Hennes

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Elo tjajor och grabbar!

Jag öppnar härmed en tråd som är lite riktat till just "henne" dvs det kvinnliga könet.

Det får givetvis snackas om lite allt möjligt här och det manliga könet får givetvis vara med och ge sin expertis.

Det enda kravet jag har på er är att ni inte får förlöjliga någons fråga, det får gärna hålla en seriös nivå.

Jag börjar :) har lite frågor ang. laser behandlingar emot acne ärr, har någon testat? vad för behandling använde du? och vad kosta det? Jag har tänkt o prova det men vet inte riktigt vart jag ska vända mig?
 
Last edited:

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
CBR 600 *såld*
Jag skulle vilja ha laserbehandling mot invärtes ärr, finns det? :jäs

Skämt och sido, jag tror att "Nursey" här på forumet besitter mycket kompetens i frågan då jag har för mej att hon just jobbar med detta "heta ämne". ;)

Nu till min fråga dårå...
Ni ladies som har vaxat er à la Brazilian, hur kändes det? :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Har aldrig vaxat mig a la brazilian-style, hade inte vågat d i heller. det måste göra nåt satans jävla ont och dom som gör det frivilligt är mongo. har vaxat mig i armhålorna och jag trodde jag skulle avlida, gjorde det hos ett proffs och även om hon va snabb som attan så fick hon inte slutföra det. helt jävla olidligt.

rakar mig hellre hela livet ut än vaxar muttan.

angående laserbehandling av acne tycker jag du ska gå till en läkare och få en remiss, om det går att få sånt nuförtiden. tror det kostar rätt mycket annars men är det något som är "utskrivet" tror jag man kan få det lite billigare, eller så hittar jag bara på. har inte fakta iaf. :tungan:D

sofie tycker du ska kontakta en dermatolog, en riktig hudläkare och be om råd. nöjer du dig inte med dennes svar så gå till nästa, testa dig fram. :krama

kommer inte på någon att fråga för tillfället. :tuttar
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Tim: vad i ordet "seriös nivå" förstod du inte!!?? Urk! Ditt anus ska vi nog låta vara ett oberört ämne, eller e d något du vill dela med dig till alla här på SH? haha! Om vi nu ska vara seriösa ang din mardröm som du hade här om natten (ordet analblekning) så tror jag detta mest e för någon som exponerar detta område mer än andra, eller vad tror du?

Dunder o Money: Jag vågar heller inte vaxa musen, shit, tänk er den helt svullen o röd Aj aj!!
som money säger rakar jag nog den hela livet ut n (tills man blir ca 50 för då avtar hårväxten där nere har jag hört) ist för att stå ut med den smärtan.

Men sen samtidigt, du kan ju faktiskt ta bort hår med laser (laserfixerad som jag e) kostar förvisso en del pengar men varför inte? iaf bara bikinilinjen?
 

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
Verkar vara jobbigt det där att raka er???Varför inte skaffa någon som gör det åt er?? Så kan ni glömma allt det där med laser o vax o allt skit som dom kan lura på er..O det blir inte bara billigare utan fan så mycket trevligare också:D:D
 

PinkPassion

Member of the Pink Ladies
Gick med
14 Aug 2008
Ort
Malmö
Hoj
kawasaki er6n -12, Suzuki rm 125 -99
Verkar vara jobbigt det där att raka er???Varför inte skaffa någon som gör det åt er?? Så kan ni glömma allt det där med laser o vax o allt skit som dom kan lura på er..O det blir inte bara billigare utan fan så mycket trevligare också:D:D

Jag förstår ditt tankesätt men försök tänka som jag...ett exempel. Din tjej känner till alla vrår o skrymslen där nere på sig själv men ändå lyckas hon någon gång skära sig. Hade du vågat släppa henne lös med en vass rakhyvel emot dina privet parts? haha!

Är det inte ju hårigare dessto bättre :va:rolleyes:

Smaken e som baken :) Men man kan ha många söta frisyrer där nere
 
Last edited:

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Ort
Blentarp
Hoj
gsxr 1100
Jag förstår ditt tankesätt men försök tänka som jag...ett exempel. Din tjej känner till alla vrår o skrymslen där nere på sig själv men ändå lyckas hon någon gång skära sig. Hade du vågat släppa henne lös med en vass rakhyvel emot dina privet parts? haha!

