KingsHill Riders vara eller icke vara (KHR)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
Fast det du skriver tror jag inte någon har krävt... Det enda jag fattat det som, eller som jag tycker iaf, är att folk åtminstonde kan vara med och sklriva i forumet och vara med på en eftermiddagsfika då och då. Och vara med och köra ibland. D flesta har väl inte gjort något alls?



det är just det... det tycker jag är för mkt att kräva av ett så nystartat nätverk. hur många procent av alla från gbg här på sh är aktiva i göteborgsdelen t.ex? det är på den nivån jag tycker ni skall hålla det till att börja med. sen att ni valt att starta en sk klubb spelar ingen större roll, ni måste räkna med att ALLA inte är aktiva....

var istället glada att ni lyckades skrapa ihop så många intresserade så fort, med tiden sprider sig ryktet och fler och fler ansluter.
 

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Göteborgeeh (Mölndal)
Hoj
MV Agusta Dragster 800
det är just det... det tycker jag är för mkt att kräva av ett så nystartat nätverk. hur många procent av alla från gbg här på sh är aktiva i göteborgsdelen t.ex? det är på den nivån jag tycker ni skall hålla det till att börja med. sen att ni valt att starta en sk klubb spelar ingen större roll, ni måste räkna med att ALLA inte är aktiva....

var istället glada att ni lyckades skrapa ihop så många intresserade så fort, med tiden sprider sig ryktet och fler och fler ansluter.

Att åtminstonde vara lite aktiv på forumet och komma på en och annan körning tycker man ju ändå inte skall vara för mycket begärt, men tydligen så har det varit det:rolleyes:
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
t4pp3r skrev:
Om man inte är med på någonting alls är det väl ingen idé att vara medlem eller?

Sen handlar det inte om att få med folk ut o "supa" (även om Emil gillar att dricka med äldre), det har varit tal om eftermiddagsfikor, körningar och kanske någon kväll med lite tjöt och några öl, inget jävla ut o röjande...
Lägg dig inte i, du har ingen aning... :7peta
 

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Ort
Åsa
Hoj
KTM 950 SM - 07
Kul att se att det börjar skrivas lite på forumet igen, om än bara i vara/icke vara tråden...

Det känns väl som att de flesta här har en rätt laid back inställning till KHR, vilket jag tycker är bra. Det finns ingen anledning att krångla till det. De som står med på listan och visar lite livstecken ibland är med och de som bara skrivit upp sig och sedan varit totalt inaktiva kan ju lätt plockas bort från listan igen, om man känner för att hålla den updaterad.

Jag är i alla fall jävligt taggad inför våren när vi sätter igång med att köra igen i slutet på februari... :yoparty Jag ställde in hojen i garage för en vecka sedan och börjar redan få abstinens. :gnissla

2010 kommer att bli ett jävligt bra år med massor av fika, grillningar, bärs och framför allt HOJÅKA!
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Om man inte är med på någonting alls är det väl ingen idé att vara medlem eller?

Sen handlar det inte om att få med folk ut o "supa" (även om Emil gillar att dricka med äldre), det har varit tal om eftermiddagsfikor, körningar och kanske någon kväll med lite tjöt och några öl, inget jävla ut o röjande...
Lägg dig inte i, du har ingen aning... :7peta

Precis :fakta

Precis det snacket var det inför 2009, och jag hoppas att det blir så 2010:banana;)

(Tja, iaf lite oftare än vad det var den gångna säsongen)

Kommer iaf bli mkt mer hojåka nästa säsong för min del, för då har jag en hoj :banana (om den börjar funka igen :brinnerup)
 

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Ort
Malmö/Göteborg
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Haha, det låter som om du tror att den ska börja funka av sig självt :D:rolleyes:

:krama

Nej du Michael får fan ligga i för att få igång sin :tungan, han har väl hafft ner hojen i molekyler 3 gånger snart :D och efter varje gång hittar den på något nytt jävulskap.
 

MR.duDe

hejhej
Gick med
3 May 2006
Ort
Kungsbacka
Hoj
Ingen
Kanske dags att revidera medlemslistan? Vi var väl ca 40st från början? Nu är det 10st som skrivit upp sig... Visst om man inte kan vara med och köra och fixa och så jätteofta, men att gå in på forumet och visa lite intresse tycker jag man kan göra. Om vi inte istället ska göra som Tapper skrev och inte ha en "klubb" utan lite mera löst att man kan köra ihop ibland och så. Men om det ska vara en riktig klubb tycker jag att vi ska ta bort de som inte skirver upp sig. Såklart kan de bli medlemmar igen om de mailar eller så och skriver att de vill det.
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Pojkar pojkar... sluta kivas :krama

Nu kan ni ju skatta er lyckliga att en riktigt MC-nörd har slagit bo i Kungsbacka som brukar lägga en 1500mil/säsong och ser fram emot mycket gatåka/banåka säsong 2010.

Nu är jag en trött gubbe på snart 28 år så jag orkar sällan supa nuförtiden utan det blir oftast varm choklad och "let´s dance" på fredagar/lördagar men fika och köra hoj är jag alltid på! :tummenupp

Så Kurt-Olsson signar sjävlklart in sig till att bli en medlem!

Ses när vårsolen dyker upp!

PS, förväntar mig att någon i denna fikaklubb har VISAT-motor kanalen samt kalla öl/varm choklad samt känner för att bli våldgästad när MotoGP säsongen drar igång 2010! hehe
 

Skipper

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Ort
Kullavik
Hoj
Yamaha Thundercat
1. Torak
2. Klimpo
3. Halvdan
4. Linus_xjr
5. JohmiK
6. Krillan
7. Limez
8. Crall
9. MR.dude
10. Zarrell
11. Blommans Mamma
12. Skipper
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top