Only in Sweden

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Egentligen helt rätt.

Det finns alldeles för mycket prydhet gällande den nakna kvinnokroppen i det här landet. Undermedveten sexualskräck i kombination med rester av vårt kristna arv skulle jag vilja påstå.
Tycker folk borde få klä sej hur de vill, må så vara naket eller SS-uniform eller foppatofflor med mysbyxor.
Undantaget är i sammanhang där kläder krävs av hygienskäl, alltså inga bara rumpor på tågsätena t.ex.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Egentligen helt rätt.

Det finns alldeles för mycket prydhet gällande den nakna kvinnokroppen i det här landet. Undermedveten sexualskräck i kombination med rester av vårt kristna arv skulle jag vilja påstå.
Tycker folk borde få klä sej hur de vill, må så vara naket eller SS-uniform eller foppatofflor med mysbyxor.
Undantaget är i sammanhang där kläder krävs av hygienskäl, alltså inga bara rumpor på tågsätena t.ex.

I princip håller jag med.
Men i detta fallet inväntar jag uppföljningen med spänning.
Om du läser artikeln, så framgår det att toplessnessen antagligen var en genusmanifestation.
Om några dagar kommer det förmodligen fram att hen inte alls blev tillsagd.
Men då faller ju hela argumentet.
 

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Ort
Bra
Hoj
S1000RR
OIS fast i England. Jag lägger en del av skulden på pk-vänstern. Tusentals nya brottsoffer i spåren av strävan efter mångkultur i kombo med politisk korrekthet.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pedofilskandal-skakar-england_3856168.svd


Enligt rapporten påstår även flera av de som avstått från att ingripa att de varit rädda för att bli betraktade som rasister.

(edit: såg att Fettsnok hade lyft frågan i annan tråd men den passar in här med så..)
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Du hade Mao som avatar i flera år.

Nu var det ju inte "under flera år". Jag har förklarat för dig tre gånger under den perioden om att det inte var för att hylla honom eller Kinas politiska system. Faktum är att jag hade avataren som ett politiskt statement i ironins tecken eftersom Peking skulle ha OS. Detta var jag emot av flera skäl, även politiska, så det är alltså tvärtom än vad du försöker påstå.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Nu var det ju inte "under flera år". Jag har förklarat för dig tre gånger under den perioden om att det inte var för att hylla honom eller Kinas politiska system. Faktum är att jag hade avataren som ett politiskt statement i ironins tecken eftersom Peking skulle ha OS. Detta var jag emot av flera skäl, även politiska, så det är alltså tvärtom än vad du försöker påstå.

Jaha, jag minns ingen sådan förklaring.

Lite som att ha Breivik som avatar för att ragga röster till S alltså?
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Jaha, jag minns ingen sådan förklaring.

Lite som att ha Breivik som avatar för att ragga röster till S alltså?

Korkat exempel - ingen har väl raggat röster via avatar ännu mindre med en massmördare som på bilden. Ditt inlägg har överhuvudtaget ingen bärning - Gör om, gör rätt.

Nej det verkar inte som du minns, hade du gjort det hade du inte skrivit sån idiotiska inlägg fortfarande. Detta är fjärde gången, jag hoppas jag slipper se det igen men jag vill av nån anledning inte satsa pengar på det.

Enligt din logik är jag alltså numera för en annektering av Krim.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Sydasien. Fan vad jag blir förbenad när dom ändå med korten på bordet försöker förvränga historien

OIS fast i England. Jag lägger en del av skulden på pk-vänstern. Tusentals nya brottsoffer i spåren av strävan efter mångkultur i kombo med politisk korrekthet.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/pedofilskandal-skakar-england_3856168.svd


Enligt rapporten påstår även flera av de som avstått från att ingripa att de varit rädda för att bli betraktade som rasister.

(edit: såg att Fettsnok hade lyft frågan i annan tråd men den passar in här med så..)
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Lars Byström vid Stockholmspolisen uppger nu att totalt tre poliser ådragit sig lindriga skador.*–*En av dem hade väldig tur. Han fick ett knallskott innanför visiret och fick en fläskläpp, men klarade ögon och annat och kunde snabbt återgå i tjänst, säger Byström.
Ja där fick 2 partier några röster till.
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Korkat exempel - ingen har väl raggat röster via avatar ännu mindre med en massmördare som på bilden. Ditt inlägg har överhuvudtaget ingen bärning - Gör om, gör rätt.

Nej det verkar inte som du minns, hade du gjort det hade du inte skrivit sån idiotiska inlägg fortfarande. Detta är fjärde gången, jag hoppas jag slipper se det igen men jag vill av nån anledning inte satsa pengar på det.

Enligt din logik är jag alltså numera för en annektering av Krim.
Enligt min logik så är någon eller något man pryder sig med, tex som avatar, vanligtvis något eller någon man sympatiserar med. Så, ja.

Och kommer du med en Adolf-avatar röner det nog också uppmärksamhet. Testa. :)
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
http://mitti.se/stenkastning-mot-byggjobbare-stoppar-arbete/

Nu vart jag nyfiken, va i hela fridens namn är orsaken? Är det miljötalibaner som är emot? Eller är de som beter sig boende i området och rädda för att uppfräschning ska leda till ökade bokostnader?? Geees..
Inget nytt att när vita åker till gettot så blir de angripna.

Vanlig rasism helt enkelt. :)

Tänk om några brats kastade sten på en mörkhyad på Karlaplan, vilket liv det hade blivit.

#fackeltåg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top