Stulen mc har sett den flera gånger idag

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
:fakta Word
såja, räcker det inte nu med att kasta ur sig okvädingsord om ickesvenska, är det inte bättre att alla som läser här fokuserar på att ringa in poop-sniffer och hans kompis Molgan?

Hojjen är ju fortfarande ute där och vi vet ju vilket område den snurrar runt i.
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
Ta med dom där 8kkr till er lokala HA eller Bandidos och fråga snällt ifall dom vill hämta tillbaka hojen. Samt ge dom lite bonus ifall dom råkar krossa några knäskålar.

Dom är ju hojbröder och vi ska väl hålla ihop.

tycker ditt förslag och din avatar var klockrena ihop :D
 

GubbMisilen

När jag slutar med hoj tänker jag åka...
Gick med
8 Sep 2008
Ort
Stavsnäs
Hoj
...fort-farande...2000, Aprilia RSV Mille R
Intressant person. :va
Söker sälja en snodd hoj på ett forum för hojentusiaster och tycker att det skall generera respekt...
...blir förnärmad när ingen hugger på det låga priset. :confused:

Vem du än är har du just fått en lektion i betydelsen av "kamratskap".
Troligen är ditt handlande resultatet av att du saknar erfarenhet av just detta.

Mitt råd är:
Fundera på om du vill fortsätta leva resten av livet "utanför" eller om det inte är värt priset (ärlighet) att få dela en gemenskap med andra.

Man behöver inte vara älskad - det räcker långt med att inte vara hatat.

Mina 2 cents - Hoppas cyberworld får tillbaka sin hoj.
 

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Ort
Hemma.
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Hur går det cyberworld? Nån som sett till hojen idag?
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
För det första. Hojjen är som tidigare skrivits STULEN oavsett vad. Detta innebär alltså att "coop_killer" med vänner gjort sig skyldiga till brott oavsett om de stulit den eller "köpt" den... (Herregud vilka korkade idioter som köper en gixxer -02 för 8 lax och tror de kan komma undan med det), DESSUTOM använt sig av, som även dt nämnts tidigare, utpressning OCH hot!

RING och gör en anmälan, TJATA på snuten, de kommer ta upp det tillslut. Idioter som gör sånt här skall straffas. Hojjen ska tillbaka.

Som någon sa, det finns inte så många alternativ, vilket han än väljer kommer han råka illa ut. Men eftersom det inte finns något förnuft att ta till är det väl lönlöst. Tror faktiskt mr "coop_killer" blev rädd, han har varit väldigt tyst på sistone, börjar verkligheten komma ifatt kanske?

Skulle inte bli förvånad om det finns fler med orent mjöl i påsen här på SH, jävligt bra ställe att spana in offer på. Som oxå sagts innan, börjar man rota i det här kommer förmodligen fler stulna hojjar komma "tillrätta".

Tror inte dom har köpt den.
Varför skulle dom jävla luffarna betala för en hoj dom kan stjäla själva?
hoppas någon där nere plockar ned dom på jorden snart.
 

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Uppe i ett träd
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Vad har du emot coop? Poliser kan jag förstå, men coop?

:skrattaåt

Hur kan sådana här patetiska småskitar förnedra sin familj. Förhoppningsvis kom de hit av rätt skäl, pissa på sin far och mor genom att komma hit och bete sig som små kackerlackor.
Ni förstör även för de vettiga som flyr från sitt land, kommer hit och lär sig svenska och beter sig som folk.

Små jävla fjolliga blattar borde det vara skottpengar på, skilj nu på blattar och invandrare.

NU JÄVLAR ÅKER VI OCH PLOCKAR DOM! :yoparty

:tungan

Fast jag e sugen...
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Man måste vara hundra på att snubben har stulit hojen och inte sålt den på blocket till en person som inte har den blekaste aning om det att det är stöldgods och köpe den i god tro. Då blir det lite komplicerat.
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Man måste vara hundra på att snubben har stulit hojen och inte sålt den på blocket till en person som inte har den blekaste aning om det att det är stöldgods och köpe den i god tro. Då blir det lite komplicerat.



Har du läst coop_killers inlägg???? annars gör de.. Sen som många skrivit: God tro finns inte längre..
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Det kräver att den den hederliga ägaren har alla papper, kvitton, märkining etc av sitt fordon för att få en chans att återfå sitt stulna fordon.

Dessutom kan man heller inte rulla iväg med sin stulna hoj om man ser den parkerad utanför ett snabbköp, då gör man sig skyldig till ett brott.
Det måste såklart gå igenom rättssystemet.
 
Last edited:

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Låååång tråd orkar inte läsa hela MEN.

Om jag hittat min stulna hoj hade jag smackat i ett skivbromslås eller luftat den och ringt bylingen och riskerat ett egenmäktigt förfarande bara för att låta "rättvisan" ha sin gång.
 

Robban

Nu med daytona...
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Daytona 2006 bankittad!
TS hur har det gått? Blir det någon polis anmälan eller "civilt återtagande av stöldgods under icke fredliga former"

Coop_killer..... :huvet
 

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Heja Sverige! När kan man kryssa i "riktad sprängladdning" på plusmenyn till gps-positioneringen man funderar på å köpa? :huvet
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
Den där tönten coop_killer blev nog rädd på riktigt..... han har inte varit inne sen tordags vid 15:41...
 

Sprawler

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Yamaha
Ta med dom där 8kkr till er lokala HA eller Bandidos och fråga snällt ifall dom vill hämta tillbaka hojen. Samt ge dom lite bonus ifall dom råkar krossa några knäskålar.

Dom är ju hojbröder och vi ska väl hålla ihop.
Jag hade gärna hämtat den gratis. Eller ja, en kopp kaffe hade iofs suttit fint.
Kolla ip-nummer och hämta tillbaka grabbens hoj, någon?

Detta är ju så jävla fjantigt! Antingen är han ett troll, eller är han verkligen sådär jävla mentalt underutvecklad. Oavsett förtjänar han tukt!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top