SMC Kurser o övrig Banåkning 2010

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Nepp, har inte anmält mig till Aprilkurserna.
Siktar o hoppas det dyker upp kurser 8 o 9 Maj, skulle passa mig utmärkt.
Hur skulle det funka för dig?

Jag har tänkt köra flera kurser nästa år, men åker ju hellre när nån annan åker. Så räkna med mig 8-9 maj :tummenupp
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
Jag har tänkt köra flera kurser nästa år, men åker ju hellre när nån annan åker. Så räkna med mig 8-9 maj :tummenupp

skulle jag säkert också kunna. fan jag skulle också vilja boka men det vågar jag inte. inte innan operationen och en viss tid in i gipsperioden. :/
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
skulle jag säkert också kunna. fan jag skulle också vilja boka men det vågar jag inte. inte innan operationen och en viss tid in i gipsperioden. :/

"Avbokning
Avbokningsavgift på 150 kronor tas ut vid avbokning mer än 30 dagar före kursens genomförande. Vid avbokning 15-30 dagar före genomförandet av kursen återbetalas halva kursavgiften. Vid avbokning 0-15 dagar före genomförandet görs ingen återbetalning. Avbeställningsskydd kan också tecknas till en kostnad av 80 kronor"

Bara att boka när kurserna dyker upp alltså :tummenupp
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Vet inte om det är rätt tråd eller ens rätt forum men tänkte kolla om någon kan svara på en grej, hur funkar det med betalningen, dras det från kortet på en gång? Eller dras det när det är dags? Eller om man tar faktura, hur lång tid har man på sig att betala?
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Vet inte om det är rätt tråd eller ens rätt forum men tänkte kolla om någon kan svara på en grej, hur funkar det med betalningen, dras det från kortet på en gång? Eller dras det när det är dags? Eller om man tar faktura, hur lång tid har man på sig att betala?

Pratade lite med folk från SMC igår, fakturan kommer i mitten på januari med 30 dagar på sig att betala. Betalar man med kort vet jag inte hur det går till.
Man kan oxå maila SMC o ställa frågorna där, hur snabbt de svarar vet jag inte det heller..
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Ok, det låter ju kanon det, då är det bara att boka in sig på SHK 17/4 och hoppas att jag får en plats. :)
 

Pat

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
BMW F800GS -09,KTM 300 EXC Sixdays -09
"Avbokning
Avbokningsavgift på 150 kronor tas ut vid avbokning mer än 30 dagar före kursens genomförande. Vid avbokning 15-30 dagar före genomförandet av kursen återbetalas halva kursavgiften. Vid avbokning 0-15 dagar före genomförandet görs ingen återbetalning. Avbeställningsskydd kan också tecknas till en kostnad av 80 kronor"

Bara att boka när kurserna dyker upp alltså :tummenupp

hmm, ja då borde jag väl eventuellt kunna köra i maj. vet bara inte hur handen kommer kännas då. armen med, kommer ju ha gips i 2-3 mån, lär ju bli svag som satan i armen.
 

Mr Zid

SFSMC
Gick med
7 Oct 2008
Ort
08
Hoj
Gixer Tysen K6
Har ni bokat några dagar ?
Vilka ?
en annan ligger ju lite efter men vill ju gärna åka ... så såg vad ni har bokar så skall jag försöka boka in samma dag ... vore kul att åka tillsamanns.
 

Mr Skåne

Vad håller jag på med?
Gick med
22 Aug 2005
Ort
Söderförort
Hoj
VESPA GRAND SPORT 200 CC -64
Jag o min polare Nicke har bokat 17-18 april, blir det 8-9 maj kommer jag att boka då också. Tänkte köra mycket i början på säsongen...
 

Waldkauz

Försöker
Gick med
25 Nov 2007
Ort
stockholm
Hoj
En me kåpor fast utan
Nu har SMC tryck ut 7 o 8 maj, Duccar har förtur....
men det skiter jag i, jag bokar mig på den 8:e o hoppas det dyker upp något även den 9:E.

Kolla in första inlägget för en sammanställning över vem som är bokad på vilket datum och vem som har eller inte har transport/boende ordnad o om det finns platser kvar.
Meddela mig om det är något fel eller något ska uppdateras, så fixar jag det.
 
Last edited:

Tooni

www.theroyalsrd.se
Gick med
19 May 2009
Ort
Lite längre från stan...
Hoj
R6
Hej hopp!

Vad sägs om att dra ihop ett gäng och dra upp till Sundvall i sommar och köra med SMC på Mittsverigebanan?
Vi kan inkvartera oss hos mina föräldrar :D

Kram
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag bokade in mig på en körning på Kinnekulle den 21/5 (en fredag). Möjligen kör jag även lördagen, men plånboken är inte helt med på noterna just nu...

Finns det någon från Fjollträsk som ska dit och vill göra sällskap? Lämpligast är väl i så fall att åka torsdag kväll.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top