Stulen mc har sett den flera gånger idag

Kristian.gbg

オートバイ
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Göteborg
Hoj
-08, Kawasaki ER-6F ABS
Jag såg en svart gixxer kl18 vid vågmästareplatsen. killen hade grå tröja/jacka och ett par jeans samt gympadojor och svart hjälm, svarta solglasögon. hann tyvärr inte se regnummer och sånt. kompå efter att det kanske var den stulna gixxern.
 

Excalibur105

Ny medlem
Gick med
14 May 2007
Ort
Lindesberg
Hoj
GSX1300R -08
Hur går det, har du inte fått någon info från Mr.Night om var hojen håller hus :confused:
Ta hjälp av RebeX så styr hon upp det hela och se till att få hem hojen nu, hjälper inte polisen dig så ta hjälp från dina medmänniskor.
Du har fått ett erbjudande ganska tidigt i tråden utan att behöva ta något som helst eget ansvar, låt honom puckla på puckot innan hojen är totalt kvaddad.

Bara min åsikt, hade nog själv varit eld och lågor om någon snott min hoj och kört omkring med den som ett svin.
 

Mr. Night

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Hisingen-Backa
Hoj
BENELLI 1130 TRE K Amazonas
Den brukar stå i selma L Torget oftas, en jävlas pundare som låter skitungarna låna av den det är därför man ser den över hela jävla hisingen, den står oftas där vid torget. Dom som åker på den är oftas ungarna inte han Jävla pundare som har snott den han brukar vara i selma L torg där med en svart Mc vilken jag tror att det är den som är Din (Men inte helt säker på att den är den men Stor Möjligt)
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Hur går det, har du inte fått någon info från Mr.Night om var hojen håller hus :confused:
Ta hjälp av RebeX så styr hon upp det hela och se till att få hem hojen nu, hjälper inte polisen dig så ta hjälp från dina medmänniskor.
Du har fått ett erbjudande ganska tidigt i tråden utan att behöva ta något som helst eget ansvar, låt honom puckla på puckot innan hojen är totalt kvaddad.

Bara min åsikt, hade nog själv varit eld och lågor om någon snott min hoj och kört omkring med den som ett svin.



Inte för att vara moraltant, (jag hade gärna sett att tjuven hade blivit av med förmågan att gå och röra på benen) men tror du inte han har något ansvar om han ber någon puckla på tjuvkräket?..... nej förhoppningsvis slår någon vett i han utan att TS vet om de...:tummenupp
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Den brukar stå i selma L Torget oftas, en jävlas pundare som låter skitungarna låna av den det är därför man ser den över hela jävla hisingen, den står oftas där vid torget. Dom som åker på den är oftas ungarna inte han Jävla pundare som har snott den han brukar vara i selma L torg där med en svart Mc vilken jag tror att det är den som är Din (Men inte helt säker på att den är den men Stor Möjligt)

Kan du ta fram en karta på hitta.se tex och visa vart den brukar hålla till?
 

Mr. Night

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Hisingen-Backa
Hoj
BENELLI 1130 TRE K Amazonas
Ligger där vid fritidsgården typ har inte bott så länge i gbg(Backa) så känner inte till områden så bra men ser en svart Mc där hela tiden den senaste veckan, Och han l¨ter ungarna köra runt med denså man ska kunna tro att den ligger i en annan förort tror jag, Jag gissar på varför folk brukar se den i Biskopsgården efter som det Pågår något mellan backa och dom så hade inte blivitförvånad om dom hade använd den till att jaga efter folk .

Får man någon belöning ifall man hjälper att hitta den?
 
Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Ligger där vid fritidsgården typ har inte bott så länge i gbg(Backa) så känner inte till områden så bra men ser en svart Mc där hela tiden den senaste veckan, Och han l¨ter ungarna köra runt med denså man ska kunna tro att den ligger i en annan förort tror jag, Jag gissar på varför folk brukar se den i Biskopsgården efter som det Pågår något mellan backa och dom så hade inte blivitförvånad om dom hade använd den till att jaga efter folk .

