Stulen mc har sett den flera gånger idag

Mr. Night

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Hisingen-Backa
Hoj
BENELLI 1130 TRE K Amazonas
Den svarta Gxsr tror jag vet vart den Ligger ifall det är den jag såg så e det en Jävla Pundare som har den i backa som åker runt i Hisingen..Är den helt svart med scorpion trimm rör?
 

jonashed

Medlem
Gick med
14 Aug 2006
Ort
stockholm
Hoj
yamaha R1
lägg ut lite bilder och vart du har sett den flera gånger så ska du se att den snart kommer tillbaka ganska omgående
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
han har säkert varit me om en jobbig uppväxt.....så lite förbiseende får vi allt ha!
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver stjäla lika mycket, men lagom.

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.
 
Last edited:

Skuggan

Guest
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.


Nu får du ju dessutom va med att pynta en ny skola i Hovsjö Swedie :), bara för att några med svår uppväxt hade tråkigt en kväll.
(ursäkta ot)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nu får du ju dessutom va med att pynta en ny skola i Hovsjö Swedie :), bara för att några med svår uppväxt hade tråkigt en kväll.
(ursäkta ot)
Ja det är synd om dom. Dom behövde en ny skola, så de brände upp den. De vet att det ändå byggs en ny och de får allting nytt.
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta? ;)
 

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Ort
West Harbour
Hoj
R1 racing
det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta? ;)

Mkt snack, lite verkstad:arsele:krama

Hoppas du får tillbaka hojen
 

RebeX

THE Ninja
Gick med
27 May 2004
Ort
Over the hills and far away
Hoj
ZX6R 636 -04 - RebexEdition
Mkt snack, lite verkstad:arsele:krama

Hoppas du får tillbaka hojen

haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet:kulspruta

Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....:tuttar:tuttar

Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P
 

martikainen

svarta åskan
Gick med
22 Mar 2009
Ort
Örebro, Norr
Hoj
09 Kawa ER-6n Black
det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta? ;)

STYR UPP DET! :yoparty
 

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Alingsås
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom. <<- sTJäla, mannen

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.

Jag röstar också ofta sosse men känner inte igen mig i detta.
Mig veterligen tillsätts inte poliskår eller åklagare via politiska val, däremot röstar Lädergänget mest blått har jag förstått.
En intressant iakktagelse detta valet var att vår poliskår ryckte upp sig och haffade ett batteri småskurkar dagen efter alliansen vann valet trots att sossepacket skulle sitta tre månader till.

Och nej. Jag gillar heller inte Bodström, IPRED, FRA eller Mona Sahlin. Inte tjyvar heller.
Men framför allt har svårt för folk som rör ihop vanlig slapphet med politik.

Edit: du menar alltså att du pekat ut var den rullar för vår Sheriffkår flera gånger utan att de gör något? Trots alliansregering? Shit. Det måste verkligen vara maffian som lagt rabarber på din maskin. En frontalkrock låter som det enklaste sättet att få ärendet reglerat. Håll dig nykter bara och kör inte för fort. Stackare. Lider verkligen med dig. Jäkligt frustrerande när de man förväntar sig hjälp ifrån fiser en i ansiktet.
 
Last edited:

R$19

....
Gick med
18 Jun 2009
Ort
Värnamo
Hoj
Honda CB 1000RA -10
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.

I agree=)
 

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
SP1 Special Edition
Vad är problemet, massa kompisar och lite "verktyg" så kan man väl bara ta tillbaka hojen och ta av nått finger så han inte glömmer bort att det är fel att sno saker....
 

mangeek

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2008
Ort
oslo
Hoj
rs 250
tjena... blev av med min cross -84 när jag var 12 basst, gula tidningen i sthlm.. som tur var skrev farsan upp reg nr så vi spårade upp crossen och ringde snuten.. det gjorde inget och vi fick inte hämta cykeln själv för det var egenmäktigt förfarande, som tur var är brorsan med i en känd mc klubb i sthlm med mycke lojala vänner och jag vet idag att killen som tog den sitter i rullstol och fick aldrig användning för crossen.. det är våärt alla pengar... men jag fick en ny cross av mamma ;)

mitt tips! klipp knäna på han...
 

Ocean

Up your ass baby
Gick med
3 Jul 2008
Ort
West Harbour
Hoj
R1 racing
haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet:kulspruta

Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....:tuttar:tuttar

Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P

Jippie!!!!:banana Som jag har längtat efter att åka bak på dig på din glittriga superhoj. :yoparty
Behöver ju inte slåss, visar bara upp mina fina KravMaga-diplom:fakta
Sen kan vi åka och käka rosa sockervadd:p
 

BHFanaticos

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
hoj
haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet:kulspruta

Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....:tuttar:tuttar

Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P
jag åker gärna med bakom dig om du lovar att pumpa på frambromsen oregelbundet :D
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Jag röstar också ofta sosse men känner inte igen mig i detta.
Mig veterligen tillsätts inte poliskår eller åklagare via politiska val, däremot röstar Lädergänget mest blått har jag förstått.
En intressant iakktagelse detta valet var att vår poliskår ryckte upp sig och haffade ett batteri småskurkar dagen efter alliansen vann valet trots att sossepacket skulle sitta tre månader till.

Och nej. Jag gillar heller inte Bodström, IPRED, FRA eller Mona Sahlin. Inte tjyvar heller.
Men framför allt har svårt för folk som rör ihop vanlig slapphet med politik.

Edit: du menar alltså att du pekat ut var den rullar för vår Sheriffkår flera gånger utan att de gör något? Trots alliansregering? Shit. Det måste verkligen vara maffian som lagt rabarber på din maskin. En frontalkrock låter som det enklaste sättet att få ärendet reglerat. Håll dig nykter bara och kör inte för fort. Stackare. Lider verkligen med dig. Jäkligt frustrerande när de man förväntar sig hjälp ifrån fiser en i ansiktet.
Förstod knappt vad du rabbla om, men du sa säkert något bra. *klapp på huvet*
 

tcg

Expensive bad habbits
Gick med
5 Feb 2008
Ort
Sverige
Hoj
ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
Slå han sönder och samman, blir det sedan böter för din del så lägg upp en insamling på forumet, tror nog det löser sig snabbt då!
Lider med dig!!!

Det tror jag också, jag åkte på fortkörningsböter för knappt två veckor sedan.

När polisen höll på att packa ihop och jag tagit på mig hjälmen kommer det fram en stor kille och frågar mig om jag fått böter.
Jag svarar "Ja, det blev dyrt det här". Då sträcker han fram en 20-lapp och säger "Ett bidrag för att lindra, vi hojbröder måste hålla ihop!", flinade samt skakade min hand. Både jag och polisen asgarvade! :D Killen går iväg och innan jag kör säger polisen "ett gott skratt förlänger ju livet, ha en trevlig kväll!" :D

Förra veckan fick jag 22.- av min kusin som ett bidrag till bötern.
Jag har ju 30 dagar på mig att betala bötern, alla bidrag lindrar ju! :D
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top