Om jag vågar??Absolut..O alla dom små vrår o skrymslen ska man ju bara hitta...:):)
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Sitter och skriver direkt från akuten. Ngn stjärna ifrån ett annat forum rekomenderade Klorin som blekmedel. Men han glömde skriva hur länge man skulle vänta innan man tog bort det:dummer

Hursomhelst, efter en kvart reste jag mig upp ur soffan och då satt en del av röven fast i tyget:död

Känsliga tittare varnas...http://img341.imageshack.us/img341/4166/05272.jpg
 

Lindquist

TeamLindquist.se
Gick med
20 Mar 2009
Ort
Big City
Hoj
690 SMC-R
:rofl :rofl

Nu pirrar de i trosan på honungen :tungan

Sitter och skriver direkt från akuten. Ngn stjärna ifrån ett annat forum rekomenderade Klorin som blekmedel. Men han glömde skriva hur länge man skulle vänta innan man tog bort det:dummer

Hursomhelst, efter en kvart reste jag mig upp ur soffan och då satt en del av röven fast i tyget:död

Känsliga tittare varnas...http://img341.imageshack.us/img341/4166/05272.jpg
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ni får ju börja bomba snurpan med epileringsmaskin, det enda rätta :mattias
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Ni får ju börja bomba snurpan med epileringsmaskin, det enda rätta :mattias

Epilator gör ju precis lika ont som att vaxa, rycker ju också upp stråna med rot och allt.

Har testat på benen flera gånger, klarar typ 3 korta små tag, och skriker som fan under tiden, sen ger jag upp!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Sitter och skriver direkt från akuten. Ngn stjärna ifrån ett annat forum rekomenderade Klorin som blekmedel. Men han glömde skriva hur länge man skulle vänta innan man tog bort det:dummer

Hursomhelst, efter en kvart reste jag mig upp ur soffan och då satt en del av röven fast i tyget:död

Känsliga tittare varnas...http://img341.imageshack.us/img341/4166/05272.jpg

hahhahhahaha du e så jävla störd! Hoppas sofie ger dig en riktig omgång för att du förstör hennes tråd!

Sofie, vill du ja ska rensa el vill du ha pajjasens skräp kvar?

Tim: vad i ordet "seriös nivå" förstod du inte!!?? Urk! Ditt anus ska vi nog låta vara ett oberört ämne, eller e d något du vill dela med dig till alla här på SH? haha! Om vi nu ska vara seriösa ang din mardröm som du hade här om natten (ordet analblekning) så tror jag detta mest e för någon som exponerar detta område mer än andra, eller vad tror du?

Dunder o Money: Jag vågar heller inte vaxa musen, shit, tänk er den helt svullen o röd Aj aj!!
som money säger rakar jag nog den hela livet ut n (tills man blir ca 50 för då avtar hårväxten där nere har jag hört) ist för att stå ut med den smärtan.

Men sen samtidigt, du kan ju faktiskt ta bort hår med laser (laserfixerad som jag e) kostar förvisso en del pengar men varför inte? iaf bara bikinilinjen?

min bästa vän är iranier och alltid umgåtts med perser, dom flesta går och får laserhårborttagning och det är inget trevligt. Iofs så gäller det ofta ansikte och hals men det är väl ungefär lika känsligt som mellan benen. Tror tyvärr inte det finns något smärtfritt alternativ, antigen får man lida pin eller så får man nöja sig med rakhyvel.

Har ni testat hårborttagningskrämer, finns det någon ni tycker är bra? Tycker att dom flesta är ren skit.
 
Last edited:

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Har aldrig vaxat mig a la brazilian-style, hade inte vågat d i heller. det måste göra nåt satans jävla ont och dom som gör det frivilligt är mongo.....
Nä, Mongo behöver man inte va för att göra brazilian :) Om det är rätt person som gör det är smärtan "lagom".
Har en polare som är hudterapeut (Honorine som va på mitt kalas, om du minns henne Money?). Hon är grym på det där :tummenupp

Hojta till om du vill ha hennes nummer.
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Finns det sk brazilian för killar?
Kan tänka mig att det kan gå rätt illa eftersom skinnet inte är så stramt där på oss.

Känns nog inte så värst kul när remsan dras bort och halva säcken följer med.

Har testat epilator på överkroppen, slutade innan jag ens hade börjat.
Har vaxat några ggr och jag tycker inte smärtan är så överdriven som endel påstår men det e klart alla är inviduella så alla får olika ont.
Nån dag efter jag hade vaxat så fick jag en massa röda prickar på hela bröstkorgen typ hårsäcksinflammation, såg inte allt för sexigt ut kan jag säga.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top