STULET/UPPHITTAT-FORUMET
HUR TRÅDAR SKAPAS?
- Trådnamn: Årsmodell, Tillverkare och modell
- Inkludera bilder!
- Hittelön?
VARFÖR DESSA REGLER?
- Enklare att känna igen
- Lättare att kontakta dig
- Sätta åt tjuvjävlarna!
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR FORUMET TACK
Sidan 4 av 12 FörstaFörsta 12345678910 ... SistaSista
Resultat 61 till 80 av 240
    Medlem
    Reg.datum
    aug 2009
    Hoj
    BENELLI 1130 TRE K Amazonas

Smile

Den svarta Gxsr tror jag vet vart den Ligger ifall det är den jag såg så e det en Jävla Pundare som har den i backa som åker runt i Hisingen..Är den helt svart med scorpion trimm rör?

Medlem Pyschs avatar
    Reg.datum
    maj 2003
    Hoj
    -
    Citat Ursprungligen postat av Mr. Night Visa inlägg
    Den svarta Gxsr tror jag vet vart den Ligger ifall det är den jag såg så e det en Jävla Pundare som har den i backa som åker runt i Hisingen..Är den helt svart med scorpion trimm rör?
    Skriv vart hojen ligger!!!

Medlem jonasheds avatar
    Reg.datum
    aug 2006
    Hoj
    yamaha R1
    lägg ut lite bilder och vart du har sett den flera gånger så ska du se att den snart kommer tillbaka ganska omgående

Administrator Swedies avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av mkillen Visa inlägg
    han har säkert varit me om en jobbig uppväxt.....så lite förbiseende får vi allt ha!
    Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver stjäla lika mycket, men lagom.

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.
    Senast redigerat av Swedie den 2009-08-13 klockan 12:07.
    Webbansvarig kodknackare och fixare

Skuggan
    Gäst
    Citat Ursprungligen postat av Swedie Visa inlägg
    Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.

Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.

Jag röstar sosse.

Nu får du ju dessutom va med att pynta en ny skola i Hovsjö Swedie , bara för att några med svår uppväxt hade tråkigt en kväll.
    (ursäkta ot)

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av Skuggan Visa inlägg
    Nu får du ju dessutom va med att pynta en ny skola i Hovsjö Swedie , bara för att några med svår uppväxt hade tråkigt en kväll.
    (ursäkta ot)
    Ja det är synd om dom. Dom behövde en ny skola, så de brände upp den. De vet att det ändå byggs en ny och de får allting nytt.

7. 2009-08-13, 08:59

THE Ninja RebeXs avatar
    Reg.datum
    maj 2004
    Hoj
    ZX6R 636 -04 - RebexEdition
    det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta?
    Det är inte den höga farten som dödar, det är det oplanerade stoppet.

I might be a cruel, heartless BITCH...
    But at least I'm GOOD at it!

Årets Vurpa 2009

VÅGA VÄGRA ROSA!

Up your ass baby Oceans avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Hoj
    R1 racing
    Citat Ursprungligen postat av RebeX Visa inlägg
    det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta?
    Mkt snack, lite verkstad

Hoppas du får tillbaka hojen
    Delar till Ducati Monster -99, Kawa ER-6 -07 och Gixxer 1000 K1 Säljes.
    PM:a för info

THE Ninja RebeXs avatar
    Reg.datum
    maj 2004
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Ocean Visa inlägg
    Mkt snack, lite verkstad

Hoppas du får tillbaka hojen
    haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet

Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....

Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P

Årets Vurpa 2009

VÅGA VÄGRA ROSA!

svarta åskan martikainens avatar
    Reg.datum
    mar 2009
    Hoj
    09 Kawa ER-6n Black
    STYR UPP DET!

Absolut skitlångsammast MartinBs avatar
    Reg.datum
    feb 2004
    Hoj
    R6zz. No more crossplejn.
    Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom. <<- sTJäla, mannen

Jag röstar sosse.
    Jag röstar också ofta sosse men känner inte igen mig i detta.
    Mig veterligen tillsätts inte poliskår eller åklagare via politiska val, däremot röstar Lädergänget mest blått har jag förstått.
    En intressant iakktagelse detta valet var att vår poliskår ryckte upp sig och haffade ett batteri småskurkar dagen efter alliansen vann valet trots att sossepacket skulle sitta tre månader till.

Och nej. Jag gillar heller inte Bodström, IPRED, FRA eller Mona Sahlin. Inte tjyvar heller.
    Men framför allt har svårt för folk som rör ihop vanlig slapphet med politik.

Edit: du menar alltså att du pekat ut var den rullar för vår Sheriffkår flera gånger utan att de gör något? Trots alliansregering? Shit. Det måste verkligen vara maffian som lagt rabarber på din maskin. En frontalkrock låter som det enklaste sättet att få ärendet reglerat. Håll dig nykter bara och kör inte för fort. Stackare. Lider verkligen med dig. Jäkligt frustrerande när de man förväntar sig hjälp ifrån fiser en i ansiktet.
    Senast redigerat av MartinB den 2009-08-13 klockan 10:29.
    Det finns bara en som skriver kärleksbrev till Banarne.

.... R$19s avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Hoj
    Honda CB 1000RA -10
    Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.

Jag röstar sosse.
    I agree=)

Fixare Softishmans avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    SP1 Special Edition
    Vad är problemet, massa kompisar och lite "verktyg" så kan man väl bara ta tillbaka hojen och ta av nått finger så han inte glömmer bort att det är fel att sno saker....
    Man lever bara en gång, tänk efter före och lev livet för fan!

