Stulen mc har sett den flera gånger idag

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
ja va skall jag säga !! skall jag behöva köpa tillbaka min mc ?

pröjsa halva resan upp för mig så ska jag mangla ashålet, betalar resten själv då jag ser det som ett nöje. inte rädd för sånna små gangstrar. Sen får poop_sniffer säg vad han vill. Förbannade tjyvpack.
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
För det första. Hojjen är som tidigare skrivits STULEN oavsett vad. Detta innebär alltså att "coop_killer" med vänner gjort sig skyldiga till brott oavsett om de stulit den eller "köpt" den... (Herregud vilka korkade idioter som köper en gixxer -02 för 8 lax och tror de kan komma undan med det), DESSUTOM använt sig av, som även dt nämnts tidigare, utpressning OCH hot!

RING och gör en anmälan, TJATA på snuten, de kommer ta upp det tillslut. Idioter som gör sånt här skall straffas. Hojjen ska tillbaka.

Som någon sa, det finns inte så många alternativ, vilket han än väljer kommer han råka illa ut. Men eftersom det inte finns något förnuft att ta till är det väl lönlöst. Tror faktiskt mr "coop_killer" blev rädd, han har varit väldigt tyst på sistone, börjar verkligheten komma ifatt kanske?

Skulle inte bli förvånad om det finns fler med orent mjöl i påsen här på SH, jävligt bra ställe att spana in offer på. Som oxå sagts innan, börjar man rota i det här kommer förmodligen fler stulna hojjar komma "tillrätta".
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
För det första. Hojjen är som tidigare skrivits STULEN oavsett vad. Detta innebär alltså att "coop_killer" med vänner gjort sig skyldiga till brott oavsett om de stulit den eller "köpt" den... (Herregud vilka korkade idioter som köper en gixxer -02 för 8 lax och tror de kan komma undan med det), DESSUTOM använt sig av, som även dt nämnts tidigare, utpressning OCH hot!

RING och gör en anmälan, TJATA på snuten, de kommer ta upp det tillslut. Idioter som gör sånt här skall straffas. Hojjen ska tillbaka.

Som någon sa, det finns inte så många alternativ, vilket han än väljer kommer han råka illa ut. Men eftersom det inte finns något förnuft att ta till är det väl lönlöst. Tror faktiskt mr "coop_killer" blev rädd, han har varit väldigt tyst på sistone, börjar verkligheten komma ifatt kanske?

Skulle inte bli förvånad om det finns fler med orent mjöl i påsen här på SH, jävligt bra ställe att spana in offer på. Som oxå sagts innan, börjar man rota i det här kommer förmodligen fler stulna hojjar komma "tillrätta".

Precis, vem köper racehoj för 8 tusen.. mongolider. det är definitionen på dom. Det där med mjölet och påsen håller jag med om. Men sånt får man nog räkna med på ett öppet forum :död

Kul om snubben skiter knäck om han läser här, nu när vi diskuterar vilken lemm vi skall avlägsna först :rolleyes:

Hoppas du ser det här! ditt as :mad:

Förlåt alla moderatorer.. Kan inte förändra något med mina inlägg, (förutom sh medlemmarnas psykiska hälsa) Men sånt här kan inte tolereras längre!
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
hehe ne verkligen inte nån pundare ni får ju tro hur ni vill ellerhur jag kommer hit med en lösning för min vän vill inte ha en stulen mc förstår du men han vill ha sina cash tillbaka annars så ses vi när vi ses om ni vill va häftiga de går de med ge mig nått numer jag ber han ringa er/dig så kan vi ju mötas inga snutar inblandade. ni skas fan visa lite respekt att jag endå tänkte på den riktiga ägaren när han sa att måste sälja den o inte till nån anan aja jag vet inte


Din jävla nolla, se till att lämna tillbaks killens mc. Om din polare är så dum att han blivit blåst på 8lax så är det hans problem och då får han ta det med pundaren, inte fan ska mc ägare ha nåt med en idiotaffär som din polare har gjort.

Blir så jävla irriterad då jag som normal "icke svensk född" får ta skit pågrund av såna jävla skitflugor som du och "din vän" ställer till med.

Tänk så här, om nån hade snor din mc som du köpt för ex. 50lax och sedan säljer den vidare, har du intresse att betala en 1000kr för att få tillbaks den? ne precis. Se nu till att lämna tillbaks hans mc och om ni är så tuffa så får ni lösa problemet med pundaren.

