Ducati Streetfighter

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Nu är det tävling i Streetfighter-tråden!!

Bildfråga:
Vad är detta för hoj:va:va
Bild0094.jpg

Det kan inte vara sant...
 

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Vilket scoop du gjorde Mr KTM :tummenupp:tummenupp

Det stämmer, var tvungen och springa ut och kolla. KTM leverar delar till Ducati Streetfighter.

SANY0149.JPG
 

Monster83

Allt under 1000 kubik är moped ;=)
Gick med
24 Aug 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Streefighter
Vilket scoop du gjorde Mr KTM :tummenupp:tummenupp

Det stämmer, var tvungen och springa ut och kolla. KTM leverar delar till Ducati Streetfighter.

View attachment 309344

Jag upptäckte det idag när jag skulle montera ett kylarskydd på min hoj..
Kunde inte hålla mig från att avslöja detta för mina Kicka Tio Minuter kompisar.. Nu kommer man väl att få höra det här resten av säsongen i alla fall..
Men gissa om jag blev förvånad..!:confused:
 

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Vilket scoop du gjorde Mr KTM :tummenupp:tummenupp

Det stämmer, var tvungen och springa ut och kolla. KTM leverar delar till Ducati Streetfighter.

View attachment 309344

Haha Stackars lille flexiSpy Ja men jag har lite gamla sönderkörda prylar från mina gamla KTM liggandes. Du kan ju få köpa rubbet för en billigt penning :D Då har du ju reserv delar till din ett tag framåt :D
 

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Haha Stackars lille flexiSpy Ja men jag har lite gamla sönderkörda prylar från mina gamla KTM liggandes. Du kan ju få köpa rubbet för en billigt penning :D Då har du ju reserv delar till din ett tag framåt :D

He he, passar mig utmärkt. Då kan jag skruva delar från din hoj mindless innan service och få ner priset :banana
 
Last edited:

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
He he, passar mig utmärkat. Då kan jag skruva delar från din hoj mindless innan service och få ner priset

Haha nee du håller dina fingrar borta från min hoj :mad: Ni har fan snott tillräckligt med delar från KTM. Visst att streetfighter hojar skall vara lite ihopplock men detta var fan pinsamt. Hur fan kan man ta delar från en konkurrerande mc-tillverkare å inte ens ha den goda smaken att ta bort dennes namn från delarna? :confused:
 

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Haha nee du håller dina fingrar borta från min hoj :mad: Ni har fan snott tillräckligt med delar från KTM. Visst att streetfighter hojar skall vara lite ihopplock men detta var fan pinsamt. Hur fan kan man ta delar från en konkurrerande mc-tillverkare å inte ens ha den goda smaken att ta bort dennes namn från delarna? :confused:

Lär bli ordentligt med respons på det här, har inte sett ett enda knyst om detta på nåt forum..

Hmmm, kommer förbi dig i helgen med verktygslådan mindless. Ska fan hitta nåt på din hoj som det står Ducati på om jag så måste demontera hela hojen :gnissla
 

MindLess

UndraVadSkaMan
Gick med
1 Jun 2007
Ort
Slöddertälje
Hoj
KTM 990 Supermoto 2009
Lär bli ordentligt med respons på det här, har inte sett ett enda knyst om detta på nåt forum..

Hmmm, kommer förbi dig i helgen med verktygslådan mindless. Ska fan hitta nåt på din hoj som det står Ducati på om jag så måste demontera hela hojen :gnissla

Helgen är slut om 38 min. Så bäst du skyndar dig då :tummenupp
KTM skulle aldrig sjunka så lågt å sätta nått Italienskt smäck på sina hojar :såjaponken
 

Rovan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
råröd
Hoj
Yamaha xt600-90 Yamaha R1-08 och Suzuki M1800R2
här har vi en till SF åkare! kört 300 mil i vår och är väldig jätte mycket nöjd!:yoparty
 

Rovan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
råröd
Hoj
Yamaha xt600-90 Yamaha R1-08 och Suzuki M1800R2
Välkommen till en exklusiv klubb Rovan.

Tack ska du ha! har du köpt kylargaller till din SF? var köpte du de? såg att rizoma hade ett men jag tycker inte det är värt dom pengarna dom ska ha för de... :)
 

Carnage

Ny medlem
Gick med
1 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
Ingen
Bara för och klargöra vad streetfighter är för hoj. Jag lät min vän mindless låna min Streetfighter i 17 mil för att han skulle kunna utvärdera den själv.

När körningen var klar fick han säga vad han tyckte.
Här är ett par citat.

"sinnes sjuk"
"har kör många olika hojar men aldrig blivit rädd, jag blev rädd ibland"
"nu förstår jag vad dom menar med en ban hoj"
"den är hård, nästan för hård"
 

Rovan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
råröd
Hoj
Yamaha xt600-90 Yamaha R1-08 och Suzuki M1800R2
Bara för och klargöra vad streetfighter är för hoj. Jag lät min vän mindless låna min Streetfighter i 17 mil för att han skulle kunna utvärdera den själv.

När körningen var klar fick han säga vad han tyckte.
Här är ett par citat.

"sinnes sjuk"
"har kör många olika hojar men aldrig blivit rädd, jag blev rädd ibland"
"nu förstår jag vad dom menar med en ban hoj"
"den är hård, nästan för hård"

haha fan va gott... dom flesta som har provat min har typ sagt det samma... men det första dom säger är: fy fan vilka bromsar!
 

Rovan

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2008
Ort
råröd
Hoj
Yamaha xt600-90 Yamaha R1-08 och Suzuki M1800R2

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Välkommen till en exklusiv klubb Rovan.

Klart som korvspad att det är exklusivt när det är KTM som levererar kvalitetskomponenterna. :tungan

Förövrigt råder jag er alla att signa upp er på KTM:s internationella forum: http://www.superduke.net/
Där står mycke bra saker. Ganska säker på att ni är välkommna med era klonade KTM:er:D
 
Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: SGM

b0bl00i

Ny medlem
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Ja
Hoj
KTM Alpentwin
Jag upptäckte det idag när jag skulle montera ett kylarskydd på min hoj..
Kunde inte hålla mig från att avslöja detta för mina Kicka Tio Minuter kompisar.. Nu kommer man väl att få höra det här resten av säsongen i alla fall..
Men gissa om jag blev förvånad..!:confused:

Vi har ingen luftbox som skramlar loss när vi är ute och åker iaf.

Jag har en ny slogan ni kan köra på, givetvis på Italienska.

E 'molto bello ma non funziona :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top