Regnkungen humlan?

Fastway

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2006
Ort
KBA
Hoj
1st Cbr 1000rr, Cbr 600rr
Jaså? Vad är det som inte stämmer?
Jag körde upp oss till 3:e på varv 48, och på varv 94 var jag i ledning. På varv 95 vurpade jag.

Ja ja!!
Om det får dig att må bättre så får du ju gärna tro att det e så.
Faktum kvarstår dock Du har som sagt Krashat
2ggr på väldigt kort tid.. O då har du det inte ens gått fort!!
 

eslov

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2005
Ort
Eslöv
Hoj
zx6r-07 zx10-08
Hade ni annan resultattavla än oss andra?? Nog var det fight mellan Trysil och Fiver om förstaplatsen när Humlan marksynade..

/Andreas

Enligt mylaps stämmer det Humlan skriver.

Ett stort tack från Br.Hörberg till Fiver å Skalman som härmed utses till depåns vassaste aluminiumsvetsare.
 
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Hörby
Hoj
CB1000RA
Men varför böt ni regnframdäcket på slutet?

Var inte enda chansen att halka runt på det den lilla stunden som var kvar?

När ni gick in så var ju Klippinge mer än 1,5 varv efter er och ni hade ju chans att klara även om ni kört 53or

För att bönnerna är vana vid 4 hjul, och börjar det kasa när man har två hjul
så börjar dom bli litta rädda... :)

Att snacka om att hägerström körde ifrån mej är väl att frisera sanningen lite för mycket. Jag körde om honom efter cirka en timme, och vi hade en fight tillsammans med Trysil och Jorpes under 35 varv. När Skåneligga och Horberg gick i depå fightades FIVER och Trysil om ledningen, och ett litet misstag av mej gjorde att jag sitter med ett svullet knä. Får hoppas att det lägger sej innan nästa race, tänker inte ge upp innan sista varvet är kört:mad:

Vet ej vad ni pratar om.. men då jag tog in ca 3 sek per varv på dig, så hann jag preics ikapp dig efter typ 8 varv, och låg precis bakom dig när jag såg kraschen.. lite väl mycket broms när du fick styra ut i den lite blötare delen, och vips så kasade du.. men det var riktigt riktigt nära att du touchade den framför dig, och att den bakom dig körde på dig, men som tur var klarade sig de båda med en hårsmån.
 
Last edited:

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Men om vi för en gångs skull ska vara lite seriösa, vilket jag kan unna mig att vara nu när du som en slagen man ligger ner, så körde du riktigt bra igår fram till vurpan!

Och den skitsäsong som Humlan haft hittills skulle jag inte önska någon.
 

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
-00, Suzuki GSX750
.....

Ett stort tack från Br.Hörberg till Fiver å Skalman som härmed utses till depåns vassaste aluminiumsvetsare.

Ja med stort mått vassast, tanken läckte inte ..det fuktade inte ens runt svetsen.
det kallar jag högklassig svetsning:tummenupp
 
Last edited:

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
För att bönnerna är vana vid 4 hjul, och börjar det kasa när man har två hjul
så börjar dom bli litta rädda... :)



Vet ej vad ni pratar om.. men då jag tog in ca 3 sek per varv på dig, så hann jag preics ikapp dig efter typ 8 varv, och låg precis bakom dig när jag såg kraschen.. lite väl mycket broms när du fick styra ut i den lite blötare delen, och vips så kasade du.. men det var riktigt riktigt nära att du touchade den framför dig, och att den bakom dig körde på dig, men som tur var klarade sig de båda med en hårsmån.

Jotack, jag kände vinddraget i nacken när jag gled förbi varvningen. Hann bara se honom i ögonvrån, och tänkte att det kommer att göra ont, men som tur var gick det bra. Nu kan jag nästan gå utan att skrika högt.
 

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Ort
Norge/Fredrikstad
Hoj
Nopp
Uansett om Humlan kjørte bra eller ikke fult så bra, han får Mor Theresa-prisen 2009:Bugar etter å ha gitt 2 søkkvåte nordmenn tak over hodet:tummenupp Håper kneet er bedre idag:)
 

Skåneligan

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2008
Ort
I bussen
Hoj
CBR 1000 -08
För att bönnerna är vana vid 4 hjul, och börjar det kasa när man har två hjul
så börjar dom bli litta rädda... :)
.

Ska vi börja skylla helgens fjasko på varandra, kan vi skylla lite på de som stod ute vid banan utan att visa depåtavlan så att det var omöjligt för föraren att veta hur länge det var till målgång!!!!

Jag anser alla förarna i skåneligan är lika skyldiga till alla korkade beslut som togs!!!!!

Men som jag sagt innan gjorde vi det för att få lite mer spänning inför finalen!!!!

Nu tittar vi framåt och kör för vinst på Torpet!!!
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Ska vi börja skylla helgens fjasko på varandra, kan vi skylla lite på de som stod ute vid banan utan att visa depåtavlan så att det var omöjligt för föraren att veta hur länge det var till målgång!!!!

Jag anser alla förarna i skåneligan är lika skyldiga till alla korkade beslut som togs!!!!!

Men som jag sagt innan gjorde vi det för att få lite mer spänning inför finalen!!!!

Nu tittar vi framåt och kör för vinst på Torpet!!!
Jag har bildbevis att Jompa somnade på sista stint, annars hade ni vunnit.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=4404696#post4404696
 

Strider

Ny medlem
Gick med
19 May 2003
Ort
Hemma
Hoj
R1 -05 till salu
Ska vi börja skylla helgens fjasko på varandra, kan vi skylla lite på de som stod ute vid banan utan att visa depåtavlan så att det var omöjligt för föraren att veta hur länge det var till målgång!!!!

Jag anser alla förarna i skåneligan är lika skyldiga till alla korkade beslut som togs!!!!!

Där ser man, lite missar och moralen sjunker som en sten i teamet.

Det bådar gott inför finalen. ( Att ni inte vinner, alltså )
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Där ser man, lite missar och moralen sjunker som en sten i teamet.

Det bådar gott inför finalen. ( Att ni inte vinner, alltså )

Dags att ändra din signatur, alltid väck KAN inte vinna 2009 än hur mycket ni fuskar.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top