"Det är omöjligt att vinna en diskussion med en idiot, först drar han ner dig till sin nivå och där utklassar han dig med sin erfarenhet"

Medlem
    Reg.datum
    sep 2008
    Hoj
    rs 250
    tjena... blev av med min cross -84 när jag var 12 basst, gula tidningen i sthlm.. som tur var skrev farsan upp reg nr så vi spårade upp crossen och ringde snuten.. det gjorde inget och vi fick inte hämta cykeln själv för det var egenmäktigt förfarande, som tur var är brorsan med i en känd mc klubb i sthlm med mycke lojala vänner och jag vet idag att killen som tog den sitter i rullstol och fick aldrig användning för crossen.. det är våärt alla pengar... men jag fick en ny cross av mamma

mitt tips! klipp knäna på han...

Up your ass baby Oceans avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Hoj
    R1 racing

Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....

Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P
    Jippie!!!! Som jag har längtat efter att åka bak på dig på din glittriga superhoj.
    Behöver ju inte slåss, visar bara upp mina fina KravMaga-diplom
    Sen kan vi åka och käka rosa sockervadd
    Delar till Ducati Monster -99, Kawa ER-6 -07 och Gixxer 1000 K1 Säljes.
    PM:a för info

17. 2009-08-13, 11:02

Medlem BHFanaticoss avatar
    Reg.datum
    jun 2009
    Hoj
    hoj

jag åker gärna med bakom dig om du lovar att pumpa på frambromsen oregelbundet
    ja hej

THE Ninja RebeXs avatar
    Reg.datum
    maj 2004
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Ocean Visa inlägg
    Jippie!!!! Som jag har längtat efter att åka bak på dig på din glittriga superhoj.
    Behöver ju inte slåss, visar bara upp mina fina KravMaga-diplom
    Sen kan vi åka och käka rosa sockervadd
    min glittriga hoj is the shit! men sockervadd e ju aldrig fel, så länge det är rosa=P

Årets Vurpa 2009

VÅGA VÄGRA ROSA!

Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Drömhoj
    Blogginlägg
    3
    Citat Ursprungligen postat av MartinB Visa inlägg
    Jag röstar också ofta sosse men känner inte igen mig i detta.
    Mig veterligen tillsätts inte poliskår eller åklagare via politiska val, däremot röstar Lädergänget mest blått har jag förstått.
    En intressant iakktagelse detta valet var att vår poliskår ryckte upp sig och haffade ett batteri småskurkar dagen efter alliansen vann valet trots att sossepacket skulle sitta tre månader till.

Och nej. Jag gillar heller inte Bodström, IPRED, FRA eller Mona Sahlin. Inte tjyvar heller.
    Men framför allt har svårt för folk som rör ihop vanlig slapphet med politik.

Edit: du menar alltså att du pekat ut var den rullar för vår Sheriffkår flera gånger utan att de gör något? Trots alliansregering? Shit. Det måste verkligen vara maffian som lagt rabarber på din maskin. En frontalkrock låter som det enklaste sättet att få ärendet reglerat. Håll dig nykter bara och kör inte för fort. Stackare. Lider verkligen med dig. Jäkligt frustrerande när de man förväntar sig hjälp ifrån fiser en i ansiktet.
    Förstod knappt vad du rabbla om, men du sa säkert något bra. *klapp på huvet*

Medlem
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Ducati Multistrada 1000s
    Äh, sluta spamma tråden med en massa Sverigedemokratdravel.

Expensive bad habbits tcgs avatar
    Reg.datum
    feb 2008
    Hoj
    ZX-10R -16, Tidigare hojar: ZX-10R -15, ZX-10R -08, ZX-10R -05, ZX-10R -04 x2, ZX-9R -98
    Citat Ursprungligen postat av Excalibur105 Visa inlägg
    Slå han sönder och samman, blir det sedan böter för din del så lägg upp en insamling på forumet, tror nog det löser sig snabbt då!
    Lider med dig!!!
    Det tror jag också, jag åkte på fortkörningsböter för knappt två veckor sedan.

När polisen höll på att packa ihop och jag tagit på mig hjälmen kommer det fram en stor kille och frågar mig om jag fått böter.
    Jag svarar "Ja, det blev dyrt det här". Då sträcker han fram en 20-lapp och säger "Ett bidrag för att lindra, vi hojbröder måste hålla ihop!", flinade samt skakade min hand. Både jag och polisen asgarvade! Killen går iväg och innan jag kör säger polisen "ett gott skratt förlänger ju livet, ha en trevlig kväll!"

Förra veckan fick jag 22.- av min kusin som ett bidrag till bötern.
    Jag har ju 30 dagar på mig att betala bötern, alla bidrag lindrar ju!
    Citat Ursprungligen postat av robb Visa inlägg
    när han vänt sig om o får syn på brannmännen så utbrister han lite argt "BRANNMÄNN BÖRJAR JU FAN INTE PÅ S!!!" sen vände han sig om o knullade vidare som inget har hänt...

Sidan 4 av 12 FörstaFörsta 12345678910 ... SistaSista

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

barnen växt upp??? Vad ska du då fly ifrån? 2034 lär det vara en el-Cub som gäller. I bästa fall.

Josef
Vill du annonsera ovan? Klicka här