Sturup Raceway 20 september 13:00 - 17:00

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Ort
Höör
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
JA å tjejen tackar me för en härlig dag, gött me korv efter dagen me.. Satt dock bara flaggvakt, men de vart en härlig dag... kul å se er köra då man inte har nått själv att köra med för stunden...

Lite Ris och Ros från en flaggvakt till er som är DepåChefer...

Ja tycker att idag har varit en riktigt trevlig dag att sitta flaggvakt på, Uppskattar när depåchefen Visar uppskattning å tacksamhet för det arbete man gör där ute, finns inget tråkigare än att sitta flaggis å så är de en surig depåchef som skiter fullständigt i flaggfolket, men idag va de kul, beröm å tacksamhet gör att de känns kul att ställa upp,
Micke (maverick) är oxå en som varit depåchef när jag suttit som Betett sig trevligt och fått en att känna sig uppskattad på banan, men den 6 sep kändes det sådär med han som var depåchef då, kändes trist att inte få possitiv feedback när man trots allt sitter å flaggar å hjälper till för att körningen ska flyta på bra...

Kanske bara ja som e' lite grinig, men jag tycker att vissa depåchefer bör tänka på att visa lite tacksamhet, Det blir MYCKET roligare att sitta hela dagen då...
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
En och en halv timme film och så har man riktat kameran lite dåligt så att det enda som egentligen syns är en töntig hastighetsmätare. Kan man bli mer lack på sig själv. :huvet
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Tackar för en helt underbar dag! Var ett jätte trevligt avslut på SRW och kommer verkligen längta till nästa säsong.

Tack SSEMSE! Ni är bäst! :krama:tummenupp:D
 

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Ort
På toppen av Lund
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
JA å tjejen tackar me för en härlig dag, gött me korv efter dagen me.. Satt dock bara flaggvakt, men de vart en härlig dag... kul å se er köra då man inte har nått själv att köra med för stunden...

Lite Ris och Ros från en flaggvakt till er som är DepåChefer...

Ja tycker att idag har varit en riktigt trevlig dag att sitta flaggvakt på, Uppskattar när depåchefen Visar uppskattning å tacksamhet för det arbete man gör där ute, finns inget tråkigare än att sitta flaggis å så är de en surig depåchef som skiter fullständigt i flaggfolket, men idag va de kul, beröm å tacksamhet gör att de känns kul att ställa upp,
Micke (maverick) är oxå en som varit depåchef när jag suttit som Betett sig trevligt och fått en att känna sig uppskattad på banan, men den 6 sep kändes det sådär med han som var depåchef då, kändes trist att inte få possitiv feedback när man trots allt sitter å flaggar å hjälper till för att körningen ska flyta på bra...

Kanske bara ja som e' lite grinig, men jag tycker att vissa depåchefer bör tänka på att visa lite tacksamhet, Det blir MYCKET roligare att sitta hela dagen då...

Håller helt klart med dig :tummenupp
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vilken kanonbandag, bugar och bockar samt tackar alla funkisar och övriga som gjorde ett kanonjobb idag, Svalan grillmaister och alla andra glada som gasade i gassande sol.

Knudan på Fredag :yoparty
 

CorbenDallas

Memento te mortalem esse!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö
Hoj
Två svarta och en röd
JA å tjejen tackar me för en härlig dag, gött me korv efter dagen me.. Satt dock bara flaggvakt, men de vart en härlig dag... kul å se er köra då man inte har nått själv att köra med för stunden...

Lite Ris och Ros från en flaggvakt till er som är DepåChefer...

Ja tycker att idag har varit en riktigt trevlig dag att sitta flaggvakt på, Uppskattar när depåchefen Visar uppskattning å tacksamhet för det arbete man gör där ute, finns inget tråkigare än att sitta flaggis å så är de en surig depåchef som skiter fullständigt i flaggfolket, men idag va de kul, beröm å tacksamhet gör att de känns kul att ställa upp,
Micke (maverick) är oxå en som varit depåchef när jag suttit som Betett sig trevligt och fått en att känna sig uppskattad på banan, men den 6 sep kändes det sådär med han som var depåchef då, kändes trist att inte få possitiv feedback när man trots allt sitter å flaggar å hjälper till för att körningen ska flyta på bra...

Kanske bara ja som e' lite grinig, men jag tycker att vissa depåchefer bör tänka på att visa lite tacksamhet, Det blir MYCKET roligare att sitta hela dagen då...

Det här är jättebra feedback och just det som vi var ute efter på vår lilla "efterfest". Madikken ser garanterat detta och kommer att föra det vidare till sina Depåchefer.
Det du säger är så självklart att man kanske glömmer bort det?
Egentligen borde vi alla ge flaggisarna en varm applåd efter varje körning. Utan er står vi stilla.
Tack för att ni ställer upp och ett bra jobb! :tummenupp
 

Bunde

Drömer om en Agusta FC4
Gick med
22 Nov 2007
Ort
Malmö
Hoj
Street Triple R -10
Tackar också för en rolig dag var skoj som fan så långe det vara för en annan iaf. Och vilket super väder det var =) Tack alla för en underbar bra och rolig dag =)
 

Kris955

#6 SEC
Gick med
12 Dec 2005
Ort
Köpenhamn
Hoj
Aprilia RSV4 RF -18 team #6 SEC, Triumph Street Triple -08,...
Drufus, Sejklan och dom andra flaggvakter idag:

Det var ett rent nöje att samarbeta med så bra flaggavakter som er. Så jag var tvungen att yttra mitt gillande innan ni gick hem. Jag fick snabba och klara besked i radion. Effektiv hjälp på banan. Så det var lätt att sköta jobbet som depåchef idag. Tack för att ni ställer upp. Utan er blir det inte en bra körning. Hoppas ni kan använda era poäng till en lika bra körning nästa år. Och hoppas ni kommer tillbaks och flaggar flera gånger. Stort tack till er från dagens depåchef. Klart årets bästa körning med bra flyt p.g.a. den hjälp jag fick.

