WCX Halloweenparty 31/10

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag och lillstyret får hoppa helgen... :( Dels för att min axel gör sju resor mer ont än jag förväntade mig, och dels för att det sker en leverans av häst i helgen.

Hoppas ni får ball, hälsa från mig!

Trist med axeln! :( Hoppas den kommer bli bättre snart! :tummenupp




Då är det alltså två platser lediga i bilen... Någon som vill åka med upp? :banana
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Lite ändrade planer här med Palle.
Vi kommer nog köra med släp upp till gbg, och göra en avstickare o kolla på en hoj :gnissla
Blir d affär e tanken att ta den med på söndagen:D
Hoppas d inte ställer till problem för dig om d nu bara blir vi i bilen:confused:
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Lite ändrade planer här med Palle.
Vi kommer nog köra med släp upp till gbg, och göra en avstickare o kolla på en hoj :gnissla
Blir d affär e tanken att ta den med på söndagen:D
Hoppas d inte ställer till problem för dig om d nu bara blir vi i bilen:confused:

Är det en lång avstickare? Typ 40 mil? :gnissla

Det blir ju säkert bra det också, så länge vi är framme mellan 16:00 - 16:30. :tummenupp Men då får vi kanske köra härifrån typ 11:30?

Du kan ju i och för sig skippa släpet, så tar jag med mig hjälm och Gore-Tex-ställ och kör hem hojen åt dig. ;) Så länge det inte finns snö på vägen går det ju att köra. :banana

Om det hade slutat med att det bara är jag som skulle upp så hade jag kört hoj dit. :) Tror jag. :hihi
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Är det en lång avstickare? Typ 40 mil? :gnissla

Det blir ju säkert bra det också, så länge vi är framme mellan 16:00 - 16:30. :tummenupp Men då får vi kanske köra härifrån typ 11:30?

Du kan ju i och för sig skippa släpet, så tar jag med mig hjälm och Gore-Tex-ställ och kör hem hojen åt dig. ;) Så länge det inte finns snö på vägen går det ju att köra. :banana

Om det hade slutat med att det bara är jag som skulle upp så hade jag kört hoj dit. :) Tror jag. :hihi

Du vet att det är en banhoj va? Så ska du köra hem den får vi hoppas på kass bemanning på polisen! :tungan
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Är det en lång avstickare? Typ 40 mil? :gnissla

Det blir ju säkert bra det också, så länge vi är framme mellan 16:00 - 16:30. :tummenupp Men då får vi kanske köra härifrån typ 11:30?

Du kan ju i och för sig skippa släpet, så tar jag med mig hjälm och Gore-Tex-ställ och kör hem hojen åt dig. ;) Så länge det inte finns snö på vägen går det ju att köra. :banana

Om det hade slutat med att det bara är jag som skulle upp så hade jag kört hoj dit. :) Tror jag. :hihi

oj räknar du 40 mil som en lång avstickare så är detta bara en pytte avstickare :tungan ca: 10 mils omväg bara, så d e lugnt:tummenupp
Ja jag tror d e bäst vi tar skiten på släp ifall di blå är ute :D
 

Gamila

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2008
Ort
Anderslöv
Hoj
Kawasaki Er5 - 01
JAg har också packat :) Både mina och Palles saker så jag inte glömmer dem. DÅ hade han nog inte blivit så glad på mig.

Så Palle: Dina saker kommer med upp :D

Låter bra, jag har packat Mackans saker, bundes saker och mina egna!

Du får nog hjälpa Jocke att packa sitt också :D Mycket som ska med!
 

-mini-

Inte som alla andra
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Kävlinge med Dede
Hoj
Numera hojlös
Låter bra, jag har packat Mackans saker, bundes saker och mina egna!

Du får nog hjälpa Jocke att packa sitt också :D Mycket som ska med!

Japp. Ska hem till Jocke sen och se till så att han inte glömmer nått!! Då blir det ju inte roligt. Ska även fixa med hans skor idag. Inte hunnit med det innan.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top