Stulen mc har sett den flera gånger idag

Finnström

Finnström
Gick med
3 Aug 2006
Ort
i skogen
Hoj
CBR 1000RR
hehe ne verkligen inte nån pundare ni får ju tro hur ni vill ellerhur jag kommer hit med en lösning för min vän vill inte ha en stulen mc förstår du men han vill ha sina cash tillbaka annars så ses vi när vi ses om ni vill va häftiga de går de med ge mig nått numer jag ber han ringa er/dig så kan vi ju mötas inga snutar inblandade. ni skas fan visa lite respekt att jag endå tänkte på den riktiga ägaren när han sa att måste sälja den o inte till nån anan aja jag vet inte

Det här måste bara vara att skämt!?:confused:
Tror seriöst att någon ska betala 8000 för att få tillbaka sin stulna cykel som antagligen ser ut som skit. "ni skas fan visa lite respekt" Det är så man spyr!
 

Martex

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2005
Ort
Ystad
Hoj
BMW F 650 GS -01
Jag röstar på att du sätter FETA lås på hojen, så kan Coop_killers polare få lite o jobba med. Ring gärna polisen i samband med detta, säg vad du vet, förhoppningsvis kan de få tummen ur röven och komma till platsen.

Att köpa en motorcykel för 8 tusen gillas definitivt inte av rätten som "Köp i god tro". Det ska inte finnas några tvivel, här förstod ju killen naturligtvis att den var stulen. :kulspruta :3freak

Ge inte upp, ta tillbaka hojen!!
Säga till polisen att "det såg ut som killen stoppade ner en pistol i byxlinningen" kan du inte åka fast för, med alla soft air-guns som kryllar på gatorna.
(Verkar som Coop_killer gärna vill ha en sån med, fast han får väl vänta tills han fyllt 18 och kan köpa en på Hobbex. :rullandeu)
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Vem är det som äger hojen till att börja med ?

Denne ringer polisen och säger att tjuven nu försöker sälja skiten här på SH. Sen tar han kontakt med admin/moderator och ber att få ut ip-numret på tjuven, för "någon" surfar från ett oskydat tele2/swipnet konto.
Sen nystar man i det hela, för jag tror det finns fler hojar i denna härva...
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Vem är det som äger hojen till att börja med ?

Denne ringer polisen och säger att tjuven nu försöker sälja skiten här på SH. Sen tar han kontakt med admin/moderator och ber att få ut ip-numret på tjuven, för "någon" surfar från ett oskydat tele2/swipnet konto.
Sen nystar man i det hela, för jag tror det finns fler hojar i denna härva...



Håller med du....... Sn kanske oturen är den att polisen "iinte hinner med"... men de e ju alltid värt ett försök....

Sen som många sagt -"coop(?!)killer kan ju inte va den skarpaste killen heller....
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Har du tagit dig 500 mil hit & tror du ska få respekt om du el din polare snor en mc & sen vill ha pröjs för att lämna tillbaks den ? Humor !

Ta & packa dig tillbaks samma väg du kom från, ...INGEN vil ha dig här !!




Jodå, hans coola gangsterwannabe-poolare vill fortfarande ha honom här...
 

Q_Ball_Racing

Gasar hellre än bra
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Eneryda
Hoj
2014 stormtrooper 1000
tråkig historia detta. hoppas ni får tag på den om snodde hojen och nu hoppas jag att du/ni även får tag på "coop killer" (felstavat cop killer???) och hans polare som har hojen nu och totalt slår sönder dom och krossar knäskålarna på dom och allt annat otrevligt man nu kan göra med sådana små töntar.

ps, säg till om hjälp behövs med diverse "knackande på skallar"
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Jag ställer mig i ledet för dom som tänker göra nåt åt idioter som "coop killer".

Släng ut dom och spräng öresundsbron så vi slipper sånt där skit!
 

Fårskallen

Ny medlem
Gick med
9 Oct 2008
Ort
Visby
Hoj
FZ8-N
_files_troll_2.jpg


Eller?
 

SuTen

Old dirtbag on two wheels!
Gick med
24 Oct 2007
Ort
Norrbotten
Hoj
Yamma
coop_killer måste vara en sånt dära "utrikes"-:Troll - hans polare kan heller ej ha alla hästar hemma i stallet! :1pajas
 

miicke

Ny medlem
Gick med
17 Aug 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
kawasaki zx7r -99
jag vet inte han känner sig oxå lurad vf ska han inte få va offer han e lika stor offer som den riktiga ägaren. dom skrev ett sånt skriftlig kontrakt typ han hade pundarens namn o adress han va från lindome men han har inte kvar lappen så nu e de kört han vill ha sina pengar han har blivit blåst på en
mc som tillhör nån annan enklare en så blir de ju liksom inte

haha ja troligtvis slänger man sitt eget skriftliga kvitto efter 9 dagar (då tråden startades).
nejdu tuffing... alla här är inte lika dum som din vän.
 