/Kris

P.S.
Bra att höra vad ni tycker, så kan vi ta vara på det som är bra och förbättra det som är mindre bra.


JA å tjejen tackar me för en härlig dag, gött me korv efter dagen me.. Satt dock bara flaggvakt, men de vart en härlig dag... kul å se er köra då man inte har nått själv att köra med för stunden...

Lite Ris och Ros från en flaggvakt till er som är DepåChefer...

Ja tycker att idag har varit en riktigt trevlig dag att sitta flaggvakt på, Uppskattar när depåchefen Visar uppskattning å tacksamhet för det arbete man gör där ute, finns inget tråkigare än att sitta flaggis å så är de en surig depåchef som skiter fullständigt i flaggfolket, men idag va de kul, beröm å tacksamhet gör att de känns kul att ställa upp,
Micke (maverick) är oxå en som varit depåchef när jag suttit som Betett sig trevligt och fått en att känna sig uppskattad på banan, men den 6 sep kändes det sådär med han som var depåchef då, kändes trist att inte få possitiv feedback när man trots allt sitter å flaggar å hjälper till för att körningen ska flyta på bra...

Kanske bara ja som e' lite grinig, men jag tycker att vissa depåchefer bör tänka på att visa lite tacksamhet, Det blir MYCKET roligare att sitta hela dagen då...
 
Last edited:

JeJo

Varför smyga när man kan väsnas?
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Sjöbo
Hoj
Yamaha R6 -07
Även jag tackar för en härlig dag idag. Kul att se både nya och gamla ansikten :tummenupp Tack för de fina orden till oss som flaggade :krama

/ Jenny
 

Kung Eilert

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2006
Ort
Skåne
Hoj
(E)R-6
Stort tack till alla berörda (flaggisar, styrelse, korvgrillare, instruktörer, deltagare, fotografer mfl) för ännu en trevlig dag :tummenupp

Tummen ner för många av omkörningarna idag i röd grupp. För många var det sista körningen i år men det gör garanterat lika ont och kostar säkerligen lika mycket att reparera hojen på hösten som på våren om två "råkar" kroka ihop.

Det var bara ren tur att jag hann se dig (svart hoj, ingen skylt) som klämde sig förbi mig (gul ER-6) på insidan på krönet på baksidan när jag körde i samma spår som jag gjort ett 100-tal gånger tidigare i år. Jag tror mig hitta runt ganska bra i "idealspåret" (där även de flesta av deltagarna för det mesta befinner sig) så det kan inte komma som en överraskning att jag skar krönet som jag gjorde.
Aldrig någonsin har jag blivit omkörd på samma sätt och förstod att inte heller instruktörerna bakom oss gillade omkörningen då det nämndes på förarmötet efteråt.

Svagt att inte kunna gå fram och be om ursäkt efteråt.
Fel gör vi alla, inkl mig själv, men då får man se till att erkänna felet så att man lär sig något till nästa gång.


Jag vet om att jag legat långt under snittempot i röd de senaste gångerna (pga "kurvfobi" efter vurpa på Knutstorp senast som gjort att jag tappat all känsla, flyt och tempo jag lyckats bygga upp under våren och sommaren) och jag har därför inte heller gasat på rakorna, så möjligheten att göra omkörningar med "ansvar, hänsyn och omdöme" har varit många :)

Nu ser jag fram emot en heldag på Knutstorp, och hoppas vi alla kan åka hem på hela hojar med ett stort smile på läpparna.
För det är väl det det hela går ut på?

Att ha skitkul! :krama
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Det här är jättebra feedback och just det som vi var ute efter på vår lilla "efterfest". Madikken ser garanterat detta och kommer att föra det vidare till sina Depåchefer.
Det du säger är så självklart att man kanske glömmer bort det?
Egentligen borde vi alla ge flaggisarna en varm applåd efter varje körning. Utan er står vi stilla.
Tack för att ni ställer upp och ett bra jobb! :tummenupp
Corben har självklart rätt i allt han säger här ovan.
Vi tar till oss det ni säger och TACK för att det sägs rakt ut.
Som jag sa där på släpet, får vi inte reda på vad ni tycker vi gör fel så kan vi inte rätta till det. Vi ses nästa säsong med ett ännu bättre och taggat arrangörsteam. :tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tack Svalan och Money för grillandet och fixandet! (Vad hette korven? Den var riktigt gott kryddad!)

Har kört två gånger i år (igår var inte en av dem, men sugen blev jag) och det blir nog fler nästa. Är ju riktigt kul även om det kanske inte går så fort för min del. :) Ska även försöka dra mitt strå till stacken nästa säsong och flagga lite.

Så tack för ett kul arrangemang och att folk drar ihop dessa bandagar! :tummenupp
 

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Ort
Malmö
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
(Vad hette korven? Den var riktigt gott kryddad!)

Chistorras, korvhuset.com:tummenupp
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Blev omkörd, blev varvad, men det gör inte ett skit.... hade ändå grymt roligt :D
Jäkligt lärorikt, hjälpsamma människor :Bugar och jäääkligt roligt!



Sammanfattning av dagen: Tveklöst bästa dagen 2009!! :Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan:Rockbanan

Vist körde du i gul grupp?
Tror det va dig som jag lotsade runt några varv?
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top