sk brazilian för killar?
Kan tänka mig att det kan gå rätt illa eftersom skinnet inte är så stramt där på oss.

Känns nog inte så värst kul när remsan dras bort och halva säcken följer med.

Har testat epilator på överkroppen, slutade innan jag ens hade börjat.
Har vaxat några ggr och jag tycker inte smärtan är så överdriven som endel påstår men det e klart alla är inviduella så alla får olika ont.
Nån dag efter jag hade vaxat så fick jag en massa röda prickar på hela bröstkorgen typ hårsäcksinflammation, såg inte allt för sexigt ut kan jag säga.

Har vaxat benen och det är inga problem, men försök på dom mer känsliga ställena som armhålan eller öhh bikinilinjen, så kanske du känner skillnad. :tummenupp

:D:D
 
Last edited:

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Har vaxat benen och det är inga problem, men försök på dom mer känsliga ställena som armhålan eller öhh bikinilinjen, så kanske du känner skillnad. :tummenupp

:D:D

Kan man säga att killar har bikinilinje??? :va
Ok vissa kanske som är lagda åt det hållet gör nog det.
Men jag tror inte att det går så bra för oss killar att vaxa säcken.
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ni får ju börja bomba snurpan med epileringsmaskin, det enda rätta :mattias

Epilator is tha shit!

Finns det sk brazilian för killar?
Kan tänka mig att det kan gå rätt illa eftersom skinnet inte är så stramt där på oss.

Känns nog inte så värst kul när remsan dras bort och halva säcken följer med.

Har testat epilator på överkroppen, slutade innan jag ens hade börjat.
Har vaxat några ggr och jag tycker inte smärtan är så överdriven som endel påstår men det e klart alla är inviduella så alla får olika ont.
Nån dag efter jag hade vaxat så fick jag en massa röda prickar på hela bröstkorgen typ hårsäcksinflammation, såg inte allt för sexigt ut kan jag säga.

Måste tvätta dig innan, inte efter. Om du absolut måste smörja in dig gör det med ett så milt smörj som möjligt. Det får under inga som helst omständigheter finnas alkohol i smörjet.

Kan man säga att killar har bikinilinje??? :va
Ok vissa kanske som är lagda åt det hållet gör nog det.
Men jag tror inte att det går så bra för oss killar att vaxa säcken.

På säcken får du ha lite mer tålamod och ta pincetten.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Epilator is tha shit!



Måste tvätta dig innan, inte efter. Om du absolut måste smörja in dig gör det med ett så milt smörj som möjligt. Det får under inga som helst omständigheter finnas alkohol i smörjet.



På säcken får du ha lite mer tålamod och ta pincetten.

hahahahahhaah somebody know his shit!! :D:D:D du låter hår-fri?!:D:D:D
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Money: du behöver inte ta bort Tims inlägg, han bara skämmer ut sig sj haha!

Ett bra tips för o undgå prickar använder jag deo MEN d får inte vara alkohol i för då vill jag lova dig att då svider d. Finns också en massa bra krämer man kan använda "där nere" som går att köpa på apoteket.

Hårborttagnings krämer är oxå skit, jag har testat en massa märken o hårt växer ut o e mindre grovt så d e ju ett plus men att d håller längre än rakning tycker jag inte.

Om ni killar vill bli av med håret på pungen ta hårborttagningsmedel, men testa först på en mindre yta så d inte visar sig att ni är allergiska (hemska konsekvenser) håret som växer ut sticks mindre :)

Epilator har jag också varit nyfiken på, dom e svindyra o man luras till att tro att d ska vara skitbra, men jag kan inte inbilla mig att d skulle vara mindre obehagligt än vaxning.

Ps. jag rakar mothårs ibland där nere (nödvändigt för ett lent resultat) men d e väl inte farligt?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Noppa pungen med pincett skulle jag fan aldrig göra, får räcka med hyvel.

Däremot är inte epileringsmaskin så illa på axlar, bröstkorg... (för oss Killar då då).

Hårborttagningsmedel är bara crap, funkar inge bra.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Kör du me Deo på Fittan? :confused:

inte hela men bikinilinjen är bra att ta lite parfymfri deo för att undvika att få röda prickar. :tummenupp eller så kan man ta sån desificierande (stavning?:va) handtvätt utan alkohol, finns på apoteket. :tummenupp
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Jag kan inte undvika att fundera på hur det ser ut när sideline sitter med pincett och noppar pungen. :D

Undra om han tänder lite levande ljus, sätter på nån newage avslappnings musik (gärna panflöjtsmusik med vattenfallsljud i bakgrunden) och gör det till en helkväll. :D
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
inte hela men bikinilinjen är bra att ta lite parfymfri deo för att undvika att få röda prickar. :tummenupp eller så kan man ta sån desificierande (stavning?:va) handtvätt utan alkohol, finns på apoteket. :tummenupp

Finns ju annars bra med intimkrämer för sånt...
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Ps. jag rakar mothårs ibland där nere (nödvändigt för ett lent resultat) men d e väl inte farligt?

När du rakar mothårs ökar du risken för hårsäcksinflammation.

Jag kan inte undvika att fundera på hur det ser ut när sideline sitter med pincett och noppar pungen. :D

Du vill bra gärna veta. :tungan

Undra om han tänder lite levande ljus, sätter på nån newage avslappnings musik (gärna panflöjtsmusik med vattenfallsljud i bakgrunden) och gör det till en helkväll. :D

:brinnerup
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top