Bilder SHK Gelleråsen 09-09-06

phastasphuk

blubb blubb
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
990 SMR, Speed Triple 855, Husaberg FE600E, Husaberg FE390
Rent spontant så kändes det som det var närmare 10 st som gick av/omkull. Ett pass var det ju två samtidigt tom. Säkert några som är lite ömma idag, men alla kunde knata omkring efteråt iaf, så det är inget en vecka med lite självömkan och ett par folköl inte kan fixa :tummenupp
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Rent spontant så kändes det som det var närmare 10 st som gick av/omkull. Ett pass var det ju två samtidigt tom. Säkert några som är lite ömma idag, men alla kunde knata omkring efteråt iaf, så det är inget en vecka med lite självömkan och ett par folköl inte kan fixa :tummenupp

Du skojar!? 10 st!!! Vilket jävla kalas :S Skönt att alla klara sig, såg en bild med Ambulans... blev lite småorolig!

Det har du fan helt rätt i, folköl och lite kvinnligt sällskap för att få tillbaka sin Mojo!
 

Anonymous

Ny medlem
Gick med
21 May 2009
Ort
Stockholm
Hoj
08 Honda cbr 1000rr
Tack alla som tar kort, sjukt uppskattat och ni ska verkligen ha cred för detta!


Va!? Fler än vanligt eller? :S

Hur många tror ni åkte av, ingen som kan ha skadad sig ordentligt är ju bra avåkningszoner där ju... eller? :S

Vet en som gick av iallafall tråkigt att det va en 675 :(

Jupp, inte var det färre iaf. Skulle tippa att det landade runt 10 under hela dagen. på ETT VARV var det 3 som körde av. Javisst finns avåkningzoner och jag tror att alla klarade sig med mindre blåmärken, kraschade hojar och ett sårat ego.
 

LucaBrasi

Bombrepa
Gick med
17 Mar 2007
Ort
Storstan
Hoj
Triumph SpeedTriple 1050 -05
Rent spontant så kändes det som det var närmare 10 st som gick av/omkull. Ett pass var det ju två samtidigt tom. Säkert några som är lite ömma idag, men alla kunde knata omkring efteråt iaf, så det är inget en vecka med lite självömkan och ett par folköl inte kan fixa :tummenupp

Känner till och med en som gick av i samma kurva på exakt samma sätt två pass i rad, vicken jävla nöt, han skylde på däck med riktigt taskiga våtegenskaper och nya bromsbelägg men jag tror mest det handlar om att han inte kunde ta det lite jävla piano med höghastighetsbroms på vått underlag. 'notch', 'notch'
 

Bifogat

  • -.jpg
    -.jpg
    81.6 KB · Visningar: 132
Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Känner till och med en som gick av i samma kurva på exakt samma sätt två pass i rad, vicken jävla nöt, han skylde på däck med riktigt taskiga våtegenskaper och nya bromsbelägg men jag tror mest det handlar om att han inte kunde ta det lite jävla piano med höghastighetsbroms på vått underlag. 'notch', 'notch'

Låter likt nått som hänt här hemma, 2 krasher på 2 dagar i fotokurvan... :S
Men här i STHLM tog man det som en MAN o skyllde inte på nått!

Luca vafan, Hojen är ju bara smutsig det är väl ingen krash! :D Gör om gör rätt.... eller fel :p
 

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Ort
Haninge
Hoj
1000RR
ahaa har smc blivit roadracingsskola???

nu går väl folksamförsäkring upp ennumer när alla ringer in på måndag och vill ha pengar för kvaddade hojar mm .............bana = banhoj eller betala ur egen ficka det e vad jag tycker....

men å andra sidan är jag stup full nu när jag skiver så:fyllisar
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
ahaa har smc blivit roadracingsskola???

nu går väl folksamförsäkring upp ennumer när alla ringer in på måndag och vill ha pengar för kvaddade hojar mm .............bana = banhoj eller betala ur egen ficka det e vad jag tycker....

men å andra sidan är jag stup full nu när jag skiver så:fyllisar

Då har du iallafall nått att skylla på... Vi är allmänt såhär korkade i nyktert tillstånd! :tummenupp :D
 

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
ahaa har smc blivit roadracingsskola???

nu går väl folksamförsäkring upp ennumer när alla ringer in på måndag och vill ha pengar för kvaddade hojar mm .............bana = banhoj eller betala ur egen ficka det e vad jag tycker....

men å andra sidan är jag stup full nu när jag skiver så:fyllisar


Själv höll jag mig på hjulen så Nash slipper skämmas för mig(möjligen för den låga hastigheten). Vi får väl skylla på regnet och det var enligt uppgift 8 som gick omkull. I förhållande är även plastdelar billigt jämfört med personskador.

Med en självrisk på 25% på vagnskadedelen och utan personskador är det nog inga större problem med premien. Det är inte säkert alla som gick omkull kör med SMc-försäkring

Snygga bilder och reptilsnabb uppladdning av SnakeEyes, Nu väntar vi bara på M1ckes foton med Saecos kamera
 
Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Själv höll jag mig på hjulen så Nash slipper skämmas för mig(möjligen för den låga hastigheten). Vi får väl skylla på regnet och det var enligt uppgift 8 som gick omkull. I förhållande är även plastdelar billigt jämfört med personskador.

Med en självrisk på 25% på vagnskadedelen och utan personskador är det nog inga större problem med premien. Det är inte säkert alla som gick omkull kör med SMc-försäkring

Snygga bilder och reptilsnabb uppladdning av SnakeEyes, Nu väntar vi bara på M1ckes foton med Saecos kamera


High Five Anders! :Bugar
 

Gösta

PotatoesMc.com
Gick med
7 Feb 2008
Ort
Haninge
Hoj
1000RR
Då har du iallafall nått att skylla på... Vi är allmänt såhär korkade i nyktert tillstånd! :tummenupp :D


nu är det radiobil som gäller ,

våga droga:yoparty


smc e coolt ja e på:yoparty

GÖRT

hick

Själv höll jag mig på hjulen så Nash slipper skämmas för mig(möjligen för den låga hastigheten). Vi får väl skylla på regnet och det var enligt uppgift 8 som gick omkull. I förhållande är även plastdelar billigt jämfört med personskador.

Med en självrisk på 25% på vagnskadedelen och utan personskador är det nog inga större problem med premien. Det är inte säkert alla som gick omkull kör med SMc-försäkring

Snygga bilder och reptilsnabb uppladdning av SnakeEyes, Nu väntar vi bara på M1ckes foton med Saecos kamera


jag betala bara 6000 när jag klota på åsen:banana fick en ny k6a rakt av ..


jag gillart
 
Last edited:

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Ort
Här
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
nu är det radiobil som gäller

Innan första passet såg det ut som någon instruktör fick åka lite "åsen taxi". Dvs en corvette C6 for runt i bra tempo och försökte torka banan åt oss med neonfärgad väst i passagerarsätet.
 

zizolo

Jag kan, men varför?
Gick med
15 Feb 2009
Ort
Örebro
Hoj
Honda CBR 954 -03
finns det bilder nånstans på kraschade hojarna? jag tror en poolare vurpade.. kör en blå/vit gsxr600 -06a... nån som kan styrka?
 

Serafim

Team Start-up Racing
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Ducati 1198S -10 Yamaha WR 250F -02
Tack för fina foton Snake Eyes!:tummenupp

Kul med bra bilder på hojen före haveriet:gnissla
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top