Jag är inte så haj på själva Backa, och vart det ligger en fritidsgård...:gnissla
Därför hade en karta vart smidig att använda :tummenupp
 

avfartsgatan

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Sålda
Ligger där vid fritidsgården typ har inte bott så länge i gbg(Backa) så känner inte till områden så bra men ser en svart Mc där hela tiden den senaste veckan, Och han l¨ter ungarna köra runt med denså man ska kunna tro att den ligger i en annan förort tror jag, Jag gissar på varför folk brukar se den i Biskopsgården efter som det Pågår något mellan backa och dom så hade inte blivitförvånad om dom hade använd den till att jaga efter folk .

Får man någon belöning ifall man hjälper att hitta den?

Ja men då är det väl dom där pojkarna som brukar springa runt med puffror å perforera varandra. Skulle man ge sig på dom skall man nog vara maskerad och beväpnad till tänderna! Har för mig någon av dom där storganstrarna gillar sporthojar, en av dom blev ju tagen av sheriffen vid backaplan beväpnad och påväg att knäppa någon från "andra sidan" kom inte ihåg om hojen var stulen men det skulle man ju kunna anta.
 

Mr. Night

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Hisingen-Backa
Hoj
BENELLI 1130 TRE K Amazonas
Brukar hojen stå där under natten, eller brukar dom vara där när dom kör?
Bor pundaren där eller?

Allså jag känner ingen där åker förbi bara därifrån när jag ska hem o så hänt att jag har sett den där ner flera gånger, och jag känner ingen av dom men sett att en stor kille som e flintis lånar ut den till några undomar där ifall det va han som klippte den elr inte vet jag ej

Ja men då är det väl dom där pojkarna som brukar springa runt med puffror å perforera varandra. Skulle man ge sig på dom skall man nog vara maskerad och beväpnad till tänderna! Har för mig någon av dom där storganstrarna gillar sporthojar, en av dom blev ju tagen av sheriffen vid backaplan beväpnad och påväg att knäppa någon från "andra sidan" kom inte ihåg om hojen var stulen men det skulle man ju kunna anta.

Japp mycke möjligt men inte säker om det är dom elr inte bättre inte lägga sig i saker som det inte angår en person
 
Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Ja men då är det väl dom där pojkarna som brukar springa runt med puffror å perforera varandra. Skulle man ge sig på dom skall man nog vara maskerad och beväpnad till tänderna! Har för mig någon av dom där storganstrarna gillar sporthojar, en av dom blev ju tagen av sheriffen vid backaplan beväpnad och påväg att knäppa någon från "andra sidan" kom inte ihåg om hojen var stulen men det skulle man ju kunna anta.

Kanske lika bra att ta med sig en puffra om man ska ut och leta då... :machinegu
 

H4

Too legit to quit
Gick med
9 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1098S -07
Ja men då är det väl dom där pojkarna som brukar springa runt med puffror å perforera varandra. Skulle man ge sig på dom skall man nog vara maskerad och beväpnad till tänderna! Har för mig någon av dom där storganstrarna gillar sporthojar, en av dom blev ju tagen av sheriffen vid backaplan beväpnad och påväg att knäppa någon från "andra sidan" kom inte ihåg om hojen var stulen men det skulle man ju kunna anta.

Helt klart - dessa grabbar är inte att leka med om man själv inte är galnare än dem. Då klarar man sig, dvs beväpnad... maskerad och vänta på snubben när han som minst anar det och är själv. Krävs ju lite ballz.
 

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
-
Allså jag känner ingen där åker förbi bara därifrån när jag ska hem o så hänt att jag har sett den där ner flera gånger, och jag känner ingen av dom men sett att en stor kille som e flintis lånar ut den till några undomar där ifall det va han som klippte den elr inte vet jag ej

Bara man ser hojen, gärna parkerad och får dit polisen så behöver man aldrig se killarna. Det é hojen som är intressant!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top