Den här filmen ser jag mest fram emot att se

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Iron sky" var ju magiskt bra!

Var den ju inte!?:confused: Upplägget var ju hur intressant som helst, nazisternas hämnd från baksidan av månen etc etc. Kunde ha blivit en sjukt bra film! Istället fick man något som väl närmast kan liknas vid "titta vi flyger", en parodi på sig själv som man knappt vet om man ska skratta eller gråta över. Jag tyckte mest att den var förvirrande och en besvikelse, tyvärr. Sjyst potential att bli något, men nej.
 

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
Man of Steel ser jag fram emot som fan. Dom gamla är så dåliga och jag hoppas att den nya blir liknande "dark knight" i kvalité.

Christopher Nolan gör nog som vanligt en bra insats men största inverkan har väl Zack Snyder som har ojämn kvalité på sina filmer. Watchmen tycker jag om skarpt men hans övriga är inget att hänga i granen...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Var den ju inte!?:confused: Upplägget var ju hur intressant som helst, nazisternas hämnd från baksidan av månen etc etc. Kunde ha blivit en sjukt bra film! Istället fick man något som väl närmast kan liknas vid "titta vi flyger", en parodi på sig själv som man knappt vet om man ska skratta eller gråta över. Jag tyckte mest att den var förvirrande och en besvikelse, tyvärr. Sjyst potential att bli något, men nej.

Du märkte inga spår av finsk humor i den?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Du märkte inga spår av finsk humor i den?

Man märkte att den var finsk om man säger så... :D Men jag tyckte tyvärr inte att den var särskilt underhållande dessvärre. Vilket var synd, för en naziapocalypsfilm där de anfaller från månens mörka sida är ett asbra upplägg för något stort. Men jag tyckte inte att den höll vad den lovade på den fronten, alls.
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Man märkte att den var finsk om man säger så... :D Men jag tyckte tyvärr inte att den var särskilt underhållande dessvärre. Vilket var synd, för en naziapocalypsfilm där de anfaller från månens mörka sida är ett asbra upplägg för något stort. Men jag tyckte inte att den höll vad den lovade på den fronten, alls.

Men det var ju inte det den handlade om.
Upplägget var betydligt mer skrämmande än så.
Finnarna gör en del riktigt roliga filmer:
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top