Annars hoppas jag när de får tag i er så knullar de era mammor och samtidigt fingerpullar er i röven.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
tjena jag tror jag har en glad nyhet till dig eller kanske inte. jag läste lite här på forumet om en suzuki gsx 1000 med scorpion rör. det är så att min vän har den mc och han köpte den för 8 lax av en tjack pundare från lindome. men enligt pundaren va den omstansad o nu va den hellt ärlig typ enligt han men de va de tydligen inte efter jag läst här i forumet. snacka med min vän han säger att han vet inte vem den pundar va inga namna inget nämdes de va snabb affär 8 lax för en sån du vet såå du vill ha hojen han vill ha sina 8 lax oxå o pundaren kommer vi alldrig hitta förmodligen, så hur gör vi. o till alla som hade skrivit lite hot o såna grejer gubbar tänk på vem du ska sparka av o slå ihjäl o ta mc ifrån o såna grejer för de kan sluta mycke illa de kanske ni själva har vetskap om, när de gäller göteborg så min vän vill inte ha en stulen mc o ägaren vill ha sin mc men min kompis vill ha sina pengar annars släpper han inte mc så enkelt e de jag e sjyst här och vill lösa dena komplicerade stöld som lede till färsäljning av en gubbe till att ägaren blir kontaktad just nu.ni väljer vi skjuter så välj rätt peac brother ps växelspaken e knäckt och skärmen e de spricka i p´å kanten men annars kompis den e feeeeeeeeeettt .


Vad har du emot coop? Poliser kan jag förstå, men coop?
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
hehe ne verkligen inte nån pundare ni får ju tro hur ni vill ellerhur jag kommer hit med en lösning för min vän vill inte ha en stulen mc förstår du men han vill ha sina cash tillbaka annars så ses vi när vi ses om ni vill va häftiga de går de med ge mig nått numer jag ber han ringa er/dig så kan vi ju mötas inga snutar inblandade. ni skas fan visa lite respekt att jag endå tänkte på den riktiga ägaren när han sa att måste sälja den o inte till nån anan aja jag vet inte

eftersom jag ändå är fett på G ikväll så skriver jag ännu en hat text till dig..

Klart du inte är pundare :rolleyes: i din egna lilla värld, där du får all respekt som finns och massvis med pojkar.

Är din vän kompetent? Om ni gör upp denna affären så kan han bli dömd för häleri, av den riktiga ägaren såklart. Sen om han har balls att anmäla er vet jag inte så jag låter det vara osagt.

Ville du ha ett nummer? kan få numret till psyk akuten av mig.. fast det har du redan förmodar jag. Där är dom nämligen jävligt outlaw! alla går på nån drog, muta vårdarna som dom tråkar dig full med "kon z" tills du inte kan stå.
Att visa respekt åt dig är som att wheela med en 1 hjuling, omöjligt. Tjyvar förtjänar utvisning till ryssland och straff arbete i tjernobyl.

Nu ger jag mig.

Vad har du emot coop? Poliser kan jag förstå, men coop?

Kan det va så illa så han är städare på lidl oxå :mad:
 
Last edited:

Big Boy

Psychosocial
Gick med
26 Jul 2008
Ort
STHLM
Hoj
Motard
Coop_killer kan inte vara på riktigt. Måste vara ett skämt. Seriöst. Verkar som han inte känner till begreppet PM.
 
Last edited:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
Hur kan sådana här patetiska småskitar förnedra sin familj. Förhoppningsvis kom de hit av rätt skäl, pissa på sin far och mor genom att komma hit och bete sig som små kackerlackor.
Ni förstör även för de vettiga som flyr från sitt land, kommer hit och lär sig svenska och beter sig som folk.

Små jävla fjolliga blattar borde det vara skottpengar på, skilj nu på blattar och invandrare.
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
enough is enough

såja, räcker det inte nu med att kasta ur sig okvädingsord om ickesvenska, är det inte bättre att alla som läser här fokuserar på att ringa in poop-sniffer och hans kompis Molgan?

Hojjen är ju fortfarande ute där och vi vet ju vilket område den snurrar runt i.
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Vad har du emot coop? Poliser kan jag förstå, men coop?

AMEN! trodde aldrig jag skulle höra något intelligent från någon som tankar diesel men du slutar aldrig förvåna:krama

Jag har full förståelse för att de som läser denna tråden som har utländsk bakgrund blir förbannade! Nog fan hade jag blivit förbannad om jag flyttat till ett annat land, gjort allt för att smälta in och bli accepterad å nån jävla svensk pundare kommer dit och sätter käppar i hjulet!

Förresten, den här "mr.Night" försvann väldigt snabbt, han blev medlem 13 aug 2009, slutade skriva den 15 aug, lagom till "matkedje_dödaren" började blanda sig i... SLUMP?!?!?!
 
Last edited:

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
AMEN! trodde aldrig jag skulle höra något intelligent från någon som tankar diesel men du slutar aldrig förvåna:krama

Tvekar på att det handlade om intelligens, inte direkt som att din visningsbild återspeglar intelligens heller. Men vad vet jag, den kan ha ett ironiskt syfte?



Förövrigt är det lite tråkigt det här med smutskastningen mot invandrare. Själv är man född i Sverige av en svensk mor, men en utländsk fader, enligt det svenska systemet hamnar man direkt som 2e generationsinvandrare (av något konstig anledning?) och åker därav med i statistiken under invandrare. Som sagt, det finns invandrare och blattar, finns inget jag hatar så mycket som blattar som ska förstöra för än.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top