Leif GW om Bodström.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
http://www.expressen.se/kronikorer/gw/1.1688728/fangad-pa-bild

Vi ska vara försiktiga med människor som han. Milt uttryckt är han inte direkt överbegåvad och var han inhämtat sina speciella juridiska kunskaper undandrar sig i vart fall min bedömning. Låt vara att han lyckligtvis är ensam om dem. Bäst är han som en så kallad kontraindikator. Om "Bodis tycker eller tror" någonting så är detta ett starkt skäl att "tycka eller tro tvärtom".

Leif GW är min idol. :Bugar
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Haha, den här har jag missat. Leif GW är ju mannen och den här gången har han till och med överträffat sig själv. Sällan har han haft så rätt som i fallet Bodström.
"Kontraindikator" :banana
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Jag tycker både Leif är bra, att Kvartoft är ett hot mot hans integritet och att Bodström är kanske tidernas klokaste socialdemokrat. Hur skall dessa åsikter kunna samsas? :gråta

Fan vad Kvartoft är dålig, alal som gjort radio och försöker sig på tv misslyckas. :4skrika
 

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
R6 -05
Jag tycker både Leif är bra, att Kvartoft är ett hot mot hans integritet och att Bodström är kanske tidernas klokaste socialdemokrat. Hur skall dessa åsikter kunna samsas? :gråta

Fan vad Kvartoft är dålig, alal som gjort radio och försöker sig på tv misslyckas. :4skrika

Leif GW visar sin storhet när han tillåter Kvartoftskan att konstant stå bredvid och titta ner på honom. Sådana små tricks biter inte på Leffe minsann.:banana Han är bäst kort sagt.

Bodström borde fråntas sitt svenska medborgarskap.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top