Gewert

Guest
a ni får tro vad ni vill, o e de nån som vill mig nånting så e de inga problem vi kan mötas förstår du min enda uppgift va o lägga upp förslagen. jag vet inget har inte set nått eller hört nått vi hörs gubbar jag har inget mer o tilläga.


HaHa Herre gud! Att det "finns folk till allting" det är ju just bevisat!
 

KalleP75

Erfaren nybörjare
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Solna
Hoj
-02 Triumph daytona 955i
Till Coop_killer!

I ärlighetens namn. Är det inte du själv som har stulit hojen, så är det säkert din "polare". Och är det inte din "polare" så är ni två ändå med tanke på köp av stöldgods och rent oförskämda "erbjudanden" här, samma jävla dynga och andra klasses medborgare som den som snott hojen. Enda skälet att jag inte hoppas du/din polare eller vem fasen det nu ska hittas på "skylla" på i ditt obildat, söderpundade eller allmänt korkade skalle, är att det blir en kostnad för oss skattebetalare att skrapa upp resterna.
Respekt???!?!? Såna som du och dina vänner vet inte ens ordets betydelse. Respekt, herrejävlar. Min son på tre år vet mer vad respekt är än du.
Blir så fantastiskt förbannad på små människor som inte ens skulle förstå hur långt bort från verkligheten dom är även om dom fick karta, kompas, gps och ledhund. SMÅ människor med små "ballar". Igen respekt där inte.
Det är säker manligt att spöa på "uffe" 45år med polarna, kalla brudar för "hora", röka braj, gå på bidrag, jobba svart, hota vakten på krogen, bära vapen mm. Och det är med all säkerhet någon annans fel.

Och varför i hela världen sitter jag här och skriver allt det här. Du kommer ju ändå inte fatta ett ord. Finns helt enkelt inte tillräckligt stor kapacitet i den lilla förmultnande del av din kropp som ska behandla och förstå texten.

Over and out
 

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Malmö
Hoj
929, svart/silver
Borde inte coolingens smarta och välstavade inlägg kunna läsas som utpressning? "Du får tillbaka din hoj om jag får 8000".

Inte helt omöjligt att cool-killer faktiskt är den som snott hojen och nu försöker dra en pendylare för att tjäna 8 snabba laxar. Nej, ta tag i det här. Checka IP etc, lämna polisanmälan. Borde inte IPRED kunna vara användbart i det här fallet för att få ut info om vem som haft IPn cool-killen postat från?
 

Gewert

Guest
Jag tror det bästa måste vara att kolla upp vilken skola (coop_killer) går på (p16) åka & hälsa på honom, ge honom några men för livet & sedan tvinga honom att fixa fram hojjen!

-- Frustrerande innehåll i denna tråd! --
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
ja va skall jag säga !! Skall jag behöva köpa tillbaka min mc ?



de du ska göra är att polisanmäla coop_killer och hoppas dom intresserar sig de minsta....finns de minsta lilla chans att SLÖDDRET åker fast så e de värt de..


De konstiga är att han har en yamaha R1 som huvud-mc.... undrar vems den e i såfall..
 

KalleP75

Erfaren nybörjare
Gick med
24 Jun 2009
Ort
Solna
Hoj
-02 Triumph daytona 955i
Tjatta på

Instämmer. Anmäl. 11414. Sen är det bara att ringa ett par tre gånger om dan och tjata på hur det går. Tro det eller ej, det funkar att tjata. Dom blir förbannade, men det funkar ;o)

Coop_killer pajasen kan lika gärna vänta med ett gäng smutsiga förortslödder av sämre kvalité och försöka sno pengarna också. Verkar ju vara något som är naturligt i vänkretsen där. Smutsiga människor:arsele
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
de du ska göra är att polisanmäla coop_killer och hoppas dom intresserar sig de minsta....finns de minsta lilla chans att SLÖDDRET åker fast så e de värt de..


De konstiga är att han har en yamaha R1 som huvud-mc.... undrar vems den e i såfall..


Nu får man visst inte kalla dom slödder för då brinner de fler bilar i backa.området ikväll och stenarna haglar på polis,bussar,brandkår och andra trafikanter....
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top