Challange 2009

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Bah.... *muttrar* :mad:
Nu vill vi inte se dig fega ur och lägga dig i ett bollhav imorgon. :7peta
Jag har snackat med Robz och han tänker köra med en hand på ryggen. Det enda han funderar på är om han ska ha vänster eller höger hand på sin rygg... :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nu vill vi inte se dig fega ur och lägga dig i ett bollhav imorgon. :7peta
Jag har snackat med Robz och han tänker köra med en hand på ryggen. Det enda han funderar på är om han ska ha vänster eller höger hand på sin rygg... :tungan
SRW är bara WU, race is on at Knudan 25 :yoparty
 

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Mossheddinge
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Utmanarens nya vapen i den hårda striden mellan Fettot o Robz...
Slug som få har GSXR1100R lånat Emblas värstinghoj från 2009 för den ultimata bataljen...

Tippar på en jämn fight där Micke tillslut drar längsta strået. Materialet kommer att avgöra :tummenupp
 

Robz

Guest
Tippar på en jämn fight där Micke tillslut drar längsta strået. Materialet kommer att avgöra :tummenupp

...KORTASTE strået heter det... förloraren drar det KORTA strået... Vinnaren(asså jag) drar det LÅNGA strået... :7peta
Såvida inte det regnar förstås - då avgör materialet; jag sitter isf o fikar hela dagen med Rookie.

Kvinnor asså....:crash
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
...KORTASTE strået heter det... förloraren drar det KORTA strået... Vinnaren(asså jag) drar det LÅNGA strået... :7peta
Såvida inte det regnar förstås - då avgör materialet; jag sitter isf o fikar hela dagen med Rookie.

Kvinnor asså....:crash
Nu börjar du svettas va :öga
 

sideline

#11449
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vid sidan av Revingerakan...
Hoj
Gatmoppe: ER-6n -09 Banmoppe: cbr600rr -04
Humor i den här tråden. Inte visste jag att gamla gubbar som ni kunde psyka så pass duktigt som ni gör. :tungan
Nästan så att jag blir sugen på att skjuta upp avresan inför helgen.
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
...KORTASTE strået heter det... förloraren drar det KORTA strået... Vinnaren(asså jag) drar det LÅNGA strået... :7peta
Såvida inte det regnar förstås - då avgör materialet; jag sitter isf o fikar hela dagen med Rookie.

Kvinnor asså....:crash

Fjolla dig inte nu!
Jag kan sponsra Robz med regn däck om så önskas för att det ska bli match:tummenupp
 

Robz

Guest
Robz lyser med sin frånvaro, är det månne vattuskräck...
:D:såjaponken

Inte visste jag att gamla gubbar som ni kunde psyka så pass duktigt som ni gör. :tungan....
Jag håller med, gamlot är ganska duktig för att vara så gammal... men han får träning i varje tråd han figurerar i - alltid någon på denne herre hugger:D

Fjolla dig inte nu!
Jag kan sponsra Robz med regn däck om så önskas för att det ska bli match:tummenupp
Tack, det var snällt - men precis som vanligt när jag väljer att köra bana, blir det perfa väder.
12°C på morgonen, 17°C på dagen, växlande molnighet, endast 5% risk för regn och då max 0,3mm för hela dagen :Bugar
 
Last edited:

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
:D:såjaponken


Jag håller med, gamlot är ganska duktig för att vara så gammal... men han får träning i varje tråd han figurerar i - alltid någon på denne herre hugger:D


Tack, det var snällt - men precis som vanligt när jag väljer att köra bana, blir det perfa väder.
12°C på morgonen, 17°C på dagen, växlande molnighet, endast 5% risk för regn och då max 0,3mm för hela dagen :Bugar

Men vill du så har jag ett par du kan få använda!
Dom är inkörda och redo att pressas!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Tack, det var snällt - men precis som vanligt när jag väljer att köra bana, blir det perfa väder.
-12°C på morgonen, 7°C på dagen, växande molnighet, endast 95% risk för regn och då max 0,3 meter för hela dagen :Bugar
Förbered dig för simskola på Fredag... *fan om det är torrt*
 

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Mossheddinge
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
...KORTASTE strået heter det... förloraren drar det KORTA strået... Vinnaren(asså jag) drar det LÅNGA strået... :7peta
Såvida inte det regnar förstås - då avgör materialet; jag sitter isf o fikar hela dagen med Rookie.

Bara att bevisa att mitt tips är galet ju :) Att du är duktig på att fika tvivlar jag inte på så gazza nu oavsett väder! :tummenupp

Synd att man inte kan vara där och se fighten live (och köra ifrån er båda två) :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bara att bevisa att mitt tips är galet ju :) Att du är duktig på att fika tvivlar jag inte på så gazza nu oavsett väder! :tummenupp

Synd att man inte kan vara där och se fighten live (och köra ifrån er båda två) :tungan

Det värsta är att det är sant, tjejstryk :mad:
 

Robz

Guest
Det värsta är att det är sant, tjejstryk :mad:
Ääähhh... Inte då!!
Det räcker ju inte med att sätta vart annat varv snabbt och stå på öronen vart annat varv!
Sist jag körde bakom Embla dönade hon ut i grusen i vänstern direkt efter Microbron... :krama

Nåå, Micke... förbereder du med både V-powwer och Oktanbooster?
Regndäcken kan du ju lämna hemma, tillsammans med däckvärmarna :D
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ääähhh... Inte då!!
Det räcker ju inte med att sätta vart annat varv snabbt och stå på öronen vart annat varv!
Sist jag körde bakom Embla dönade hon ut i grusen i vänstern direkt efter Microbron... :krama

Nåå, Micke... förbereder du med både V-powwer och Oktanbooster?
Regndäcken kan du ju lämna hemma, tillsammans med däckvärmarna :D
Lova att inte köra på mig bara :gnissla
 

Embla

Radical Riders
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Mossheddinge
Hoj
Ducati 1098 -08, Yamaha WR 250 -03
Ääähhh... Inte då!!
Det räcker ju inte med att sätta vart annat varv snabbt och stå på öronen vart annat varv!
Sist jag körde bakom Embla dönade hon ut i grusen i vänstern direkt efter Microbron... :krama

Vart annat varv?? Noll koll ju :7peta Har vurpat en gång på två år! M a o inte fler än dig :arsele

Karlar asså...:crash ;)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top