Only in Sweden

TurboJugend

Ny medlem
Gick med
21 Dec 2003
Ort
-
Hoj
-
Agenda

Bostadsminister Mehmet Kaplan (MP) kritiserad för kontakter med islamistisk organisation - vilka följder får anklagelserna för sveriges muslimer?

Ja, det här är ju vad som är viktigt att fokusera på just nu. Kanske en gala mot islamofobi vore på sin plats. Än en gång är jag väldigt glad över att jag inte betalar tv-licensen.

http://www.svtplay.se/agenda
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag tänkte avgång av kaplan. Löfven släpper inte klubban om så palme återuppstår

Förstod det men drog det lite längre när du bjöd på ett så gynnsamt syftningsfel. Tyvärr är jag inte så optimistisk. De har sin dubbeldubbla måttstock och kan välja vilken (a)moral de vill. De har ju så många, eller ingen, beroende på vad som passar för stunden.

Rebecca Weidmo Uvells återkommande granskningar av MK är underhållande och kvalitativ läsning!
 
Last edited:

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Så Sveriges statsminister gjorde alltså en samlad bedömning igår att man inte bör ha en islamist i regeringen.
Idag gjorde Sveriges vice statsminister en samlad bedömning att 9/11 var en olycka.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Så Sveriges statsminister gjorde alltså en samlad bedömning igår att man inte bör ha en islamist i regeringen.
Idag gjorde Sveriges vice statsminister en samlad bedömning att 9/11 var en olycka.

"Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen.
Nej, nu upprepade jag mig."

Mark Twain
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Har ni märkt att antalet ministrar från MP är lika många som väljarstödet i procent enligt SIFO?
Är det rimligt?
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
Har ni märkt att antalet ministrar från MP är lika många som väljarstödet i procent enligt SIFO?
Är det rimligt?
Det var ett tag sedan rimlighet (och rim o' reson) försvann ur sveriges regering och riksdag...har du inte märkt det tidigare ? :D:7peta
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top