plats i erf team 2010?

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
är det något team som har en plats ledig , lr några som vill starta ett helt nytt team så kan även det vara intressant:)
 

Skalman1

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
I skogen
Hoj
Fivers moped
Ok jag jör väl ett inlägg då så att du inte behöver stå där med skammen att inte en enda jäkel har svarat. Nu är det ju så att jag har skägget fullt med vårt men du kan ju använda mig som referens om det hjälper.
MVH Skalis
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Ok jag jör väl ett inlägg då så att du inte behöver stå där med skammen att inte en enda jäkel har svarat. Nu är det ju så att jag har skägget fullt med vårt men du kan ju använda mig som referens om det hjälper.
MVH Skalis

Varför skulle det hjälp? :)
 

gixxer-rules

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kärna
Hoj
CBR900RR
Finns en plats i MMF-Racing #73 REC om det skulle vara intressant....

Lillen de e bara att höra av sig....

// Mathias
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Hur länge håller dom där ERFen på??? Skulle vara kul å köra men jag är inte så uthållig. Fast lägger man +2 sek på max fart så går det ju å nöta ett tag så klart....hur mycket backar ni av när ni kör??
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Hur länge håller dom där ERFen på??? Skulle vara kul å köra men jag är inte så uthållig. Fast lägger man +2 sek på max fart så går det ju å nöta ett tag så klart....hur mycket backar ni av när ni kör??

Man kör en full tank åt gången, minst. På knutstorp i regn betyder det nästan 2 timmar. På anderstorp brukar det bli 1 timme 15 minuter.

Man backar inte av alls, jag kör alltid så fort jag kan. Det är ju tävling, ingen bandag.
 

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
CBR1000RR -08
Man kör en full tank åt gången, minst. På knutstorp i regn betyder det nästan 2 timmar. På anderstorp brukar det bli 1 timme 15 minuter.

Man backar inte av alls, jag kör alltid så fort jag kan. Det är ju tävling, ingen bandag.

Men vad i helvete äter ni?? Jag blir ju trött efter 10 varv på sprint race å tänker "men kör om då om det e så jälva viktigt" :tungan
 

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Men vad i helvete äter ni?? Jag blir ju trött efter 10 varv på sprint race å tänker "men kör om då om det e så jälva viktigt" :tungan

Jag kroknar fort i sprintrace men är riktigt seg i endurancetempo.
Du fixar lätt 40-60 minuter om du kapar två-tre sek från maxtempo.
 

Draco

1:a REC 2012 #56
Gick med
25 May 2009
Ort
Bredared
Hoj
CBR 1000 racer Gixxer 600 racer och KTM 690 SMC-R
Man kör fullt o hoppas på att någon klotar i mitten på passet så du kan vila ett par varv bakom SC!
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Man kör en full tank åt gången, minst. På knutstorp i regn betyder det nästan 2 timmar. På anderstorp brukar det bli 1 timme 15 minuter.

Man backar inte av alls, jag kör alltid så fort jag kan. Det är ju tävling, ingen bandag.

Nä, man kör verkligen inte fullt.. då hade jag bara mäktat med 20min...
men som nån skrev.. sänker man sig lite grann, typ 2 sek, så helt plötsligt
så orkar man och köra länge...

(BC söker också plats?
Hade varit intressant o se lite mer "silly-season" gällande NEC...
hur många team försvinner? Hur många nya kommer?)
 

BC

Sporthojsnörd
Gick med
30 Mar 2004
Ort
Nisse pungkulla
Hoj
Moriwaki
Men vad i helvete äter ni?? Jag blir ju trött efter 10 varv på sprint race å tänker "men kör om då om det e så jälva viktigt" :tungan



Det handlar att hitta flowet i körningen...Sen backa av allt är ju selativt oxo va man kan köra själv...man kan sänka sin tider oxo
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top